Hu-Medic Groip Aps. reviews

Hu-Medic Groip Aps. reviews

6.9

Bestilte en lækker jumpsuit, to leggins/bukser og en jakke. Det hele ser ud som på billederne og lever op til forventningerne kvalitetsmæssigt. Leggins/bukserne er dog lidt små i størrelsen, men de er elastiske så det går ;)
Super kundeservice der lige ringede for at sikre sig det var den rette leveringsadresse, grundet det høje beløb. Jeg er meget tilfreds, og glæder mig til at shoppe hos www.fashionqueen.dk igen!! :)
Har ingen erfaringer med at returnere varer til fashionqueen, så om det foregår lige så problemfrit skal jeg ikke kunne sige, men håber på en dag også at give 5 stjerner for den proces en dag.

Hilsen fra Sarah.

Fint

Jeg har haft fine oplevelser. Mit tøj var som på billederne, og leveringen var som der stod.

Super flot

Jeg fik bestilt 2 kjoler som jeg modtog dagen efter + en lille gave :)
Kjolerne var super flotte sad rigtig flot :)
Alt i alt er jeg MEGA tilfreds med købet + servicen :)

Utrolig dårlig service og HVORDAN ER DET DE SNAKKER TIL KUNDERNE!

Jeg handler på nettet noget jeg vil betegne saom "halv" dyr heldrag til 5-600 kr. Da jeg modtager helddragten er den ihvertfald ikke den ønsket kvalitet til den pris. Hvade helt sikkert ikke reklemeret hvis den havde været i en anden pris klasse, emn dragetn var ikke andet en noget ligne gamache stof, som hvis du havde købt gamacher til 80 kr. i bilka. Jeg retuner varen samtidig med andre vare sendes retur fra mit firma. Og kontakter virkosmheden to dage efter for bekræfte modtagelse, de svar at den ikek er ordnet, jeg spørg så om den ikke er modtaget eller om den ikke er behandlet, får hertil intet svar. Eftert 1½ uge kontakter jeg igen og får afvide pakken ikke skulle være modtaget, hvortil jeg bliver uforstående og frusteret og siger det ikke kan passe, da det ikke det jeg kan se/ forhører mig om. Han siger han ikke ved hvad jeg skulle have sendt og han har ikke noget i mit navn. Oplyser jeg 11 dage før har kontaktet ham om kvaliteten af varen så da MEGET uforstående han ikke har kendskab til reklemationen, idet jeg da har mail fra selv samme person der påstår kvaliteten er fin nok, istedet for at acceptere en kundes vurdering. Jeg klager over der ikke er styr på tignene og får tilgave "HVAD SKER DER FOR DIG!" ordret sort på hvidt i en mail, hvortil jeg må sige SÅDAN KAN MAN SKU IKKE SKRIVE TIL EN KUNDE! Jeg ahr endnu ikke set min penge, pakken er ikke retur og med 99,9 % sikkerhed være modtaget, men ikke set mine penge og gør jeg uheldigvis nok aldrig. Virkelig uheldig og ubehagelig oplevelse der helt sikkert gør jeg overvejer virksomheden før jeg handler og HELT SIKKERT fravælge mindre virksomheder.

Reply from fashionqueen.dk

Tror du har anmeldt de forkerte! - Problemet her er hos "Post Danmark" da det er dem som har "Bortkommet" din retur forsendelse!

Skal hermed kort forklare forløbet:

1) Kunden ønsker at returnere en vare fra mærket "QOUNTUM", da hun ikke føler den lever op til hendes forventning, hvilket vi intet har i mod, som vi meddeler på e-mail.

2) Kunden henvender sig efter nogen tid for at høre hvordan det går med hendes retur pakke, Vi oplyser at vi ikke har fået nogen pakke med kundens navn på, og beder kunden gå ind og "Tracke" pakken hos det firma hun har sendt pakken med, så vi kan få afklaret hvor pakken er. Dette skriver vi så et par gange til kunden, at hun skal gøre da vi ikke har modtaget den pakke.

3) Kunden skriver så efter nogle gange tilbage at "I HAR MODTAGET PAKKEN" ... Og det er under al kritik.

4) Vi Skriver så "Ved ikke lige hvad der sker for dig ... Er det så svært at tracke din pakke" efter at have bedt om dette flere gange, Kunden skriver så tilbage at den er sendt via hendes arbejde i en kuvert med Post Danmark, og at der så ikke er noget tracking nummer ...

