Femmelbleue reviews

Femmelbleue reviews

6.8

Mystisk ..

Jeg har ikke besøgt butikken, så vil lige gøre opmærksom på at det er ikke en bedømmelse af deres produkter jeg bedømmer!
Men i januar deltog jeg i en af deres facebook-konkurrencer. Kravene for deltagelse var at man delte en begivenheden, skrev på begivenhedens væg hvor mange man havde delt, trykkede "deltag" til begivenheden og trykkede "synes godt om" deres fanside. Konkurrencen skulle vare fra jan-marts. Men her 17. dage inde i april er der stadig ikke fundet en vinder, selvom flere deltagere har spurgt til konkurrencen efterfølgende. Men til gengæld der de reklameret en del med nye tilbud. For mig ligner konkurrencen et lille rummer for at få noget nemt reklame.

Is Femmelbleue your company?

Femmelbleue Details

Visit Femmelbleue