Fedex reviews

Fedex reviews

3.3

130 kr i Administrations gebyr?

Jeg bruger aldrig nogensinde FedEx igen til noget som helst. Har lige fået en extra regning på 304 kr ind af døren, hvor 130 af dem var for Administrations gebyr, på en shipping som stod til at koste 16 dollars (som også allerede er betalt) Det er da helt sindsygt. Tak gud for post danmark.

Værre end post danmark

Ikke nok med at de ikke gider at gå op på tredje sal, så forstår deres telefondamer heller ikke en pind. Jeg har prøvet at få min pakke leveret tre gange, men alle gange har jeg bare fået en seddel i min postkasse, hvor der står, at jeg ikke var hjemme. Jeg har specifikt sagt til deres kundeservice, at buddet bare skal gå op på tredje sal med pakken, for jeg er hjemme.

Jeg har så ventet i to uger nu. Hold jer LAGT væk fra FedEx.

Skjult regning.

Jeg syntes at der er underligt at jeg får udleveret pakken uden at få at vide at jeg skal betale 75,50 kr. i import moms, men jeg kan da godt se det smarte i det, så kan de jo få et gebyr på 130 kr. med fordi man ikke har betalt til tiden. Jeg har købet mange ting på nettet med det der har jeg ikke lige prøvet før...

Tankeløshed fra FedEX

Havde, som så mange gange før, bestilt varer ved en af vores leverandører i Østen, leverandøren har desværre skrevet forkert husnummer på pakken (nr 36, vi holder til i nr. 46)

FedEX vælger så at levere pakken ved en af vores konkurrenter, der holder til i nr. 34, til trods for at firmanavnet på pakken står korrekt.

Det er super flot af FedEX at give en af vores konkurrenter mulighed for at åbne vores pakke, snage og finde samme leverandør.

Levere pakken et tilfældigt sted !!!

Idag har de været her for at levere en pakke som min mand har bestilt (anede ikke at de skulle komme idag) vi var ikke hjemme, så der var smidt en seddel i postkassen om at den var leveret 3 huse længere nede af vejen, da vi ikke kommer så godt ud af det med personen hvor til pakken er leveret, ringer jeg til FedEx for at høre hvad de har gang i, i den anden ende siger en venlig stemme, at det var hun ked af og at de nok skulle sørge for at få hentet pakken og leveret hos os og at de slet ikke måtte levere pakken til en tilfældig nabo, så uanset ville hun oprette en sag. God service tænker jeg MEN MEN MEN inden længe ringer hun tilbage og fortæller mig at sådan var deres procedurer. Kan ikke forstå at dette er lovligt... FedEx er det sidste firma jeg vil anbefale til levering, man ved aldrig hvor man skal hente sine pakker...

Super lækker levering

Bestilte en pakke fra USA i sidste uge. Den ankom em dag før forventet leveringstid. Super lækker service!

Ringklokke

Har generelt ikke noget mod FedEx men undrer mig over om deres bude er svagtseende. Jeg har 2 stk. ringeapperater uden for døren. Alligevel banker han meget svagt på, som en der har knogleskørhed. Et rent held jeg lige stod inden for døren, ellers havde jeg ikke hørt ham.
BRUG DØRKLOKKEN FOR POKKER, DET ER DET DEN ER TIL FOR

Top points fra en kritisk kunde.

Ja, jeg plejer altid at være hård ved mine anmeldelser af virksomheder, men Fedex gav mig en oplevelse lidt ud over det sædvanelig, i hvert fald af en postvirksomhed.

Jeg var på vej hjem idag, da Fedex-manden ringede og spurgte om hvor jeg var hen, fortalte ham at jeg var hjemme om "2 minutter", og han fortalte mig at han ville vente.

At postmanden venter på en, den havde jeg ikke lige set komme....

Kanon service

Har tidligere brugt UPS til at levere på min arbejdsplads i Århus, hvor de hver anden gang noteret fejl adr?!
Nu med Fedex modtager jeg mine pakker uden problemer...

Det er 3 gange på een gang jeg benytter mig af FEDEX

Første, sidste og eneste.
En forsendelse er indleveret i Hong Kong 230114. Stod til levering 290114. Meget fin tid. Den 290114 kom ingen varer. Var på Track og så de står på Lantau Islands HK.
Fik ny besked afsendes 290114 til modtagelse 040214. Idag kom heller ingen varer og opdateret Track, står stadig Lantau Island HK, men med levering idag.
Kontaktede kundeservice: Der var kommet nye regler for varer fra Hong Kong, så det kan tage flere dage endnu. Disse regler kender TNT, UPS eller nogle af de andre jeg bruger ikke. Jeg har ovenikøbet betalt kr. 12.500,00 for at det kunne gå stærkt.
Jeg skal ALDRIG mere få noget sendt med Fedex og med mit netværk bliver 10 beskeder meget hurtigt til 1000.

aldrig oplevet noget så uproffesionelt

Jeg har bestilt varer hos én af mine leverandører i Kina. Pakken er send 23-01 og har siden stået på en Island i Hong Kong. Der var ellers lovet (og betalt for!) 5 arbejdsdage leveringstid. Har ringet med Fedex i dag, og har fået at vide at de afventer til der er pakke nok til sende dem samlet til Europaog det kan godt tage op til 14 dg / 3 uger. Har aldrig oplevet noget lignende, og synes det er absurd og ekstremt uprofesionelt! Aldrig, aldrig igen Fedex!!

