FashionGirl.dk reviews

FashionGirl.dk reviews

7.7

nogenlunde..

Jeg har i mange år benyttet mig af extensions, og besluttede mig for nyligt at prøve Coldfusion fra fashiongirl.
Jeg bestilte to pakker i farven #4 idet jeg blev oplyst om at der var 100 totter, med 0,5gram hår i hver.
Jeg får dem hjem allerede dagen efter, hvilket var super dejligt!
Da jeg får dem sat i har jeg ikke plads til mere end 150 totter, hvilket er det antal jeg plejer at benytte til denne metode. Problemet er bare at der INTET hår er... der var bestemt ikke nok hår til en påsætning. Jeg vejer efterfølgende nogle af de resterende totter, som overraskende nok ikke vejer 0,5g. Jeg beslutter mig for bare at lade håret sidde i, idet det har taget ufattelig lang tid at få påsat. De efterfølgende dage fælder håret ekstremt. Dette fører ud i at jeg har lange hår hængende overalt, og at min påsætning nu er endnu tyndere end før. Jeg er pt nød til at supplere håret med HairClips, hvilket bestemt ikke var meningen med ideen af dette Coldfusion.
Selve kvaliteten af håret er super lækkert, det skal de ikke høre noget for, jeg synes dog det er super træls at håret fælder sådan, man kan på ingen måde få pænt og fyldigt hår med dette Coldfusion, lidt træls oplevelse.

Okay

Super hurtig ekspedition og god service! Jeg fik mine extensions allerede dagen efter jeg bestilte dem! Det kan ikke gøres bedre :-)
Men jeg blev lidt skuffet over håret....det er meget fint og der er ikke meget af det på trenserne og desværre kan man ikke se hvor mange gram der er på når man bestiller på hjemmesiden....men vel okay til den pris.
Noget jeg ikke synes er okay er at clipsne desværre gik løst eller faldt af på fire ud af syv trenser.....de er simpelthen ikke syet godt nok på :-( øv øv
Men hårfarven passer perfekt til min egen så det er jeg glad for men træls clipsne ikke sidder ordentlig fast. Var måske bare uheldig.
Kontaktede Anne via mail og fortalte om min oplevelse og fik straks svar tilbage og tilbudt en ny pakke extensions....det var fint.

Super side!

Rigtig god side med gode produkter. Helt klart ikke sidste gang jeg bruger den.

IKKE TILFREDS

Synes det er dårligt Jeg bestilte noget hair extentions tirsdag d 4/3 og har stadig ikke modtaget det.
det eneste svar jeg fik bare var 'jamen det var det du skrev'
det kan godt vær emen jeg har ikke modtaget mit hair extentions jeg har bestil.
det er sidste gang jeg handler der :(

Hej Julie.

Vi er rigtig kede af din anmeldelse.

Vi har sendt dig en mail Idag hvor vi har spurgt om du havde dit navn på din postkasse, dette kan være grunden til du ikke har modtaget- dette har vi ikke fået svar på Idag. Derfor er stemmer det ikke overens med det du skriver i anmeldelsen på trustpilot og det vi har svaret dig på mail.

Mvh Anne
Salgschef

God kundeservice - virkelig elendigt hår!!!

Bestilte et sæt Extensions i starten af december. Modtog så pakken allerede efter 2 dage. Det viser sig så, at der er for lidt hår i forhold til hvad der står på hjemmesiden. Jeg kontakter kundeservice og snakker med den søde Anne, som sender er nyt sæt. Der går 5 dage og jeg har intet modtaget. Kontakter kundeservice igen, og hun sender et nyt sæt hår. Så langt så godt! Ender med at modtage alle sæt hår, så 3 pakker i alt. Altså super god kundeservice! MEN.... Deres Extensions ved jeg ikke hvad jeg skal sige til. Efter 14 dage ligner de hø, og man kan faktisk ikke gå med dem fordi de ser så slidte og grimme ud! Håret er tørt og filtret som ind i helvede. Man skulle tro det var fake hår! Det skal lige siges at jeg kun bruger mit Extensions 2 gange i ugen! Jeg glatter det kun max 1-2 gange i måneden. Jeg bruger aldrig hårlak eller andet der kan skade håret, og jeg vasker det hver 14 dag med shampoo og favebome med hårkur i (har knaldrødt hår)! Prøvede så at komme én enkelt dråbe argan oile i, i håbet om at det ville kunne rede min høstak af et hår. Det gjorde så bare lige det hele meget værre!!! :-( Nu er det så tørt, filtret og helt ustyrligt at det ikke kan bruges før det er vasket. Og ja jeg kan godt håndtere clips Extensions, da jeg har haft sådanne i ca. 6 år nu. Men øv noget skod hår. Det mærkes ærligtalt som billigt fake hår. Spild af penge!!

