Fendo ApS reviews

Fendo ApS reviews

Very low
2.9

Så kan man jo lære at læse i TRUSTPILOT først !!

Har forsøgt at købe en nicer dicer plus de har trukket pengene for 5 dage siden og det var så det. Mig bekendt må dette ikke ske før varen afsendes så en klage er på vej og til sidst et krav om af få pengene tilbage via Paypal. Aldrig mere............. I øvrigt virker den mailadresse de opgiver i bestillingen ikke "support@new-trends.dk" så det er meget tillidsfuldt. Lars

mangler min vare

Det er både første og sidste gang jeg bestiller noget hos Fendo.
Jeg bestilte en vare 20. dec. 2013 og har ikke modtaget noget endnu
dårlig service. Gad vide om Fendo er et fupfirma?

Fik aldrig mine varer!

Jeg købte en julegave til min mor, da der var rabat på en øjenvippe serum på rabattenidag fra Fendo. Det er nu en måned siden og har STADIG ikke modtaget mine varer! Desuden kan jeg ikke komme i kontakt med dem, selvom både jeg og nogle supportere fra rabattenidag har forsøgt at få fat i dem. Så de har ikke kun snydt mig for mine penge, men også min mor for en julegave! Dét er fandme ikke i orden!

Solskinshistorie.

Jeg købte en Xspand vandslange i juli måned 2013. Efter 5 ganges brug sprang slangen. Jeg kontaktede Fendo/New-Trends på mail og beklagede min nød. Tilbage fik jeg en meget venlig mail med beskeden, at jeg i løbet af 1-2 uger ville få tilsendt en ny vandslange. Efter kun 1 uge modtog jeg en ny. Det er en service, der går langt over, hvad man får hos andre leverandører. Det har været en rigtig god oplevelse for mig. Tak for det. Nu håber jeg så bare, at den nye slange holder lidt længere :-).
Venlig hilsen
Annette.

Alt for lang levering tid.

Det tager akt for lang tid at få sin vare.

HAVESLANGER = KINA-BRAS

bestilte 3 haveslanger hos Deal-sales. Via mail kontaktede jeg Fendo (som jeg nu handlede med) for at høre hvordan jeg nu skulle forholde mig til købet. Fik venligt svar tilbage. Så langt så godt. Da jeg modtog haveslangerne (til den anførte tid), var glæden ganske kort. Begge koblinger på alle 3 haveslanger var mega utætte. Sendte varerne tilbage og skrev derefter en mail til Fendo om årsagen til returneringen. ca 1 uge efter fik jeg en mail fra Dealsales, der meddelte, at pengene ville blive indsat på min konto indenfor et par dage (2 dage efter var pengene modtaget). MEN det der irriterer mig er at, Fendo skriver til Dealsales, at jeg har fortrudt købet, de nævner ikke noget om at varerne er defekte. HOLD JER LANGT VÆK FRA DISSE HAVESLANGER, det er også en gang kina-bras, som andre af deres varer åbenbart også er. Fendo får en stjerne for hurtig respons på e-mail.
Forstår ikke hvorfor der ikke handles med kvalitetsvarer!!!

Undgå Fendo

Købte via DealSales en "kupon" til Fendo på en fancy haveslange, der selv kan rulle sig ud og rulle sig sammen. Efter at have indløst kuponen skete der intet - fik ikke nogen mail der bekræftede at jeg havde bestilt, ingen former for bekræftelse.
Jeg henvendte mig per mail for man kan kun ringe i et par timer en gang om ugen. Jeg fik også et fyldestgørende svar.
Fandt senere ud af det der var over en måneds leveringstid (det kunne jeg også have læst mig til, men overså det)
Jeg modtog varen og den lignede det jeg havde set på nettet. Den har fittings der ikke passer med danske standard mål eller en "Gardena" samling. Der stod vand ud at de billige platisk fittings og de kunne ikke tætnes. Slangen kunne folde sig ud og med lidt hjælp rulles sammen så den næsene intet fylder eller vejer.
Da jeg anvendte den tredie gang gik den i stykker - blokerede simpelthen på en eller anden måde og jeg smed den ud. Sådan mister man et par hunderede kr. Gad ikke prøve at returnere den eller få penge tilbage. Det virkede bare som en op ad bakke øvelse. Jeg er færdig med diverse dealssales/kupon tilbud og Fendo.

Nicer dicer møj

Har købt-efter mange overvejelser- en nicer dicer og har bare glædet mig så meget til at bruge den, men forøgelsen blev kort da plasticet flækkede første gang den blev brugt... noget værre møj...

Har lige handlet med Fendo. og kun oplevet venlighed og god behandling.
kan varmt anbefale Moroccan Argan Oil hårplejesæt .......fantastisk

Helle

ALDRIG IGEN!!!

