Fido & Felix reviews

Fido & Felix reviews

5.1

God service - gode priser

Vi bestilte 10 poser Kingsmoor hos Fido & Felix. Det var nemt og enkelt at bestille - en medarbejder tog vores bestilling på mail. Allerede dagen efter havde vi fået leveret hundemad . Der var to poser i restordre, men de kom to dage senere.

De var virkelig flinke og hjælpsomme - så vi giver 5 stjerner

Svindel i værste klasse....

Den 06.03.2014 bestilte vi 45 kg. foder. Den 09.03.2014 modtog Fido og Felix beløbet og den 10.03.2014 fik vi den første mail om, at vi skulle modtaget 45 kg. foder i løbet af få dage. Den 18.03.2014 rykker vi og den 19.03.2014 får vi svar om, at sagen vil blive undersøgt. Den 20.03.2014 får vi besked på, at vores foder er afsendt, og vi får et Trackingnummer, så vi kan følge pakken. I dag den 21.03.2014 går vi ind for at se, hvor langt pakken er kommet, og opdager at det Trackingnummer som vi har modtaget ikke virker - DET ER FLOT IKKE !!!

Birger Jacobsen fra Haslev

Tilfreds

Jeg er fuldt ud tilfreds med min bestilling og jeres service. Mange tak for en god og hurtig handel !

Varen er betalt men manglende levering.

Kan bestemt ikke anbefale Fido og Felix.
Bestilte 2 varer og pengene blev trukket med det samme. Efter 3 uger og mange mails uden respons fik jeg leveret denne ene vare. Den anden vare er, efter ca. 1 1/2 måned ikke leveret. Har dog fået en undskyldning og fået at vide at den sidste vare er afsendt med GLS. Det er dog 6 dage siden og varen er ikke dukket op endnu.
Meget useriøst. Grænsende til svindel....

Katkvali

Kattemads kvalitet når den er bedst! Fido & Felix kan klart anbefales som en leverandør af din hunde el. katte -foder!

Manglende tillid til seriøsitet

Bestilte varer på hjemmesiden, bliver efter 2 dage ringet op ( en tirsdag ), da varen er i restordre, Den kan dog leveres om torsdagen, og ifølge leverandør af varen senest om fredagen. Jeg bliver tilbudt et andet produkt, men afslår, da jeg sagtens kan vente de par dage.
Modtager en email torsdag d. 27 februar om, at varen nu er afsendt fra butik. Har d. 04 marts endnu intet modtaget, kundetelefon besvares ikke i telefontiden, og afventer stadigvæk svar via email.
Indtil videre kan denne butik ikke anbefales.
UPDATE pr. 05.03.14
Der kom endelig besked fra sælger i dag om, at varen ville komme med GLS i dag. Det er den så også, men tilsyneladende stemplet d. 04.03.14. Enten som afsendelse eller modtagelse ved GLS, så et eller andet er måske glippet. Enten en for tidlig besked om afsendelse eller GLS der sover i timen.
På trods af forløbet, vil jeg revurdere fra to stjerner til fire i anmeldelsen.

Ingen respons på mangelfuld levering:-(

Jeg bestilte hundefoder og lakseolie og pengene blev trukket.
Dog fik jeg kun foder og ingen olie. Har mailet dem flere gange uden respons og er åbenbart blevet tørret grundigt:-(
Ingen anbefalinger herfra desværre.

Modtog varen, men der gik længere end forventet

Hermed en beskrivelse af bestillingsforløb:

D. 7/2 bestilte jeg en pose hundefoder hos Fido & Felix og fik en ordrebekræftelse på bestillingen.
D. 11/2 fik jeg mail om at pakken var afsendt fra deres lager og forventet leveringstid ville være 1-2 dage (her blev pengene også trukket).
D. 13/2 skrev jeg til dem og bad om et trakingnummer da pakken endnu ikke var kommet. Denne mail fik jeg ikke svar på.

Jeg har flere gange ringet og skrevet til virksomheden uden at få svar, så deres kundeservice vil jeg give 0 stjerner.

Jeg havde egentlig kontaktet banken vedr. dette, da jeg selvfølgelig ikke vil betale for en vare jeg ikke har modtaget men så idag d. 19/2 kom GLS pludselig med pakken og jeg har derfor bedt banken om at lukke sagen.

Kvali

Kvali foder, og en rigtig fin service. Kan klart anbefales!