Hjemmesiden er både god og dårlig. Leveringen og servicen er god. Men da jeg skulle bestille mine extensions, var farven meget lysere på billedet, end de var i virkeligheden. På billedet var de lysebrune, men i virkeligheden var de mørke med rødt skær. Udover det, var en af spænderne også gået i stykker.
Her kan billedet ses, det er ikke på nogen måde samme farve efter min mening: [externt link fjernet]
Det skal så lige siges at, kvaliteten var ikke sådan da jeg købte dem, det er efter de er blevet vasket, de var helt glatte da jeg fik dem.

Hurtig levering.

Jeg vil starte med at sige at det har været en nem, hurtig og god handel. Dog levede varen ikke op til mine forventninger, havde bestilt ''blond-mix'' extensions, men de er mere affarvede end blond, de er ekstremt lyse og matcher ikke billedet der er vist på hjemmesiden, så kan desværre ikke bruge dem….

Hurtig levering, også her i juletiden :)

Jeg var meget sent ude med julegaverne i år, men fashiongirl.dk var på pletten og hjalp mig med lyn levering af årets sidste julegave. Jeg ringede til dem, og svaret var klart!
"Vi garantere levering inden jul"

Det fungerer bare

Har kun bestilt derfra en enkelt gang, men det forløb smertefrit. Puttede varer i indkøbskurven, bestilte, betalte og havde varerne få dage senere. Havde bestilt ret mange ting sammen med min mor, og alt var korrekt.

Super hurtig og fin service

Bestilte 2x2 sæt curlers som jeg modtog efter to dage. Desværre var det ene sæt ikke dem jeg havde bestilt. Jeg sendte en mail desangående og fik hurtigt svar tilbage fra Anne Holme: Jeg får tilsendt de rigtige curlers og må beholde det fejlsendte sæt - så jeg slap for bøvl med at sende retur. Selvom det er Fashiongirl der har begået fejlen, forventede jeg ikke så hurtig og fin en service.

Returvarer

Efter mail henvendelse om annullering af køb, bliver jeg ringet op af meget sød og venlig Anne, som uden problemer overfører pengene til min konto.

SUPER HJEMMESIDE!

Rigtige billige vipper, negle, hår osv! Deres ekstension er rigtig gode, og falder rigtig nemt i, med ens eget hår!! Vipperne er super nemme at sætte på, og holder godt! Deres kundeservice er i top, da der efter bestilling kun går få dage før din pakke er i postkassen.. Vil klart anbefale alle jer piger til at handle her, hvis i vil spare penge og tid!

God kvalitet, og søde medarbejder! (:

Bestilte clips hair extensions fra Fashiongirl.dk 50cm. Der står på hjemmesiden der er 80-85gram men det passer ikke.. der er højest 70gram extensions.... Det lidt ærligt i ikke har styr på hvor meget jeres hår vejer..
Men så blev jeg ringet op af den søde Anne som sendte en ny pakke til mig da der var sket en fejl så er 100% tilfreds, og kvaliteten af deres hår er super god.

