FashionGirl.dk reviews

FashionGirl.dk reviews

7.7

Perfektion

Fashion Girl reddede mig med deres clip ón extensions. Har aldrig været så glad for mit hår, nu er det langt, og tykt! Anbefaler fashion Girl, deres clips er gode og stærke, håret er tykt.

Lige i øjet!!

Fik anbefalet FashionGirl af en veninde som kun har haft posive oplevelser med siden og deres utolige kompetente ansatte! Og dette kan jeg kun støtte op om! - Personligt er jeg skeptisk når det kommer til internet shoppping, da man på intet tidspunkt står med varen i hånden - men dette har FashionGirl bestemt været med til at lave om på!
Da jeg skulle bestile mine extensions havde jeg en smule tvivl om hvor meget hår jeg skulle købe, ringede derned og fik en venlig ''pige'' i røret som vejledte mig så fint, både med mængde, farve og den rette pleje til mit nye hår!
Har fået mine vare - præcis det jeg forventede at få! Og vildt hurtigt!! - selv op mod jul hvor der eller alle steder hersker panik!
Er så glad for mit nye hår og den fine service - kan KUN anbefale FashionGirl!

Fin og hurtig levering

bestilte noget hår og datter er tilfreds så det er far også

Rod på hjemmeside / forsendelse

Flinke ammetører - det er det indtryk jeg er efterladt med efter min datter på 17 år har været inde og bestille hvad hun troede et sæt store curlformers styling kit til kr. 749,- Den første leverance går hurtigt og min datter bliver glad ..... indtil det viser sig at hun har fået et sæt med det forkerte antal i. Hun kontakter kundeservice der er sød og forvirret for curlformers styling kit findes tilsyneladende ikke det antal som fremgår af billedet på hjemmesiden. Da teksten på de forskellige størrelser curlformers er næsten ens er forvirringen total. Det ender med at hun får at vide de er i restordre og venter 3 uger for at så at modtage den forkerte størrelse Curlformers og tilmed 2 stk. som tak for hendes tålmodighed. Historien ender med at hun får at vide hun bare skal aflevere pakkerne på posthuset og skrive retur til afsender på dem. På posthuset får vi at vide at de ikke vil modtage dem da de har været åbnet og hun vil kunne få en stor bøde for forsøg på snyd. Så endnu en snak med kundeservice så de nu sender 2 poser til retunering af de forkerte produkter. Tilbage sidder min datter med et dyrt produkt som hun ikke ville have købt vis ikke hjemmesiden var misvisende. Æv for en dårlig opblevelse!

God købe oplevelse? -I think so:)

Jeg har i sidste uge købt extensions hos www.fashiongirl.dk ( fik dem dagen efter )er bare så glad for dem. jeg har i forvejen krøllet hår og glatter det ofte og mine extensions sidder bare perfekt.. Jeg vil helt klart anbefale siden til mine veninder

lav kvalitet - men smuk kundeservice

Jeg blev fristet af de lave priser, og endte også med et indkøb på over 500 kr. Men alle de ting jeg har fået kan jeg så og sige godt smide ud igen. Clip on extensions er fine nok, men banerne er så tynde at jeg slet ikke kan bruge dem, tror aldrig jeg har set så lidt hår på en clips. Kan dog godt efterfølgende se, at der på hjemmesiden er opgivet nogle vægte, hvilket måske burde have indikeret et eller andet, så man må gerne mene at det er min egen fejl, men i øjeblikket sagde det mig ingenting, når der samtidig står "få tykt og fyldigt hår"....

Derudover har jeg fået et curlersystem til mit hår, som ingen mening giver og der er ingen vejledning med.
Har også modtaget en eyelash curler som på hjemmesiden fremstår som et lille bitte krøllejern der bøjer dine vipper. Smart tænker man - men igen skuffelse, det ser slet ikke sådan ud, og er en børste med nogle varmed dioder, og igen ingen vejledning.

Så desværre rimelig meget spild af penge. Dog ekselente tilbud om bod og bedring efter det dårlige køb, og det må man da sige opvejer en ellers ikke særlig god oplevelse.

Bedste website ever!!

