Familieshoppen reviews

Familieshoppen reviews

7.4

Fine varer og god service

Jeg har i lang tid pønset på at lave lidt smykker til min forretning og savnede lidt inspiration. Jeg fandt Familieshoppen og blev fanget af de lave priser på smykker og smykkedele. Jeg tog kontakt til dem og blev helt overrasket over hvor stor en hjælpsomhed og rådgivning de lagde for dagen, uden at vide om jeg var interesseret i at købe noget hos dem. Jeg køber nu alle mine smykkedele hos dem og henter stadig hjælp til nye designs. Fantastisk butik og hjælpsom indehaver.

Is Familieshoppen your company?

Visit Familieshoppen