Ferratum reviews

Ferratum reviews

8.7

Ferratum er rigtig god firma til at låne pengene fra. Hurtig og nemt.

fantastisk

Er super fantastisk og hurtig service

acceptabel

hurtig udbetaling
men negative renter

SUPERMIKROLÅN

Jeg er meget tilfreds med mit Ferratum kviklån.God og hurtig behandling af kreditvurderingen samt hurtig udbetaling til min nem/konto.Jeg vil betale lånet hurtigt tibage og låne et større beløb næste gang.Det kalder jeg god service som alle kan få glæde af. til slut vil jeg blot sige Ferratum more than Money to everyone. med venlig hilsen Niels Jørgen Peter.

God service og hurtig betaling af lån:)

God service, især det at man kan chatte med en af jeres medarbejder, og få hurtig response tilbage. God service i forhold til hurtigt betaling af pengene:) fik pengene modtaget efter 2-3timer cirka:)

ingen problemer

væk med alt slum, ta' og vælg Ferratum

Gode hurtige lån - med bekostninger!

De holder hvad de lover! Men dælme en dyr spiral at begynde på!
De behandler ansøgning hurtigt og overfører som lovet.

Perfekt service! Minus 2 stjerner kun pga. høje renter - sammenlignet med andre udbyder

Som sagt god og fair service. Så vidt jeg husker er de samtidigt også de dyreste på markedet.. desværre.

Nemt hurtig

Det går nemt og hurtig
kan kun anbefales

Ferratum tager næsten 1/3 i gebyr for at forlænge dit lån!!!

Service: Kæmpe gebyrer, ved ikke hvad kollegaer først tilbyder en... Kort sagt er denne virksomhed et stort rod som kun tænker på penge og ikke hvad der er rimeligt i forhold til deres ydelser. At skulle betale over 700 kr. For at forlænge et lån i 30 dage. Det er ikke forretning men et tyveri, som loven tillader. Gad vide hvad det kræver at starte sådan en virksomhed? Jeg vil sgu også være millionær på rekordtid!

Her er kopi af min samtale med ferratum:

Fra: Ferratum Denmark Kundeservice
Sendt: ‎4‎. ‎januar‎ ‎2014 ‎02‎:‎46
Til: **************************************
Emne: SV: Vedr. tilbagebetaling

Kære *************

Tak for din mail.

Du kan forlænge dit lån med yderligere 30 dage imod gebyr på 400 kr. som skal betales indenfor 5 dage.

Er du interesseret i dette?

Med Venlig hilsen

Til: *********************************
Emne: SV: Forlængelse

Hej ******.

Tak for din mail.

Min medarbejder som har sendt mailen til dig er ikke på job i dag, og jeg kan derfor ikke undersøge det før han kommer. Men i vores lånevilkår, og på vores hjemmeside står der at man betaler de samme omkostninger for forlængelse som det koster at tage et lån.
Som jeg kan se det drejer det sig om en tastefejl, for i den mail du fik omkring forlængelse står der også 840 kr. Hvis du vil give os dårlige anmeldelser på baggrund af en tastefejl, er der selvfølgelig ikke noget jeg kan gøre ved det.

Følg os på : http://www.facebook.com/ferratum.dk

Rigtig god dag.

Med Venlig hilsen

[navn fjernet]
Ferratum Kundeservice
[cid:9F497548-02B3-4FDC-8CF2-0AA31A676DEE]

De laver ikke sådan en tastefjel, og det er sidste gang at jeg benytter ferratum. Hos vivus, skulle jeg kun betale 190 kr. for en forlængelse af et sådan lån i 30 dage.. Det siger ikke så helt lidt!

Hurtigt, men dyrt lån

Det er hurtigt at låne, de skulle bare få styr på deres SMS service, og registrere indbetalinger hurtigere.
Havde indfriet lån og bekræftelse på dette,, fik bevilget et nyt, og fik derefter SMS besked om, at det var sidste frist for at indfri det gamle lån eller forlænge, og umiddelbart derefter bekræftelse på at det nye lån var overført til NEM-konto.,
Ferratum

Reply from Ferratum

Hej Jens Erik

Tak for anmeldelsen. Vi håber på at kunne forbedre vores SMS service i løbet af året, så det lever op til vores kunders (og vores egne) forventninger.

Hav en god dag.

Awsome

Super, nemt og hurtigt hvis man lige står og mangler lidt extra

super

Har kun ros og atter ros..Kan kun fastholde det jeg skrev..

Ferratum er helt OK.

God kundeservice, ingen dumme spørgsmål. Det er dyre lån, men ofte en god hjælp i en nødsituation. Kan bare anbefales!

Troværdig og fleksibel virksomhed

En troværdig virksomhed, hurtigt og nemt at låne, fuldt ud tilfreds med ferratum

Ferratum Details

Lån penge hurtigt - enkel og sikker kredit.

Visit Ferratum

Call us on: +45 70 20 10 47