Jeg har handlet over Fashiongirl i lang tid nu og er altid super tilfreds! Jeg har købt alt ligefra deres extensions til de mange forskellige hair accessories og lækre hår pleje produkter. Deres extensions er super lækker kvalitet, og holder rigtig lang tid. Og jeg endda ikke lige den bedste til at passe for godt på dem...
Jeg har altid modtaget mine bestilte vare 1 til 2 dage efter jeg har bestilt, så ros også til deres levering! Der har også været nogle gange hvor jeg har måtte ringe ind og høre om hvordan og hvorledes. Det er altid en glad og hjælpene person man får røret.
Med alt i alt er jeg er utrolig tilfreds med Fashiongirl.dk og anbefaler den til alle! Det er helt klart den bedste website jeg nogensinde har oplevet!

God og hurtig leveringstid.

Der er ingen tig at komme efter, hjemmesiden kan klart anbefales. Jeg bestillede min ting torsdag eftermiddag og modtog allerede min pakke mandag :)

Ehm.. ja

Der har måske været lidt forvirring med min anmeldelse, men jeg er villig til at ændre den, for her d. 27/2 en besked om at jeg fik lov til at modtage et nyt sæt extensions, fordi jeg havde fået et sæt som åbenbart var meget uheldigt. Det kalder jeg service! Det gjorde bare min dag helt fantastisk. Jeg svarede selvfølgelig ja til tilbuddet og jeg modtog dem i tirsdags (d. 5/3), hvilket var hurtig levering, fordi vi skulle have alt p plads med længde hårfarve osv, så selve sendetiden passede med 2 dage. Da jeg fik dem var de superbløde ligesom mine andre var, men også super tynde. Når jeg bruger dem, bruger jeg begge sæt og jeg har tyndt-normalt hår og de er stadig for tynde, dog kan jeg godt få det til at fungere. Derudover er det rigtig, og jeg mener rigtig synligt hvor tørre de er når jeg har dem i. Jeg overdriver ikke når jeg siger at det ville være billigere bare at sætte hø på sit hoved. Jeg har intet imod kundeservicen, Anne er rigtig sød, og de svarer hurtigt tilbage når man skriver til dem, og jeg fik en god behandling. Jeg har ikke prøvet nogle af deres andre ting, så jeg kan umiddelbart ikke sige noget om dem, men jeg brugte 400kr på et sæt extensions som bare var tørre som hø. Jeg ved ikke hvad de havde gjort ved dem, den første styling så meget fint ud, og anden styling var de tørre.

Jeg lovede at jeg ville ændre min anmeldelse og det har jeg såvel gjort og jeg har ingen intentioner om at ændre den igen, for at andre kunder ved hvad de betaler for. De to stjerner er for den super gode kundeservice og leveringen.

SUPER hurtig levering og 1. klasses kundeservice

De får min varmeste anbefaling. Manglede en del af min ordre, men fik fluks et undskyldende svar og tilsendt den manglende vare meget hurtigt efter. Meget tilfreds, og jeg handler der helt sikkert igen.

Egentligt ok

Har handlet her et par gange, og levering etc er forløbet super fint. Deres priser er der heller ikke noget galt med man skal dog regne med at pris og kvalitet hænger sammen, så hvis man forventer det helt store bliver man skuffet.

Hurtig levering, og god kvalitet!

Det er en rigtig god kundeservice på siden. Og leveringen er vildt hurtig!
Jeg bestilte mine 50 cm extensions, clip on - off, lørdag formiddag, og havde allerede mine extensions her mandag morgen! Det er så god kvalitet, og det hele er bare helt i top! Det har reddet min nytårs aften.

Hairextensions Clip on/Off... God, men samtidig meget skuffende...

Jeg havde bestilt nogle hairextensions clip on/off i 65 cm mørkebrun. Jeg bestilte dem den 26 december og fik dem den 28 december hvilket er meget fint! God og hurtig levering!
Dog er jeg også meget tilfreds med deres hairextensions, MEN!!!!!!!

