Fashion & Beauty reviews

Fashion & Beauty reviews

8.5

FANTASTISK service - mindre fantastisk resultat :)

Jeg fik for små 14 dage siden lavet Lash Ex. hos Fashion & Beauty :)
Servicen er helt i top, man bliver godt vejledt, og føler sig enormt tilpas.

Der er ingen tvivl om, de kan deres fag.

Min uheldige situation er dog, at vipperne ikke holder som forventet trods pleje 100% som jeg har fået at vide jeg skulle :) Det er super ærgerligt ...

De ser ud som om man har "gammel mascara" på og klumper ... Øv.

Super lækkert sted og fantastiske medarbejdere!

Fik lavet Eyelash extensions og shellac hos fashion & Beauty, og er rigtig glad for resultatet. Havde slet ikke regnet med at jeg ville få SÅ flotte vipper og negle! Helt fantastisk. Kan klart anbefales herfra samt super god service. Dejligt sted, vender helt sikker tilbage igen! :-))).

rigtig dårlig kvalitet ! sheellac behandling

Havde købt en deal over nettet på shellac til denne salon.
Personen der ordnede mine negle KAN SLET IKKE FINDE UD AF DET
Hun gik så igang med at file mine negle, hvor resultatet bliver ret korte og hakkede flere steder.
Da lakken er færdig, kan man se "huller" ind til negle farven flere steder.
Da jeg kommer hjem må jeg file forsigtigt på et par af neglene, som river pga. Hakker efter filning.
selve lokalen ligger i kalderen
Må sige jeg ikke er tilfreds med oplevelsen og resultatet.

God service og flotte vipper

Jeg fik lavet vipper hos F&B den 31.12.2013.
De var super søde og flinke og der var en rigtig god stemning i klinikken.
Behandlingen foregik hurtigt og smertefrit.
Da jeg selv var lidt forvirret på dagen og fik noget andet end bestilt - fik vi afregnet forkert.
Jeg henvendte mig først per mail, da jeg kom hjem, og tænkte at "de penge var nok tabt" men F&B vendte tilbage med en mail om at jeg bare havde pengene tilgode hos dem til næste gang jeg kom og fik lavet vipper.
Det synes jeg bare er super service. Her er ikke noget med at man skal bevise man betalte for meget, eller der er gået for lang tid.

Det eneste minus jeg har og grunden til de ikke får 5 stjerner er fordi der er blevet klippet for meget af vipperne på det ene øje.

Top service

Fik lavet eyelash extension op til mit bryllup, hvilket blev et fantastisk resultat. Personalet formår at sætte kundens ønsker i centrum samtidig med at der ydes en god service. Det er helt klart et sted jeg vil anbefale til alle og det sted i København som jeg vil komme til igen og igen. Tak for en fantastisk god service og fordi I tager jer tid til hver enkel kunde

Kan varmt anbefale Sraytan!

Super god service fra man træder ind af døren! Fik lavet spraytan i lørdags, og selvom jeg slet ikke havde forberedt mig som jeg havde fået besked på, så er farven blevet over alle forventninger, og så dejlig brun og naturlig! Kan varmt anbefales til alle jer derude :-)))

Skønt

De kom hurtigt på uden ubehag :-)

rigtig god service

Der var rigtig god service og vipperne kom på på ingen tid uden nogle ubehagelige følelser. Jeg anbefaler det til alle:)

Ikke tilfreds med resultat..

Havde købt en deal over nettet på shellac til denne salon. Havde glædet mig meget. Da jeg ikke bor i byen, er jeg i bil og havde derfor købt billet til lidt over en time -som burde være nok.
Da jeg havde ventet i 25 min. På at det blev min tur, måtte jeg ud igen og købe endnu en billet.
Jeg havde ønsket om en grå farve med glimmer. Dette får jeg at vide, vil koste 100kr ekstra end det jeg havde købt over nettet..
Personen der ordnede mine negle går så igang med at file mine negle, hvor resultatet bliver ret korte og hakkede flere steder.
Da lakken er færdig, kan man se "huller" ind til negle farven flere steder.
Det skal siges at der var ret pres på, da næste kunde skulle vente som mig i en halv time, hvilket måske har gjort processen hurtigere end den burde.
Må sige jeg ikke er tilfreds med oplevelsen og resultatet.

