Facebook reviews

Facebook reviews

6.2
1951 Trustpilot review(s)

Pretty good

I love to keep in touch with friends and family through this website.

Een leuk platform, maar her en der wat privacyprobleempjes

Al een lange tijd lid van Facebook. Natuurlijk de meest bekende site voor sociale media. Maar toch spelen ze ietwat met de mensen hun privacy. Voor ons bedrijf is dit natuurlijk wel een mooie aanwinst.

Mvg,
Joey
Hostdeal Ltd.

Even i sign up on this site using facebook

Fint koncept men dårligt at man aldrig kan slette noget

Man burde kunne slette ting og profilen hvis man har lyst til det!

Great For Stalking

I like to use Facebook to look at how the lives of the "cool kids" from my school days have panned out. Theres no better feeling in the world than seeing someones life being a huge failure when they thought they were so much better than everyone at school. I also like to see how the really attractive girls from the same school days have worn over the years, and it fills my heart with joy to see some of them looking like a perished old tyre.

Excellent outil de communication

Facebook est un super outil pour communiquer avec ses proches!

MAI PIU SENZA

Comunicazione, lavoro, giocare, ridere, ascoltare musica, vedere video, scoprire e tanto tanto altro ancora. Mai più senza Facebook! La miglior invenzione del 21esimo secolo!

A brief pause

When I take a break at work, I enjoy spending some time on this site, check all kinds of images, news and of course some entertaining games.

All knows about it

Even i sign up on this site using facebook

I am just surprised they have a review page

^ as the title says why. But I have no problems with it, although they do take lots of information what I wish they did not have.

Sjovt koncept

Tjah

Kan bruges til visse formål, mens det til andre er en blandet fornøjelse.

Facebook har nogle kringlede paragraffer. Deler de ens oplysninger eller ej? Hvem ved.

Aucune intimitée et devient dépendant

Quand vous jouez sur une application,celle-ci demande a accéder à vos informations personnelle et de PUBLIER en votre nom.Bien sur,vous comme moi ne faisons parfois pas attentions et cliquons sur OK ... Ainsi,certaine application vole vos données personnelles !
Le problème avec facebook c'est aussi que l'on devient vite;très vite dépendant.A cause de quoi plus personne n'a de contacte physique,ni de sortie le week-end par exemple.Facebook est la drogue de la nouvelle génération.

Det er da bare godt!

Super! Jeg vil slet ikke klage over noget.. (:

Perfect

People are talking and complaining, while they actually really couldn't live without this thing. I love it!

Facebook, mangler lidt!

Jeg er måske nok lidt afhængig af facebook. Efter jeg har fået Facebook på telefonen bliver den tjekket mange gange dagligt.

Facebook er et rigtig godt medie, til at holde kontakten med venner, bekendte og familie. Man har gode muligheder for at dele de ting man laver i hverdagen, med dem man måske ikke ser så tit, som man gerne vil. Desuden er det for mig, sjovt at se hvad ens gamle klassekammerater, badmintonvenner eller lignende laver.

Det der gør, at Facebook ikke kan få 5 stjerner er, at der er for meget spam - her tænker jeg på diverse spil anmodninger, som er svære at komme udenom, selvom de kan blokeres. Jeg mangler også nogle flere muligheder for privatindstillinger eller oplysninger derom, således at mine venners venner ikke nødvendigvis kan se et billede, en status eller et check-in jeg har uploadet, fordi en fælles ven kommentere eller synes godt om. Og omvendt - jeg gider ikke se, at en for mig ukendt person har fået en baby, har været på sjælland eller andet.
Sidst men ikke mindst, mangler jeg lidt muligheder i forhold til design af profilen. Jeg ville gerne, at man kunne gøre den mere personlig og smart.

Optimale Geld- und Datenmaschinerie!

Warum bin ich nicht auf diese Idee mit facebook gekommen? :D

Facebook Sucks

I have Facebook's Privacy factors.

Kunne ikke leve uden!

Jeg er på Facebook flere gange om dagen og kunne ikke forestille mig et liv uden Facebook :)

facebook.com Details

Visit Facebook