5) Vi beder så kunden kontakte Post Danmark for at lave en efterlysning af forsendelsen, da det jo så er en sag mellem hende og Post Danmark og ikke noget vi kan stå til regnskab for.

Vi som firma er da kede at når sådan noget forekommer, men det er desværre sådan at man ikke har 100% garanti for at en forsendelse kommer frem hos Post Danmark, og at det en sjælden gang imellem sker at de "Bortkommer" et eller andet.

Er så bare lidt trist for os at vi skal modtage en Negativ bedømmelse her på Trustpilot for noget vi ikke har indflydelse på, Men kunden har så fået afløb for sin fustration ... Er jo tit det mange bruger TrustPilot til, de 1000 vis at glade og tilfredse kunder høre man jo ikke så ofte fra.

Ejer. Fashion Group.

Dejlig nemt og hurtigt

Det var første gang jeg handlede hos Fashoinqueen.dk, og jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle gøre det (grundet de meget negative anmeldelser herinde). Jeg havde dog ingen grund til bekymring, for det var nemt at bestille, og på kun 2 dage havde jeg min lækre kjole hjemme + en lille gave. Kan man blive andet end glad? Det tror jeg næppe :) I er et af de få firmaer, der holder, hvad I lover, og det er klart, ikke sidste gang jeg handler hos Fashoinqueen.dk.

Reply from fashionqueen.dk

Tak Maria. Er utrolig rart at nogle af de mange glade kunder vi har gider sig tage de 5 min. det tager at skrive lidt positivt her på Trustpilot.

5 store stjerner :-)

Stort udvalg,flotte vare (Nok et af de bedste på nettet) Har handlet hos dem mange gange er er super tilfreds,hver gang :-)

Reply from fashionqueen.dk

Tak For det.. Er de dejligt at nogle af vores mange glade kunder tager sig tid til at bedømme os, er jo kedeligt for os at kun de som har noget negativt har energien til det.

Nu er GLS sørme blevet linet op på deres hjemmeside, men sikke et bøvl man har haft med det firma.

Hej jeg bestilte varer hos Jer for en uge siden i morgen, der er intet kommet endnu ?? hvad skyldes det når I har trukket pengene fra min konto??

Altså ved i nu hvad, nu skal jeg til at betale 56 kr. for at hente pakken, den skulle leveres til min adresse, jeg har været hjemme hele dagen, jeg har intet med Shell på Viborgvej at gøre, så i bedes venligst bede Jeres fragtmand om at levere pakken på min adresse...IDAG tak

Der står leveringsadresse på ordresedlen som i kan se, jeg har 9,5 km indtil shell, hvis jeg ikke får min pakke på min adresse idag, kan I godt sende mine penge retur, jeg skal ikke til at betale 56 kr. for at hente den.
Hvis tingene ikke bliver afleveret på afleveringsadressen, bliver i linet op inde på FACEBOOK, gider ikke have noget bøvl.

Fint, men I skal have Jeres markedsføring lavet om, når i ikke opfylder de betingelser som i skriver på Jeres hjemmeside, det er jo ikke gratis levering, hvis man skal starte en bil for at hente pakken, havde I nu sendt med postdanmark som største parten af forretningsdrivende gør, Ja så var pakken havnet i min garage uden en masse bøvl.
Jeg kan se at I er på Trustpilot, og der vil jeg give mit besyv med, da i langt fra har overholdt hvad I lover.
Jeg kunne jo ligeså godt have valgt at betale fragt selv, havde været billigere end at skulle tage bussen til Shell Viborgvej....

Stop nu, det er ikke gratis levering når folk skal ud og starte en bil op for at hente pakken, det er falsk reklame når der intet står om GLS på Jeres hjemmeside, pengene er ikke på min konto, så det passer jo heller ikke at de er betalt tilbage. Iøvrigt leverede i heller ikke varen til tiden, men undlader at fortælle kunden det selvom I har trukket pengene.

Håber ikke andre bliver fanget i Deres spindelvæv, mærkligt man først nu liner GLS og Postdanmark op inde på deres hjemmeside, men va håber jeg har hjulpet andre så de ikke kommer i samme situation...

Reply from fashionqueen.dk

Vi ved ikke rigtigt hvad der sker for den kunde, da vi har har givet hende GRATIS levering på købte vare til nærmeste GLS Pakke Shop, men da hun så ikke er interesseret i at forlade sit hjem mener hun det er dårlig servic.

