FirstClients reviews

FirstClients reviews

8.9

Ordentlighed og professionalisme

Indbydende kontorer og meget hjælpsomt og venligt personale.

Satisfied

Nice premises and kind attitude towards the customers

Fantastisk service

Jeg har nu i en periode benyttet mig af FirstClients møderumsfaciliteter og receptionsservice og kan kun udtrykke min store tilfredshed med det. De yder en fantastisk service og hjælper mig, hvor jeg har mest brug for det. Det betyder, at jeg som travl revisor, føler mig godt tilpas og kan koncentrere mig 100 % om min forretning og forøge kundetilfredsheden. Det har enorm betydning for mig og jeg kan kun anbefale FirstClients

Kontorhotel i topklasse

For et nytstartet firma med begrænsede midler til kontorudgifter er FirstClient et rigtig godt alternativ. Kontorerne er udstyret med kvalitetsmøbler - hæve/sænkeborde er en selvfølge og stolene er ergonomisk indstillelige.
Betjeningen er helt i top og man føler sig meget velkommen og godt hjulpet med installering og daglig service

Et dejligt kontorhotel

FirstClients leverer altid en yderst tilfredsstillende service og der er altid en smilende og professionel medarbejder til rådighed, når man har brug for det. Det giver os muligheden for at fokusere på vores forretning og udnytte vores tid bedst muligt. Vi er meget glade for at holde til her og kan varmt anbefale det til andre.

Du får det ikke bedre!

Firstclients leverer en rigtig god service på alle punkter. Vi er meget tilfredse med at have til huse hos dem, hvor vi hver dag møder kvalificerede og engagerede medarbejdere, der alle er indstillede på at understøtte vores forretning, hvor vi får optimalt mulighed for at fokusere på det, som vi er gode til - så klarer Firstclients alt det, der ligger ud om.

Et rart sted at holde til

Som virksomhed er det vigtig at fokusere på det man er god til.

Vi er en IT-virksomhed og elendige til at sørge for at der altid er kaffe på kanden, at der er rent og pænt, at toiletterne aldrig mangler papir og at der altid er nogen i receptionen til at tage imod gæster.

Det er folkene hos First Clients tilgengæld ikke og det er en absolut fornøjelse at være et sted hvor tingene spiller og man kan være sikker på at der altid er en der kan løse et eventuelt problem og samtidig gør det med entusiasme og et smil.

First Clients folk lader os nørde, kode og udvikle de systemer som vi er gode til og sørger for at vi kan gøre det i et rart og hyggeligt miljø blandt andre virksomheder, uden vi mangler noget. Frokosten leveres, der er altid drikkevarer og de få gange hvor der har været manglende leverancer fra deres leverandører pga leverandørfejl, har de altid fundet en løsning hurtigt og effektivt uden dårlige undskyldninger.

Vi holder til i deres afdeling på Gammel Kongevej og at droppe vores egne kontorer og flytte herind er en af de smarteste forretningsbeslutninger vi foretog i 2011, også i forhold til vores bundlinje.

Et kontorhotel med det 'lille ekstra'

First Clients giver kunden, udover kvalitet på alle hylder, det man ikke bare lige kan forvente - nemlig den ekstra, sommetider usynlige, service. Det betyder, at vi som lejer, føler os godt tilpas og at vi kan koncentrere os om vores forretning. Det har enorm betydning for os og vi kan kun give First Clients de bedste skudsmål. Ikke mindst til personalet, som har en høj standard, men også stor cadeau til ledelsen, som har gennemtænkt konceptet ned til mindste detalje.

Business Class i verdensklasse!

First Clients giver dig en god platform for din virksomhed, som er tilpasset efter dine behov for størrelse og økonomi.
Omgivelserne er i meget høj kvalitet og personalets service er i top.
Her er en dejlig atmosfære hvor jeg både er mig selv men også har fået et godt netværk blandt de andre lejere hos First Clients

Business Class

First Clients giver dig en business class oplevelse - både som lejer og som gæst. Udover en klassisk bygning i høj kvalitet, er First Clients stærkeste kort det effektive og meget imødekommende personale.

Fint sted

Gode søde medarbejdere i receptionen som sørger for at man har det godt.

Alletiders kontorfællesskab

vi har kontor ved first clients og er meget tilfredse.

de ansatte er mægtigt hjælpsomme, det er nærmest som roomservice.

fx stiller de håndklæder til rådighed hvis man vil løbe en tur, kommer med kaffe hvis maskinen ikke virker, og alle sådan nogle dejlige hverdags småting.

firstclients.dk Details

Visit FirstClients