Fantasy Lenses reviews

Fantasy Lenses reviews

7.4

Hurtig levering og god service.

Jeg bestilte mine linser mandag og fik dem tirsdag. Linserne er i supet kvalitet og behagelige at gå med. Kan varmt anbefale Fantasy-lenses.com

Utilfreds med produktet!

Jeg har købt et par linser på denne side fordi de var billigere end andre steder samt skulle kunne holde længere.
Jeg har grønne øjne og ville gerne have grønne linser der ser naturlige ud, bare lidt mere grøn end mine egne øjne. Linserne ligner overhovedet ikke dem der var et billede af på siden, de ser ikke det mindste naturlige ud! Linserne er af typen "to toner"
Eftersom jeg har prøvet linserne kan de naturligvis ikke byttes og jeg føler lidt jeg er blevet snydt!
De blev sendt hurtigt efter bestillingen og da jeg skrev til dem og brokkede mig over produktet fik jeg hurtigt svar fra virksomheden der naturligvis var kede af at jeg ikke var tilfreds med mit køb.

Så kort sagt: meget utilfreds med linserne der overhovedet ikke ser naturlige ud, men hurtig levering samt tilbagemelding fra virksomheden.

Svare ikke på mails vedr. reklamation

Bestilte nogle linser, som jeg ikke var tilfredse med, de kunne ikke sætte sig fast i øjnene. Jeg var enlig ikke intresseret i at få pengen tilbage, men blot en forklaring på, hvorfor linserne kørte rundt i øjnene på mig. Den først mail svarede de ikke på, efter et par uger rykkede jeg for svar. De svarede kort at jeg kunne sende de UÅBNEDE linser retur. Jeg skrev tilbage, at jeg jo ligesom havde åbnet for linserne, da det var et spørgsmål om produktet når det var i brug. Denne mail fik jeg ikke svar på, og har efterfølgende rykket for svar. Nu er det flere måneder siden, så forventer ikke at høre fra dem. Jeg synes det er et dyrt produkt. Min anbefaling er, at man ikke handler hos dem.

Super hurtig og effektiv behandling.

Købte Fantasy linser onsdag eftermiddag. De blev leveret til det aftalte sted fredag kl 10.
Ingen problemer der. Effektiv betjening. Let og forståelig internetside med udførlig beskrivlelse af de mange ting i udvalg.
Kan absolut anbefales.

Hurtig og effektiv

Bestilte to sæt linser mandag aften, og de var klar til afhentning onsdag hos min lokale GLS pakke butik.
Betalte med Paypal.
Siden har kæmpe udvalg, og fik tingene til tiden.
Kan klart anbefale dem til andre, og handler der helt sikkert næste gang.

Hurtig levering go service

God beskrivelse af varerne og da jeg havde bestilt mine linser, gik der to dage så havde jeg dem.
Hvis ikke jeg havde bestilt dem så sent, kunne jeg ha fået dem dagen efter :)
Er meget tilfreds med fantasy-lenses

... :D

Jeg var virkelig nervøs da jeg bestilte linser fra fantasy-lenses.com for havde ikke tjekket dem her på trustpilot først (som jeg ellers plejer) Var især nervør da jeg bestilte min varer en fredag og SKAL bruge den onsdag... Så jeg gik og trippede hele mandag da der ikke rigtig skete noget med min ordre på hjemmesiden... Men kl 16 skrev de så at min ordre ville blive sendt den dag, så tænkte jeg okay nu er det så postdanmark der har ansvaret ... Men fik linserne her for 3 min siden og hele ordren er rigtig og der er intet at komme efter så tusind tak fantasy-lenses og postdanmark, nu håber jeg bare jeg kan få linserne i ... ;)

Hurtig levering god service

fik mit produkt dagen efter som lovet, er godt tilfreds både med levering og med produktet.

Køb aldrig et produkt hos Fantasy Lenses!

Jeg vil fraråde al handel med Fantasy Lenses. Jeg købte et ur hos Fantasy Lenses, og da det kom frem virkede det ikke. Jeg returnerede mit ur den følgende dag med henblik på fortrydelse og få mine penge retur. Fantasy Lenses reklamerer med, at de besvarer mails inden for 24 timer. Mine mails blev ikke besvaret før 3-4 uger senere. De lovede, at jeg ville få mine penge retur. Lykken varede dog kort, da jeg allerede den følgende dag fik en ny mail hvoraf det fremgik, at jeg ikke havde overholdt min returret på 2 uger. Aldrig har jeg oplevede en mere ringe behandling. Undgå Fantasy Lenses hvis du vil være sikker på at blive behandlet ordentligt!!!!!

Is Fantasy Lenses your company?

Visit Fantasy Lenses