Det med de 56,- kr. er vist noget hun har misforstået, vi har fortalt hende at hun bare skal hente pakken lige som 100 vis af vore andre kunder gør, og der er GRATIS.

HER HELE E-MAIL SAMTALEN MED VORES SVAR TIL KUNDEN:

Henny

Hej Henny

Det skyldes at de toppe blev lidt forsinkede fra levrandøren ... Men din pakke blev sendt ud i går og skulle komme så du kan få den i dag. Vi beklager forsinkelsen.

LIDT SENERE SAMME DAG:

KUNDE:

Henny

Hej Igen

Jeg forstår ikke helt... Det koster ikke noget at hente pakken, du skal hente den på GLS pakke shoppen, som næsmest dig så er Shell på Viborgvej.

Du har ved køb af varen fået "GRATIS LEVERING" og det gør vi så med GLS eller Post Danmark alt afhængigt om der er en GLS pakkeshop i nærhenden.

Det er et system som normalt fungere ret fint og er flexibelt da du ofte kan hente pakken hele dagen og aftenen.

Håber det giver svar på din henvendelse, ellers er du velkommen til at ringe til os på tlf. 65353020 eller 50524131

KUNDE:

VI RINGER SÅ KUNDEN OP PÅ TELEFONEN:
Vi forklare at det er ganske normalt at web-shops bruger GLS til at lever vare igennem pakke shops hvor kunden selv henter pakken, og det jo så er helt gratis, Hun er højrystet og forstår det vist ikke rigtigt.... Vi siger så at vi vil forsøge at få pakken ud til hendes adresse hvis det er muligt, ellers får hun sine penge tilbage, og vi henter pakken retur.

BESKED TIL KUNDEN FRA VORES SHOP SYSTEM:
Hej Henny Thomasen. I følge aftale på telefonen annullere vi hermed din bestilling, og får den pakke som er sendt frem til GLS pakke shop retur, da den ikke kan om bringes derfra og til din adresse. Vi skal beklage at vi ikke vidste, at du ikke havde mulighed for at afhente pakker i GLS pakke shop........Din betaling 557,- kr. er nu også ført tilbage på dit Dankort.

Har du spørgsmål kan du kontakte os på fashionqueen@pc.dk eller på tlf. nr. 65353020.

Tak,
FashionQueen.dk

HT

Hej Igen

Det er jo ikke korrekt, men er jo op til dig hvordan du vil forholde dig, vi gav dig gratis levering og i det her tilfælde til en GLS pakke shop. De fleste mennesker har jo en bil og henter bare pakken, så er det jo i orden.

Vi har betalt dig alle dine penge tilbage, det har ikke kostet dig noget, og vi har beklaget, at du ikke kender GLS systemet, og ikke har mulighed for at hente pakken.

De 1000 vis af andre kunder vi har på vores web-shops har ingen problemer med det, og er glade for den gratis levering, og du havde også muligheden for at vælge Post Danmark da du købte varene, så ville du dog komme til at betale de 69,- kr. i fragt os så var pakken kommet direkte hjem til din adresse.

Så vi tilbyder gratis levering med GLS eller Post Danmark som er en GRATIS servic til kunderne, præsis som 100 vis af andre web-shops gør det.

Hej Igen

Det kommer ikke til at kostet dig en krone, du får dine penge tilbage på din konto, så du har intet mistet.... Så jeg forstår ikke du reagere så negativt.

Vi har lavet en tilbageførsel af beløbet ... det tager jo et par dage for PBS at ordne dette, som du jo nok bør forstå, så om 1-3 dage er beløbet på din konto.

Vi tager først mod din betaling i det øjeblik vi sender varen .... Dog bliver beløbet reseveret på dit kort i det øjeblik du bestiller. Det er helt normalt praxis....

En mindre forsingelse af en vare kan forekomme i meget få tilfælde.

Jeg tror nok vi får svært ved at blive enige, og er jo spild af tid for os begge at tærske længere i det, og jeg kan kun beklage at du ikke kendte til GLS systemet som 90% af alle danske web-shops benytter. og anbefale at du vælger Post Danmark når du handler på nettet.

Tommy Simoron

KUNDEN:
Ja vi stopper her, jeg sender det hele korrespondancen videre forbrugerombudsmanden.

JA DET ER SÅ DET MAN FÅR UD AF AT GIVE DENNE KUNDE GRATIS LEVERING, OG DET ER IKKE AT VI IKKE GØR HVAD VI KAN FOR AT FRI HOLDE KUNDEN SOM FÅR ALLE SINE PENGE TILBAGE!