Købte gennem sweetdeal en nicer dicer plus - og der gik tre - 3!!!!!! - måneder før jeg fik den fra Fendo.
Havde kontaktet dem pr. mail flere gange, men "desværre" forsvandt mine mails i deres spamfilter!!!! Ringede i deres åbningstid, men ingen tog telefonen ... Jeg køber ALDRIG noget fra fendo igen, og desværre stoler jeg heller ikke på sweetdeal 100 % mere!

En af de få....underligt

Jeg har lige handlet med Fendo. Jeg har kun oplevet imødekommende positiv kontakt og hurtigt svar. Tonen var hyggelig og munter, deres hjælp venlig og hurtig, forsendelse indenfor dato. Jeg måtte annullere en ellers bestilt vare grundet dobbeltbestilling. Det var intet problem, og pengene blev returneret. Det er underligt som vi oplever firmaet så forskelligt. Jeg kan med god samvittighed anbefale Fendo til andre. Hilsen Hanne

Har aldrig fået mine penge retur!!!

Jeg købte en lille højtaler for laaaang tid siden. Jeg modtog højtaleren efter lang ventetid - Og ja, så havde den da den forkerte farve, og der fulgte ikke nogle kabler med til den. Jeg skriver til Fendo og får efter lang tids skriveri frem og tilbage at vidt, at det ganske rigtigt er deres ansvar at betale mine penge tilbage. Højtaleren var oprindeligt en gave, og jeg ville da nødigt give penge 2 gange for samme gave, så sikrede mig tydeligt at jeg fik mine penge tilbage inden jeg sendte højtaleren retur. Nu er der så gået over 2 måneder siden jeg returnerede den, og har så pludselig ingen svar kunnet få fra Fendo når jeg skriver til dem.
Så nu står jeg og mangler mine penge og kan ikke få fat i dem!! Simpelthen for dårligt!!

Hej Trine

Vi kan se Pengene er tilbagefør til din Konto og uforstående overfor denne anmeldelse?

Hold jer langt væk

Jeg har købt et produkt gennem Dealssales, hvor Fendo var leverandør. Efter lang ventetid (2 mdr.) kontakter jeg dem, da jeg fortsat ikke har fået produktet.
Efter at have kontaktet dem ca. 10 gange på mail, og prøvet gentagende gange at kontakte dem på telefon, fik jeg fortsat ikke mit produkt. De tager nemlig heller ikke deres telefon, i deres ellers meget begrænsede åbningstid (tir+tor 14+16).
Derfor tog jeg Dealssales med på mine mails, og da de havde rykket 2 gange fik jeg endelig mit produkt.
Desværre et produkt som var itu.
Så startede kampen forfra, nu har jeg kontaktet dem 4 gange, på mail, men hører fortsat intet.
Så dårlig service skal man godt nok lede længe efter.
Så HOLD JEG VÆK - Det eneste I får her, er dårlig service og dårlige produkter.

Fået en brugt nicer dicer

Har fået en nicer dicer i gave af mine søskende som der er købt hos fendo via deal sale.
Jeg modtog den godt nok før de skrev jeg ville. Til gengæld er boksen brugt. Jeg pakkede den ud og kunne konstatere ridser, plus madrest. Ikke specielt lækkert, så den blev pakket ned igen.
kan som så mange andre sige at den fendo sælger er en kopi.
Har prøvet utallige gange og ringe til dem for at høre hvad jeg udover nicer diceren skal sende med tilbage når jeg benytter mig af de 14 dages fortrydelsesret, men uden held selvom jeg ringer i deres åbningstid som er tirsdag og torsdag mellem 14 og 16. Nu har jeg så skrevet en mail sommer venter svar på. Håber godt nok de svarer meget snart, for ellers er de 14 dage snart gået:-(
Jeg vil aldrig købe hos fendo igen. For det første er det en kopi, det er ikke i orden men det værste er at det er en BRUGT varer de sende til mig.

Hilsen Mona

Dårlig service og dårligt produkt!! Handel der ikke!!!!

Jeg har aldrig oplevet så dårlig og nedværdigende service fra et såkaldt "firma" før. De er meget svære og få i tale både telefonisk, men også via mail. De så hvad jeg skrev, men forholdte sig stort set ikke til det jeg skrev til dem. De mente ud fra et enkelt billede, at jeg selv var ansvarlig for skaden. Der var ingen manual med for vedligeholdelse. Blot en dårligt skitseret tegning af hvordan man samlede den. Til trods for mange henvendelser til den fik jeg svar om at de havde behandlet sagen og hvad ville jeg så. Øv, hvor et dårligt sted at handle!!!!

