Female First reviews

Female First reviews

9.3

Perfekt, perfekt og atter perfekt!

Varen kom kort tid efter bestillingen og den var i god orden og alt var som det skulle være. Så det er jo bare perfekt!

Fantastisk netbutik!

Hurtig levering (2 dage) og et produkt der lever op til mine forventninger. Der følger en frankeret returseddel med i pakke - får ikke brug for den, men synes det er super service!
Vi ses snart igen, FemaleFirst ;)

Nemt, overskueligt og rigtig hurtigt.

Jeg bruger ikke internet handel - men efter min handel med jer, er jeg ikke i tvivl om at det kommer til at ske igen.
Det var nemt at finde vare, betale og så gik det rigtig hurtigt med leveringen.
Så mange gange tak ;-)

Super hjemmeside

Rigtig god oplevelse. Nem og overskuelig hjemmeside. Lynhurtig levering og flot vare. Kun roser herfra.

Helt tilfreds

Tilfreds! Hurtig levering!

100% serviceminded.........

trevligt bemötande.......
fokuserade på att kunden ska bli nöjd......
ger 100 % hjälp med frågor och löser situationer på bästa sätt.........
rekommenderas.........

Årets netbutik

Du skulle seriøst tjekke Female First ud, fede varer, super priser og intet mindre end fantastisk service.

Hurtig og nem handel

Handlen gik uden problemer og varen var som forventet.

100% i orden

Både ordren og returneringen sket hurtigt og inden for et døgn. Super :)

Perfekt! - Lå i postkassen dagen efter.

Bestilte en kjole med et gavekort, betalte for fragt med post danmark, og havde kjolen klar til brug dagen efter! Perfekt service!

God webshop

Det hele forløb rigtig godt, lige udover at den trøje jeg ville have forsvandt i min størrelse lige inden jeg ville købe den, og efter jeg så havde valgt og købe en anden, kommer den trøje jeg helst ville have pludselig tilbage i min størrelse, lidt irriterende, men småting.. Ellers super leveringstid og dejligt udvalg af godt tøj :)

Hurtig levering. Ingen problemer overhovedet.

Lynhurtig levering

Jeg bestile en halskæde mandag og tirsdag eftermiddag havde jeg den.. Hurtig levering og i konvelutten lå en retur besked!!

Hurtig levering og god service

Jeg bestilte nogle smykker mandag, som allerede ankom tirsdag - og der hvis det var nødvendigt, var der en tilbageleveringsseddel med, men beholdte de smukke ting!

Problemer med levering

Første gang jeg købte varer på jeres netside blev de leveret i en forkert GLS-shop. Denne gang har I glemt at registrere pakken, så jeg måtte ringe til GLS for at få udleveret det nummer, jeg skal bruge for at kunne hente den. Da I er den eneste netshop, hvor jeg nogensinde har haft den slags problemer, kunne det være I skulle stramme op på den del af jeres virksomhed ...
Female First

Reply from Female First

Hej Marianne

Vi beklager, at du oplevede problemer med din forsendelse.

Fejlen ligger desværre hos GLS og deres nye IT system. Vi har haft to andre henvendelser på det i løbet af ugen, så enten er det årsagen, eller også har du oplyst de forkerte kontaktoplysninger. Da jeg går ud fra, at du har dobbelt tjekket dine informationer, må vi på beklagelig vis skyde skylden på GLS.

GLS Kunne desværre ikke oplyse hvilke af vores pakker der var problemer med, fra pakkeforsendelserne i de 2 dage, hvor fejlen var opstået. Ellers havde du naturligvis hørt fra os. De garantere over for mig, at fejlen blev udbedret i tirsdags, så vi regner ikke med, at det kan ske igen.

De bedste hilsner
André Kristensen

Super service !

Jeg bestilte fredag eftermiddag og modtog pakken mandag. Super god og hurtig levering!

Super service! Intet mindre.

Varene kom hurtigt efter bestilling og jeg er alt i alt rigtig godt tilfreds. Jeg vil varmet anbefale at handle på Femalefirst.dk

dag til dag levering

Jeg er imponeret over den hurtige levering og vil klart benytte mig af det igen. Er super glad for min nye halskæde. :-)

Den bedste nogensinde

Virkelig service. Glædede mig til at få min vinterjakke. Bestilte den tirsdag eftermiddag. Allerede næste dag kom posten med en pakke. Kanon service. Det kostede ikke engang noget i fragt. Jakken kostede det samme som i butikken.

Perfekt service, fik en ny vare tilsendt, da den gamle ikke var i orden.

Kan kun anbefale andre at handle hos female first, bedste service jeg har oplevet.

Femalefirst.dk Kundeservice

Om virksomheden

Visit Female First

Call us on: 71990558
We live here: Sundkaj 7B
2100 København Ø

Prisgaranti

Danmarks laveste priser med garanti