Firmalinket reviews

Firmalinket reviews

8.8

Seriøs og serviceminded firma til udarbejdelse af hjemmeside

Det har været en fornøjelse at samarbejde med Firmalinket. De har givet mig meget kompetent - og tålmodig rådgivning i processen med at udarbejde min hjemmeside (www.tanjagroenfeldt.dk) Jeg oplever, at Firmalinket er meget lydhør, fleksibel og serviceminded i dialogen med mig som kunde. Jeg kan kun give dem min bedste anbefaling.

Et professionelt og engageret team

Det hele er foregået hurtigt og let. Jeg har været den, der forsinkede færdiggørelsen grundet manglende billeder. Kunne måske i starten godt have ønsket mig lidt flere forslag til opsætning af siden, men alt i alt meget professionelt.

Godt arbejde og hurtigt udført

Vi brugte Firmalinket til udarbejdelse af vores nye websiter. Det var vigtigt for os at det gik forholdsvis hurtigt med opbakningen efter vi havde fundet ud af hvad de skulle indeholde, samtidig har vi brug for support til at lave ændringer på siderne løbende.
Vi har til dato været godt tilfredse med det produkt vi har købt.

Serviceminded professionel Virksomhed

God og venlig betjening. Dygtige/gode til at forstå hvad du mener, eller lave det om når der laves hjemmeside.

en rigtig prof håndtering med super resultat

jeg kan kun anbefale firmalinket til løsning af dit behov. du får ikke presset en for stor løsning ned over dit virke. De tilpasser siden efter dit behov, og ikke mere. økonomisk har det været en meget positiv oplevelse for min lille butik. jeg har fået en hjemmeside som er pengene værd, og den var ikke dyr.

En god oplevelse, og god service

Det har været en god oplevelse at handle med firmalinket og vi i Jm grønne anlæg er glade for vores hjemmeside.

Dygtig medarbejder

Jeg har haft en god oplevelse. Der er god service og opfølgning. Jeg har fået en meget flot hjemmeside hvor det kan ses der er lagt et godt stykke arbejde i.
Jeg er ikke super god til computer og det var heller ikke nødvendigt. Fimalinket ( Nhat ) klarede det.
Jeg er meget tilfredse med Nhat som har hjulpet mig. Det er hans store arbejde og gode service der er grunden til jeg er så tilfreds

En god hjælp til større forståelse af facebook annoncering

Du har gjort et godt stykke arbejde. Vi er godt tilfredse med siden. Nu håber vi bare vi kan følge op på den, og få det til at køre.

FLOT OG PROFESSIONELT!

Jeg takker for flot og professinelt udført arbejde vedr. opsætning af min "firma-facebook-side". jeg er SUPER GLAD for den. Det kunne ikke være bedre!

Superseriøst

Firmalinket og deres medarbeldere er meget seriøse.
Alle aftaler bliver overholdt til tiden.
Det tog under et døgn at få facebookprofilen op at køre.
Kun ++++++++++++++++++ herfra.

Firmalinket gør noget ved din annoncering – det giver firmaet et link til nye forretninger.

Du har mange muligheder for at lave en annoncering – fagblade, dagspressen mm, men hvis du vil ud til bredden kommer du ikke forbi en annoncering på nettet. Her kommer Firmalinket ind i billedet, for de gør det rigtig godt.
Gennem en åben dialog og en forståelse for mit behov, kom de med et oplæg til hvordan min annoncering kunne tage sig ud på nettet. Her er det vigtigt at jeg giver så mange informationer som muligt, så modtageren får en ide om hvor vil jeg hen med min annoncering. For mit vedkommende foregik hele forløbet over telefonen, og jeg fornemmede hurtigt at der var en god kemi og tillid til, at det her bliver godt.
Gennem det sidst år har man kunne finde firmaet på Google lokal og på FaceBook. Der kommer mange tilkendegivelser og kommentarer på vores arbejde, som vi udfører rundt omkring i landet. Det giver et godt indtryk af, at det vi laver hver dag er kvalitet og i den rigtige retning for firmaet.

Fantastiske medarbejder hos fimalinket

Jeg har talt med dem flere gange, samt på mail. De er altid fantastisk til at hjælpe.
tusind tak, jeg er dybt taknemmelig.

Rigtig god rådgivning

Har virklig fået god støtte og hjælp til min fb side med firmat
god rådgivning og hjælp hvis der var problemer

Dygtige folk, flot og venlig service

Jeg er sikkert blot én af rigtig mange kunder, men jeg føler mig behandlet som en særlig betydningsfuld kunde. Sjældent at opleve, at selv de dummeste spørgsmål om hvordan tingene fungerer på nettet tages seriøst og besvares med stor venlighed.

Supersød, personlig og hurtig rådgivning på det helt rigtige tidspunkt!

Firmalinket har hjulpet mig igang med min nystartede virksomhed med de helt rigtige værktøjer, på den helt rigtige måde og til en rigtig rimelig pris. Tusind tak!

Super kommunikation

Andreas Larsen fra Firmalinket har lavet en flot facebook profil på CAD Kompagniet. Han har fra vores hjemmeside udvalgt det helt rigtige materiale, så der kun har været minimale tilpasninger inden godkendelse.
Kan mht Facebook ikke gøres bedre.

Troværdig, reel og behagelig service.

Firmalinket er hurtige, venlige og nede på jorden at tale med og de presser ikke en til at tage en hurtig beslutning. Ydermere får man en mail, med hvad de har fortalt om. Jeg oplever ofte telefonsælgere, der prøver at presse en aftale ud af én f.eks.inden kl. 15 samme dag. Hos Firmalinket er det meget reelt og uden skjulte dagsordner. Man betaler én gang og ikke noget med at man hænger på et eller andet abonnement, man glemmer at afmelde til tiden, så de lige hiver lidt ekstra penge ud af folk, som jeg før har oplevet. Kan kun anbefale det til andre, der gerne vil markedsføre sit firma på en effektiv og præsentabel måde.

Firmalinket rigtig god service og meget hjælpsom

Kan kun anbefale firmalinket. Var lidt usikker i starten da de ringede og tilbød mig at lave en google places profil, men blev så overbevist at jeg både har fået en ny hjemmeside og en places profil. Kan kun anbefale Firmalinket.

Firmalinket giver sig tid til at levere varen:))

Har du ikke tid til selv at sætte dig ind i at lave en FaceBook profil kan du komme nemt om ved - lad Firmalinket hjælpe dig.
Du spare tid og de tager sig rimeligt betalt -
Jeg har oplevet super god service i forløbet.

Firmalinket er seriøs og god service

Jeg har fået en god service af Firmalinket - hurtig med tilbagemelding og god opsætning

firmalinket.dk Details

Visit Firmalinket