Perfekt service i skønne omgivelser

Jeg har fået lavet eyelash extensions et andet sted før hvor jeg bare var så skuffet men hos fashion og beauty er der ikke en finger at sætte på noget, smukke vipper , god service og skønne omgivelser i hjertet af Kbh , vil klart anbefale andre at få lavet skønhedsbehandlinger her 👍❤️

Fantastisk

Jeg fik idag d. 3-10-13 lavet en henna tatovering, som bare blev så super smuk! Udover min flotte tatovering, var der også god service og jeg følte mig virkelig velkommen! Og det er helt sikkert et sted jeg kunne finde på at komme hen til igen. Så tusind tak for dejlig service og en flot henna tatovering!

god og personlig betjening

Et sted med hygge og god atmosfære. Produkterne er helt i top, jeg har selv en sart hud , og den har bare strålet efter at ha fået en behandling.

Fantastisk service

Altid rigtige god service og super dygtige medarbejder.

Rigtig god holdbarhed

God service, slot resultat og rigtig god holdbarhed.
Jeg har før fået lavet øjenvipper hos andre som slet ikke holdt lige så længe. Jeg har været meget tilfreds med resultatet og de har holdt over en måned indtil videre, jeg har endda været på ferie med dem og badet i saltvand.
Så jeg kan helt klart anbefalde stedet til andre :)

God service!

Et godt sted med god modtagelse og et flot resultat :-)

Fantastisk

Vil blot sende mine varmeste anbefalinger. SUPER service, fantastisk arbejde. Har adskillige gange fået farvet og ordnet mine øjenbryn med tråd og det er altid med super resultat. Ligeledes fået vippe extension som virkelig er blevet flot....så Seima keep up the good work....på snarlig gensyn
Mange hilsner...Tina

Har aldrig været så tilfreds!!

Jeg havde tidligere fået lavet øjenvipper hos en privat klinik, hvilket endte i en total katastrofe. Jeg blev derfor anbefaldet at opsøge Fashion & Beauty, som tog imod mig med åbne arme. Både fjernelse af gamle vipper og påsætning af nye, blev udført til præcission. Jeg blev rådgivet og plejet til den helt store guldmedalje! Jeg bruger nu fast dette sted når jeg skal lave lavet skønhedsbehandlinger, og det vil jeg helt klart også anbefale andre!

Helt igennem professionelt

Ideen med de påsatte vipper var min søsters, og jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk i starten. Men salonen er et super hyggeligt og dejligt sted at være. Servicen var helt i top lige fra man kom til man gik. Behandlingen var hurtigt, smertefri og meget professionelt anlagt - jeg kunne helt sikkert godt komme igen til ny behandling! :-)

Over al forventning!

Jeg har i dag fået sat vipper på for første gang - og fortryder det lang fra!
Fashion & Beauty har den mest hyggelige salon jeg nogensinde har set og man bliver taget SÅ godt i mod. Damen der behandler dig er så super sød og gør virkelig at man kommer til at slappe af og føle sig godt tilpas. Jeg vil komme igen mange gange endnu! :-)

Fantastisk service og holdbarhed

Jeg var ret spændt på, hvorvidt dette projekt med nogle holdbare vipper var pengene værd. Men da de holdte i hele tre uger, var jeg overbevist. Det var lækkert at opholde sig i butikken og behandlingen var smertefrit, men det bedste var den gode vejledning til, hvordan man skal behandle vipperne, for at de holde længst muligt - virkelig fagligt. Varme anbefagelser herfra ;)

Fashion & Beauty Details

VELKOMMEN TIL FASHION & BEAUTY Fashion & Beauty byder dig velkommen. Hos os føler du dig i trykke hænder. Vi vægter service og kvalitet på et meget højt niveau, og vil til en hver tid gøre vores bedste for at indfrie dine forventninger. Vi sætter vores kunder i centrum. Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til os, hvis du måtte have særlige ønsker eller noget du har spørgsmål til. Du er også velkommen til at kontakte os for at få et uforpligtende tilbud. Vi arbejder hele tiden for at udvikle os for at følge markedets udvikling. Hos os finder du masser af gode priser på alle vores behandlinger, ydelser og produkter. Fleste af vores produkter er uden parabener. De er økologisk, vegetabilske og ikke testet på dyr. Vi er stolte over at have betjent mange tilfredse kunder. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores klinik i hjertet af København. (5 minutters gang fra Det Kongelige Teater) Forside - www.fashionbeauty.dk

Visit Fashion & Beauty

We live here: Tordenskjoldsgade 28