Feiyue reviews

Feiyue reviews

6.1

Firmaet man ikke kan undvære.

Jeg har aldrig nogensinde oplevet et firma med så god en kundeservice og andre goder. Jeg bestiller en varer og jeg har den altid efter et par dage. Jeg handler kun hos Feiyue, fordi jeg ved at jeg får mine varer og at det kommer til tiden. Dertil bestiller jeg altid hos dem på grund af tryghed lige meget om varen så er en smule dyrere end hos konkurrenterne.
Hvis jeg var jer, så ville jeg handle hos Feiyue.

Min yndlings netbutik

Super service, og en rigtig lækker hjemmeside. Handler næsten altid her når jeg skal have elektronik. Det spiller bare det hele!
Selvom jeg af og til kan finde tingene billigere andre steder så opvejer servicen og sikkerheden klart dette.

Feiyue er ikke et seriøst firma

Købte i 2012 et 6 kW solcelleanlæg.
Der var ingen problemer med køb, levering eller montering.
Men derfra er det gået ned af bakke, bestilte for 3 mdr. siden service på anlægget, da jeg mener det ikke levere det, det skal.
Fik en lang tale fra de varme lande, om hvad man kan forvente sig af sit anlæg.
-og at der ikke var noget garanti på de beregninger som man kunne læse sig til, de var kun vejledende , man kunne heller ikke stole på de beregninger, som man kunne ud fra fremsendte materiale/brochure.
Tilbage til servicens eller mangel på det samme, har nu ringet til dem op til 5-7 gange i 3 mdr. for at få dem ud og tjekke om der er noget i vejen med mit anlæg + de skulle opdatere konverterne.
Er af kundeservice i Feiyue blevet lovet, endda op til flere gange, at de ville ringe mig op, for at aftale en tid med mig!!!
De har ikke ringet endnu??
De sendte dog et brev om, at jeg kunne forvente, at mit anlæg ville blive tilset omkring midt i okt mdr.....
Vi er snart oppe på 4 mdr. fra jeg første gang tog kontakt til Feiyue.
Det virker på mig, som om det er et firma der er på vej til konkurs, de holder deres kunder hen med snak, Jeg mener at intet seriøs firma ville udvise den form for kundepleje.

Salgsfirma, og ikke servicefirma

Solcelleanlæg leveret fra firmaet lever ikke op til det lovede, jeg har fået produceret mellem 19 og 24% mindre end det lovede/forventede, og firmaet oplyser blot, at de ikke har givet nogen form for garanti, og det de har fremsendt af materiale til mig, blot er vejledende, jeg opfatter det som vildledende

God service, god pris.

Kan kun anbefale at anvende FEIYUE, jeg har flere produkter fra dem og servicen har der aldrig været noget i vejen med!

SKODFIRMA!!!!

Jeg bestilte tilbage i november 2 solcelleanlæg fra feiuye, og fra første dag har det været en dårlig oplevelse, vi får en leverings periode der lyder på omkring uge 4, det er jo så også fint nok tænker man, da vi når hen ad mod den tid og vi ikke får noget afvide om hvornår det kommer ringer jeg til dem, og der siger de jamen vi ringer til dig når vi ved noget præcist, da vi når uge 4 har jeg stadig intet hørt fra dem og ringer igen, jamen det var blevet rykket leveringen fordi der var sne på tagene, en rigtigt elendig grund eftersom jeg selv skulle sætte det op. Der går så lidt tid i uvished og vi får stadig intet afvide, jamen det kommer i uge 7, og så kommer det ene i uge 7 til min far og så spørger vi dem ad hvornår mit kommer, det vil komme i uge 9 nu først. Jeg går så igang med at få sat min fars anlæg op, og kan se at det kommer til at knibe med materialer til det hvilket jeg syntes er meget for dårligt da vi har oplyst alt om hvordan de skal vende og dreje solcellerne, og vi må så efterbestille nogle skinner og beslag, de kommer så gudskelov rimeligt hurtigt, det viser sig dog at beslagene er for store , og efterbestiller derfor igen, endnu engang levere de for store beslag, men så 3 gang er lykkens gang kommer de rigtige. Må indrømme jeg ikke helt forstår hvordan det kan være så svært, og kan ikke forstå hvordan det kan betale sig for dem at sende dem med en ekspress fragtmand 3 gange i stedet for at sende lidt ekstra med fra start. Men vi får monteret det og elektrikkeren kommer også okay hurtigt og får det tilsluttet. så kommer vi til mit og jeg ringer og spørger hvordan status er, men nu er det så blevet rykket til uge 11 og bliver nu ret irriteret over at jeg selv skal ringe og finde ud af de bliver ved med at rykke det,. men da vi nærmer os uge 11 ringer jeg så og hidser mig op og der sker så noget så da vi når uge 11 kommer det om tirsdagen. Og jeg får så sat det op men må desværre vente 10 dage på elektrikeren. Men alt i alt har det været en super dårlig oplevelse og kan på ingen tænkelige måder anbefale andre at bruge FEIUYE.

Alt alt for dårlig koordinering!

Vi skal have sat solceller op og bruger Feiyue, er ved at blive bange for at det var et forkert valg :(
De har aflyst opsætningen flere gange pga sne - forståeligt nok, men de aflyste ikke i dag, på trods at af der stadig er sne. Cellerne bliver leveret tidligt, elektrikeren kommer,man undre sig også over at det skal være i dag - gør det han nu kan gøre. Ringer til dem og får at vide det ikke skal være i dag. Nu er problemet bare at vi flere gange har meddelt dem, at vi ikke kan have cellerne stående bag lås, som de forlanger, og har haft en aftale med dem om at de så leveres samme dag som de sættes op. Så de må hente dem igen. Første bil der skulle hente, havde ikke en bremse der virkede og kunne derfor ikke holde i vores indkørsel - han havde heller ikke noget i bilen de kunne ligge på, da ham der afleverede havde taget dem af pallen.... Nu bliver det spændende at se om næste kan :)
Ud over det har vi mindst 10 gange, at det er mig der er kontakt person og ikke min mand, uden det siver ind hos dem. Med det resultat at al information bliver forsinket, da han er på arbejde og jeg herhjemme. Jeg fatter ikke hvordan de kan køre en virksomhed med overskud, men det varer måske heller ikke ved...

For lang ventetid på service eftersyn på træpilleovn.

Der er en uges ventetid på service til en defekt træpilleovn hvilket er lang tid når det er minus 16 grader om natten, efter en uges tid melder de afbud på grund af sygdom og kan først love nyt teknikerbesøg efter yderlig en uges tid, og det stadig under minus 10 gr. Det for dårligt der skal gå næsten 2 uger før de kom.

Is Feiyue your company?

Visit Feiyue