Kære Rikke

Som vi skrev til dig udfra de 2-3 billeder du sendt os at foden på Din hænge køje har over længere tid været udsat få vand/fugt, ellers vil træet ikke bliver sort og plettet. vi fik en Tømremester til at se dine billeder igennem og det var ham der traf afgørelsen endeligt.

med hensyn til manual var der en fin skitseret Eksplosions tegning omkring samling af hængekøjen, så forstår ikke din kritik. Have møbler skal altid behandles med olie hver andet eller 3 år. der var rig information om dette på vores webside da den blev ført.

Været i brug før?

Har modtaget min Nicer Dicer og må konstatere, at det ser mistænkeligt ud som om selve boksen er blevet brugt før. Ikke et super heldigt signal at sende.

Kære Thomas

Vi kan garantere intet har været Brugt på forhånd og jeg vil opfordre dig til at henvende dig til os fremfor at skrive en anmeldelse.

vi er altid behjælpelige.

Nicer dicer.....er ikke den orginale

Er der andre der har købt denne ...til 344 kr det er noget skrammel fra kina .....boxen revnede første gang og kan ikke få låget af .......

har ringet til Fendo men de tager ik telefonen ....................telefon svarer siger at det er udenfor tlf..tid men ringer indenfor tiden .......

hvad gør i andre med det skrammel...er ked af at jeg købte den havde sådan glædet mig

hilsen jane bilde

Har i dag modtaget en ny skål til min nicer dicer så det er bare så ok fra Fendo......Håber så bare ik den gå i stykkerr andre steder og at man kan ringe til jer de dage som der står skrevet at i har åben ....men tak for hurtig service denne gang....

Hej Jane
tak for det, vores hurtige service i anden omgang kan vi imidlertid ikke se afspejlet på stjernerne?

Brugt vare

Har modtaget min nicer dicer plus . Men må konstatere at den har været brugt .selve bokse er gået i stykker og kan se at div knive er brugt .. Ved godt at 300 kr ikke er ret mange penge men man skal ikke skrive at det et nyt hvis det er brugt :-( har skrevet til fendo men de reagere ikke på mine mails og Telefonen tager de ikke . Fuskerfirma siger jeg bare

Kære Rikke

Vi kan garantere dig at maskinen ikke har været brugt! vi kunne aldrig finde på at sende en produkt ud til en kunde i brugt tilstand.
Det du oplever er aflejringer af produktions rester værende sig bla. olie rester fra støbninger osv.

hvilket henleder til vejledningen hvor der står alt skal grundigt vaskes og rengøres før brug.

For en god ordens skyld vil jeg bede dig sende billedder af den defekte beholder samt redskaberne til vores mail, så vil der blive taget hånd om det hurtigst muligt.

Nu er det en måned siden jeg købte min Nicer Dicer Plus gemmen Sweetdeal

Og har stadig ikke modtaget den, og har nu skrevet til dem flere gange og ikke hørt fra dem.
De har telefon tid tirsdag og torsdag fra 14-16 og i dag er det torsdag og har forsøgt at ringe til dem i dag Torsdag kl. 15.00 som åbenbart er uden for åbningstid !!!!

Nu må de gerne tage sig sammen og sende min Nicer Dicer Plus. Synes 350 kr er mange penge for noget man ikke får!

Ærgeligt man ikke kan give dem 0 stjerner !

Håber denne anmeldelse sætter gang i dem, så jeg kan skrive en positiv kommentar om maskinen, når den er kommet...

_____________________________________________________________
Så er den såkaldte Nicer Dicer ankommet... sikke noget Kina Skrammel !!! Har intet med den originale at gøre!!!

Har lige snakket med Sweetdeal der havet lovet mig mine penge retur, da de troede at firmaet leverede den originale og ikke noget Kina Skrammel.

Så ADVAR venligt alle du kender mod fendo.dk !!!

Aldrig igen

Havde bestilt noget shampoo gennem justhalfprice, og skulle så sende min adresse på mail. Det gør jeg, og opgiver adressen til døgnposten. Så får jeg en bekræftelse på mail, hvor de har glemt den linie med døgnposten, og derfor er adressen invalid. Post DK kan simpelthen ikke finde mig ud fradet de har skrevet. Jeg gør straks opmærksom på dette på mail. To dage senere får jeg en mail om at det er min egen skyld hvis ikke jeg har indtastet min adresse korrekt på deres side! Bliver hidsig og sender dem den originale mail. Men får aldrig svar igen. Til gengæld må jeg stå i kø på posthuset...

Kære Veronica

jeg har lige læst de tidligere mails igennem, og kan se at du ganske rigtigt har sendt korrekt døgnpost adresse. du er blevet varetaget af en af vores nyansatte og personen har af den ene eller anden grund ikke været opmersom på fremsendelse til døgnpost.

Dette beklager vi naturligvis meget.

fendo.dk Details

Visit Fendo ApS