Varene kom sgu alligevel

De hævede kr. dagen efter ordren, men varene dukkede aldrig op.. Og dog har netop modtaget min bestilling, bare 1uge senere en lovet. Og varene lever fint op til det forventede.

Skod....

De trækker pengene for ordren, men modtager aldrig noget. Og de er umulige at få fat i... Øv oplevelse... Handler aldrig der igen...

Skod firma

Har bestilt foder d.3/2 og pengene er trukket ret hurtigt.
Foderet har jeg ikke set skyggen af.
Har prøvet, at kontakte dem via mail - som i øvrigt ikke eksisterer. De er hele tiden offline, og svarer heller ikke der.
Telefonen tager de heller ikke i åbningstiden.
Fup og fiduser

Ulovlig praksis udvist af yderst upålidelig og utroværdig virksomhed!!!

Jeg bestilte foder hos virksomheden, men modtog ikke min pakke, skønt beløbet blev trukket to dage efter købet.
Da pakken aldrig er blevet sendt fra virksomheden, er dette ganske enkelt ulovligt.

Virksomheden er ikke til at komme i kontakt med, og jeg kan kun advare andre mod at handle hos denne uærlige virksomhed.

Jeg satser stærkt på at få mine penge tilbage, idet der er tale om en ulovlig transaktion.

Flygt

Fido og Felix er ikke værdig til betegnelsen firma overhovedet. Ingen kommunikation udover ordrebekræftelse hvorefter pengene blev trukket fra min konto. Her en måned efter intet nyt trods gentagne henvendelser via email og chat. Telefonen svarer de aldrig på.
Jeg kan kun sammen fatte min bedømmelse med et ord: FLYGT

Tyveknægten

Bestilte glykosamin, pengene blev trukket med det samme, efter 4 dage ringe og mailede jeg gentagne gange uden at få fat i ham. Prøvede igen dagen efter. På 6 dagen kørte vi ud til ham privat hvor han sagde han havde været syg og lovede at sende det om mandagen. Tirsdag var det ikke kommet og kørte ud til ham igen, han sagde han havde sendt det og gav min et track and trace nummer. Næste dag kl 9 kunne jeg så se på mit track og trace nr at pakken var afleveret!!! Men i Ålborg!! Jeg ringede til gls og de havde ikke noget til mig. Ringede så til ham og han tog telefonen og lovede at komme hjem til mig kl 16 med mit glykosamin samme dag.. Og det gjorde han !!! Så er vist en af de heldige der fik sin vare,, dog med meget besvær.

svindel og fusk

Bestilte glykosamin ved ham hurtig til at trække pengene men glemte at sende vare kørte forbi ham på privat adr [sensitiv information fjernet] lovede guld og grønne skove men der kom ingen vare afsted igen denne gang knap så flink over for ham han kom forbi mig med de bestiltevare dagen efter så kør forbi ham privat det virkede for os træls med så useriøse firmaer og folk der er så total ligeglade med andre memennesker

fup firma!!!

Bestilte foder pr. 6 jan.
Intet modtaget og pengene er trukket!! De svarer ikke på mail eller chat.. skodbiks
Det må jo ende med en anmeldelse for tyveri!!

FUP og FIDUS

Jeg har også været ude for det samme. Bestilte en vare d.12.dec. 2013, beløbet blev trukket fra kontoen d.13. dec., har stadig ikke fået min vare. Ligeså e-mailet, online chattet og ringet, uden at få nogen form for kontakt og tilbage melding om hvornår min vare ville blive leveret. Det er et FUP og SVINDEL firma . Man får ikke sin vare man har betalt for. Bestil ikke noget fra FIDO og FELIX. Har nu kontaktet min bank for at få pengene tilbage.

FUP FIRMA

Beholder pengene, sender ikke varen og er umulige at komme i kontakt med.

Køb ikke varer via dette firma

Bestilte hundefoder 29/12 - modtog bekræftelse på ordre - pengene (ca. 400 kr.) trukket 2/1 men varen dukkede aldrig op. Rykket flere gange via mail og chat, da telefonen ikke besvares. Svaret på en chat at de havde holdt ferie og ville se på sagen. Ordren annulleret 8/1, men intet er sket trods flere rykkere - så køb ikke dine varer her.
Ohøj - fik endelig telefonisk kontakt, og det resulterede i, at pengene kom retur 17/1, men jeg vil fortsat ikke handle der igen.

Fido & Felix UG Details

Nemt og hurtigt at bestille hundemad og kattemad. Leveret helt til døren.

Visit Fido & Felix

We live here: Heideland Ost 25