Falknermassage reviews

Falknermassage reviews

7.4

Stærkt vanedannende

Tilfældigt læste jeg om fysiurgisk massage med varme lavasten. Da jeg 3 måneder forinden havde gennemgået en større rygoperation, følte jeg behov for afslappende massage. Det kom jeg ikke til at fortryde. Behandlingen er ikke alene behagelig, den er også meget effektiv. Jeg føler virkelig, at jeg får valuta for mine penge. Mette Falkner er en meget kompetent massør, og hun giver sig god tid. Jeg føler mig godt behandlet og rigtig godt hjulpet hos hende. Her er kunden i højsædet , og man føler at ens behov/ønsker bliver hørt. Jeg har pga. langvarig inaktivitet optil operationen fået en del muskel infiltrationer, som jeg har behov for at få løst op. En hel times behandling med hot stones koster 310 kr. Det finder jeg yderst rimeligt.

Is Falknermassage your company?

Falknermassage Details

Visit Falknermassage