Hurtig og simpel levering fra Hong Kong.

Fik en pakke sendt fra Hong Kong onsdag morgen, og blev leveret fredag eftermiddag.
Undervejs fungerede tracking upåklageligt hele vejen, så jeg hele tiden vidste hvor pakken befandt sig, samt hvad der skete med den.
Yderst tilfreds, og kan anbefale dette, selvom mange andre anmeldelser er skeptiske.

ALDRIG, ALDRIG MERE FEDEX

Pakke fra Hong Kong 9 dage undervejs - ligger nu hos FedEx i Kastrup...kan ikke afhentes, da container først tømmes om 2 dage. Sælger sparede ca. 20% (50kr) i fragt, men servicen (er dog ikke sikker på den overhovedet findes hos FedEx) forsvandt helt og fuldstændigt.
Er blevet endnu gladere for DHL's levering af 10-12 forsendelser pr. måned.
Har ondt af medarbejderne hos FedEx - i øvrigt primært udlændinge.
Vi vil ALTID fremover, når vi bestiler småpakker og samples aktivt sætte som betingelse, at der IKKE anvendes FedEx.
...måske er dette indlæg ligegyldigt, FedEx kan kun synke én rød stjerne endnu - at de ikke blander sig i disse indlæg er jo blot endnu et bevis på, at du som modtager er ligegyldig for FedEx.

Ulovligt inkassogebyr

Min søn købte et telefoncover i USA og fik det leveret uden problemer. Nogle måneder senere får han et brev om at betale 268 kr. Han ringer og får at vide at det er for told og afgifter hvilket ikke er opgivet i brevet. Han beder dem så om at sende en konto hvortil han kan overføre pengene hvilket heller ikke er opgivet i brevet. Han glemmer at følge op på det og får så ca. en måned efter en inkasso skrivelse hvortil er tillagt 350 kr i inkasso gebyr. Dette er ulovligt uden først at have fået en rykker, og siden han heller ikke har modtaget en regning er det jo helt hen i vejret. Fedex henviser til inkasso firmaet og sylter ellers sagen - det er nu 2 måneder siden jeg skrev til dem første gang. Helt utrolig dårlig service fra et verdensomspændende firma.

Advarsel mod FedEx

Vi har i husstanden flere dårligere erfaringer med FedEx, sidst levering af en vare bestilt i England, men som uden at jeg var informeret blev sendt fra Sydkorea og derfor blev toldpligtig med et beløb på 79kr, hvilket FedEx tog 156,25kr for at opkræve en uge efter levering. Havde jeg fået oplyst dette beløb inden udlevering af pakken havde jeg afvist den. Pakken blev forsøgt leveret til mig privat en formiddag, hvor ingen var hjemme. Jeg ringede og aftalte levering til min arbejdsplads efterfølgende dag og angav en meget præcis adresse, der også stod på pakken. På trods af dette blev pakken leveret til naboarbejdspladsen og jeg fik den først i hænde flere dage senere og måtte hente den en lørdag. Jeg har gjort indsigelse hos FedEx men har blot fået det standardsvar at toldafgifter ikke er deres problem. De forholder sig ikke til at forkert levering og ekstreme administrationsgebyrer er deres problem som de ublu hælder over på pakkemodtager. Gider ikke slås mere med dem, men må udsende denne ADVARSEL: hvis pakkeafsender giver valgmuligheder så fravælg FedEx. Hvis afsender ikke giver valgmuligheder, så fravælg afsender. Alt andet giver kun ærgelser og udgifter.

Alt godt!

Jeg har kun gode erfarringer med FEDEX. Får tit leveret pakker fra USA og Asien. Oftest er de fremme indenfor 5 dage og nogle gange ned til 2 dage.
Her er tale om pakker på mellem 10 og 50kg.

Min datter fik ikke sin fødselsdagsgave pga minus service.

Det er bare ikke et godt firma at handle med. De holder ikke, hvad de lover og, når skaden så er sket, er der ingen fleksibilitet til at løse problemet.
Jeg er fuldt ud klar over at kommunikationsbristen var mellem afsenderfirmaet og FedEx, men et ansvarligt firma ville ikke lade det gå ud over modtageren.
Det er slet ikke godt nok.

OMG!

OMG! Jeg bestilte tøj over nettet, og har tracket pakken hele vejen. Syntes i starten at det gik fint nok, men så idag lige pludselig ser jeg at min pakke er i Rødovre og der står at den er leveret og underskrevet af en eller anden F.Poulsen?! Har fedex et kontor/lager i rødovre eller hvad? Og hvis ikke betyder det så at jeg overhovedet ikke får min pakke og at en eller anden bare har underskrevet og ladet som om det var han eller hendes pakke?!

Hvad gør jeg???? :'(

Ekstra 470 gebyr!

Fordi jeg modtager en pakke fra USA, skal den igennem tolden. Noget som normalt ikke koster penge. Men lige pludselig uden at gøre mig opmærksom på det, skal jeg betale 470 kr i told gebyr.

Altid upåklagelig levering

Har aldrig oplevet bøvl med leveringstid eller levering fra FedEx. Søde og venlige bude. Forstår ikke alt det kritik herinde

Is Fedex your company?

Visit Fedex