Hej Salwa

Vi er kede af din anmeldelse på Trustpilot. det er selvfølgelig en fejl at der kun er 70 gram i

kontakt os venligst på
info@fashiongirl.dk eller 20154560

mvh Anne Holme

Salgschef

Søde medarbejdere, lidt for mange fejl

Jeg bestilte SENT mandag aften 21/10, og modtog allerede pakken onsdag den 23/10.
Jeg fik det sendt til min arbejds-adresse.
En af varerne var forkerte, så jeg ringede forgæves til deres kundeservice, og skrev istedet en mail. Fik hurtigt en mail hvor de beklagede og ville sende den korrekte.
Havde allerede pakken dagen efter - men de havde sendt det samme forkerte spænde.
Jeg ringede forgæves, skrev en mail - og de beklagede fejlen igen. Jeg modtog IGEN det samme forkerte spænde, og skrev til dem igen.
Denne gang fik jeg ikke svar - så fredag valgte jeg at ringe til dem (forgæves), men blev ringet op af en af ejerne der beklagede og ville sende den så jeg ku modtage den lørdag - jeg bad om de brugte min private adresse.
jeg modtog ikke pakken (dette skyldes dog nok en fejl fra postdk, da den kom retur til dem).
Jeg skrev igen - og forklarede det - i starten af ugen efter modtog jeg det korrekte spænde, med lidt ekstra ting i som kompensation.

De er vildt søde - men tror der er lidt fejlkommunikation og lagerfejl derinde, og det er lidt irriterende at man ikke kan ringe og snakke med dem.
Jeg bestilte klips til extensions - kan kun anbefale det, de er super gode og BILLIGE (20 for 60 kr), to klemmer og to vipper (begge super fine, og meget billige).

Kanon Service

Jeg har bestilt hair extensions hos fashiongirl.dk. Da de blev leveret var de desværre gået i stykker så jeg måtte retunere dem. Jeg var i dialog med fashiongirl.dk hvilket var fint og fik at vide jeg sagtens kunne retunere dem og jeg bare skulle lægge fakturaen ved. Jeg har fået mine penge retur rigtig hurtigt og de har været rigtig søde og flinke. De forstår princippet kundeservice. Så giver dem meget ros, og 4 stjerner herfra. Og kunne godt handle hos dem igen.

tilfredsstillende og hurtig levering

meget tilfreds og I har hurtig levering må jeg sige

Hurtig levering må jeg give dem.

Ja de har en super hurtig levering hvilket er skønt. Men nu har jeg haft tape-on extensions i, i et par uger og må desværre beslutte mig for at hive disse ud og købe mine extensions et andet sted. Farven passede rigtig godt og det var super lækkert DE FØRSTE PAR DAGE, men når man så har haft dem i et stykke tid bliver de rigtig uægte og man bliver virkelig i tvivl om det er fake hår man har fået tilsendt (hvilket jeg godt ved ikke er, men det føles som om), jeg er overhovedet ikke tilfreds, har spildt alt alt for mange penge på hår der føles som plastik efter et par uger. Og JA jeg behandler mit hår rigtig godt så det burde ikke kunne ske.

Reply from FashionGirl.dk

hej kristina.. Kan umiddelbart ikke finde dig i vores ordre system, du kan evt. kontakte os på info@fashiongirl.dk

Super service, hurtig levering og tifredsstillende varer!!

Jeg har nu flere gange købt på fashiongirl.dk. Og jeg har hver gang været meget tilfreds. Deres udvalg er stort og jeg fik det, som jeg forventede! Og endda meget hurtigt! Vender helt sikkert tilbage!

Rigtig god!

Utrolig hurtig levering, gode priser og god kvalitet!

SÅ skete det igen.....

Jeg har bestilt endnu en omgang hår, fra fantastiske Fashiongirl.Dk! OG vipper! Sidst bestilte jeg onsdag aften, og havde mine varer fredag morgen. Alle tror det er mit ægte hår, farven passer perfekt og kvaliteten er i top. Mine vipper(832) har jeg brugt siden jeg fik dem - og de er stadig vildt flotte! De kan sagtens limes på efter en aften med dem på - det har jeg gjort mange gange nu. Men, har dog bestilt et nyt sæt nu, så de andre kan smides ud. Men virkelig gode ting, og god service!

Hilsen Mimi,
Sønderborg