FASHIONQUEEN.DK

Dårlig kundeservice

Jeg købte en kjole, som efter første vask, blev misfarvet. Kontaktede efterfølgende firmaet, og fik besked på at sende billeder. Efter de var sendt, hørte jeg ikke fra dem, og rykkede dem, men heller ikke der reagerede de. Skrev igen en mail til dem, de svarede, at de ikke vidste hvad jeg snakkede om, og da jeg fortalte dem det, har de åbenbart valgt at ignorere beskeden helt. Så dér handler jeg bestemt ikke.

SVAR PÅ KOMMENTAR:
Svar efter 2,5 mdr!?! Jeg har ikke givet 99 kr, for kjolen men 199 kr. (hvilket jo egentlig er urelevant!) Og uanset om den er på tilbud eller ej, kan man da som sælger da godt yde en GOD service! Jeg har på INTET tidspunkt hørt fra jer, det er først nu der kommer respons!!
Vasket forkert??!!! Jeg har taget mine forholdsregler, og vasket den alene!!!
Med denne besked du har skrevet, bekræfter det mig bare stadig kun at jeg ikke skal handle hos jer! Servicér du bare dine 1000-vis af glade kunder i stedet!!!

Reply from fashionqueen.dk

Det er jo fint nok at du skriver her efter du kar købt en kjole på tilbud til 99,- eller 199,- kr. ...
Men efter din henvendelse har vi jo informeret dig om at når du vasker en 2 farvet kjole forkert risikere man at den ene farve løber over på den anden, og det er jo ikke noget vi som sælger kan gøre for, Vi har solgt godt 400 af de kjoler, og du er den eneste som har haft det problem!

Vi har 1000 vis af glade kunder og vi prøver alt tænkeligt for at give en god service, men er jo få tilfælde som dit hvor vi ikke kan give penge tilbage.
Det er jo desværre også sådan med TRUSTPILOT at stort set kun de få kunder som føler sig mindre godt behandlet har energien til at anmelde butikker her Dårligt, hvor i mod de 1000 vis af glade kunder, bare er tilfredse med at de har gjort en god handel!

...

Varene kommer altid hurtigt, men syntes dog ikke altid deres mål eller størrelser passer helt, havde bestilt et par bukser som der stod i M svareede til 38, det gjorde det også i lårene der var det rigeligt store men ved livet var det mere end 36. lidt trist spicelt når jeg med vilje købte dem et nr større fordi deres vare altid er lidt små i størrelsen. :/

....

Virkelig en YNGLINGS Hjemmesidde! <3 heh

Dårlig service.

Bestilte over nogle helligdage en kjole, en bh samt en top hos fashionqueen. Min pakke ankom nogle hverdage efter da disse var overstået, dog lidt forsinket efter min mening.
Kjolen samt bh'en var som forventet, men istedet for toppen som jeg havde bestilt i sort, lå i pakken en hvid. (På frakturaen stod der dog en sort top) På hjemmesiden stod der intet om fejllevering, og at hvis noget skulle returneres var det på egen regning. Da det jo var fashionqueens fejl skrev jeg en mail til dem omkring dette eftersom de åbenbart ikke har nogen telefon man kan ringe til. Jeg modtog aldrig noget svar.
Efter dette gad jeg ikke noget bøvl med returnering af varen så jeg beholdte den, men vil bestemt ikke anbefale nogen at købe fra fashionqueen da jeg er meget sur og skuffet over denne behandling.

Reply from fashionqueen.dk

Nu er det sådan vi aldrig har hørt fra louise, havde vi det havde hun naturligvis fået den byttet uden problemer, og det forstår vi jo så ikke at vi skal have en negativ bedømmelse på.

Det sjove er at den samme dag hun opretter denne bedømmelse, laver hun en bedømmelse på vores konkurent Miss Martins, som så er ret positiv ..
Vi kontakter så Trustpilot og gør opmæstsom på dette, og vi mener at det jo evt. kunne tyde på at hun havde en interesse ... Efter dette detter bliver den ene dato få rettet, så de to bedømmelser ikke længere er givet på samme dag.

Fantastisk hurtig..

Købte 4 par trusser hos FashionQueen mandag, og tirsdag ankom de med posten, og endda med en lille ekstra gave i pakken..
Sublimt og lynhurtigt.
Kan kun på det varmeste anbefale..

fashionqueen.dk Details

Visit Hu-Medic Groip Aps.