- Enderne er MEGET TYNDE...VIRKELIGE TYNDE!
- Der er små fine knuder som sidder sammen med andet hår, og de er umulige at få filtret op.
- Der var sytråder som de havde glemt at fjerne da de 'lavede' dem... (de var nemme at fjerne, men samtidig var det ret irriterende...
- Min søster havde også købt et par, og en af clipsene røg af om aftenen, da hun skulle have sine hairextensions af...
- Der var også fine blonde striber i, men det er ikke irriterende, da jeg bare syntes at det faktisk ser mere naturligt ud ;)

Men ellers ville jeg ikke anbefale deres extensions. Måske er det ikke sidste gang jeg køber noget her fra. Men hvis jeg endelig skulle købe noget der fra, så ville jeg lige overveje om det skulle være deres extensions igen. De er dejlige at røre ved, hvilket betyder at de er meget bløde.

I alt ville jeg give et sted mellem 3 - 4 stjerner, men syntes godt at det kan laves om til kun 3 stjerner.

Hurtig Levering!

Jeg bestilte en pakke extensions i går aftes og modtog dem her imorges! Det kalder jeg fandme hurtig levering! Extensionsne er fine, passer perfekt til min hårfarve . Det er første gang jeg oplever sådan en levering, de fortjener 5 stjerner og det er ikke sidste gang jeg handler herfra :D <3

Perfekt betjening og endda 2 dage før jul!

Jeg bestilte den 20 December om aften og idag den 22. december var de her allerede. Havde eller først forventet at få det efter jul!
Super service!! :D

Fantastisk kundeservice og intet mindre!

Jeg var i tvivl om hvilken farve extensions jeg skal have, fordi jeg har lyse striber i mit hår :) derfor skrev jeg en mail til kundeservice, for at spørge om det var muligt at sende et billede af begge pakker extensions, så jeg bedre kunne bedømme farverne og derudfra vælge hvad for en farve der matcher bedst.
Kort tid efter modtog jeg 2 billeder via MMS, som viste det jeg havde brug for at se! OVENI dette, fik jeg senere en mail hvor de spurgte om jeg havde modtaget billederne. Det kalder jeg HURTIG, NEM og FANTASTISK kundeservice! :)
Kan ikke vente med at bestille dem nu.

SUVERÆNT!

Jeg bestilte en blond paryk, men modtog den forkerte få dage efter. Dette undrede mig så jeg skrev FashionGirl en mail, hvori jeg spurgte om jeg skulle sende parykken tilbage og modtog svar umiddelbart lige efter. I mailen blev det forklaret at jeg bare kunne beholde den "forkerte" paryk og at den rigtige paryk allerede var på vej. Nu venter jeg blot i spænding på at modtage min paryk. SUPER GOD SERVICE, MEGET I MØDEKOMMENDE OG FLINKE. JEG ER GODT TILFREDS OGSÅ SELVOM DER SKETE EN FEJLTAGELSE. KAN VARMT ANBEFALE FASHION GIRL TIL ALLE! :-)

Super god kundeservice !

Jeg handlede forleden på Fasihiongirl.dk, hvor jeg b.la. andet havde købt hårextensions. Jeg havde først bestilt 1 pakke extensions, men opdagede efterfølgende at man kunne spare 50 kr hvis man købte 2 pakker. Jeg havde fået tilsendt min pakke og sendte derefter en mail , hvor jeg iøvrigt fik et hurtigt svar fra dem, at jeg sagtens kunne få den anden pakke til rabatprisen :) Oveni købet var de så søde at betale portoen anden gang, så skulle kun betale for den anden pakke extensions til rabatpris. Det kalder jeg god kundeservice :)

Super side!

Super kundeservice! Er meget glad for den gode behandling jeg fik, og den bedste måde i løste det lille problem.. Kan klat anbefale siden, hurtig levering og super søde mennesker... God behandling så!! :-)

Jeg er glad og tilfreds..

Perfekt betjening

Tror Fashiongirl.dk har været de bedste jeg har handlet med over nettet. Var noget skeptisk først, så skrev til deres kundeservice, som var hurtige, professionelle og kom med alle løsningerne på mine problemer, så jeg til sidst bare kunne læne mig tilbage og vente på min pakke, der også ankom hurtigt. Jeg er super tilfreds, og vil klart handle med dem igen :-)

FashionGirl.dk Details

Visit FashionGirl.dk