Festboxen reviews

Festboxen reviews

7.2

Varerne kom, men efter 1 uge

Jeg fandt en masse spændende ting til vores piratfest, men ventede derefter noget utålmodigt. Blev glad da jeg modtog en mail om at varerne var leveret, men fandt dem ikke derhjemme, det viste sig at mailen var autogenereret og min varer stadig på vej skrev en sød person tilbage på min undrende mail! Pakken skulle hentes i pakkeshop, da jeg ikke kunne vælge at få den sendt til arbejde. Vi var glade for indholdet, men vejen var lang!

Meget nemt og fine varer

Jeg bestilte 3 kasser fra Festboxen til min søns fødselsdag. Alle tingene var flotte og i god kvalitet. Bordet blev meget festligt.
Hurtig og venlig behandling fra Festboxen.
Alt i perfekt orden - kan varmt anbefales

Super nemt

Super nem hjemmeside. Ringede og fik vejledning i nogle produkter og fik en rigtig fin behandling!! Min box ankom efter 2 dage og man må sige at den levede op til min lille prinsesses forventninger.....
Sååååå skønt - vil absolut bruge dem igen!

Nem børnefødselsdag

Købte en Piratbox til min søns fødselsdag på www.festboxen.dk. Vi fik den efter to dage og alt var med. Vi havde købt nogle ekstra Piratklapper, som vakte stor begejstring :-)
Kan klart anbefales.
Vh.
Morten

Is Festboxen your company?

festboxen.dk Details

Visit Festboxen