Firstdate reviews

Firstdate reviews

Very low
0.7

Fusk firma, og defekt system, som ikke virker efter hensigten.

Møg irriterende at man konstant får spammail fra alle mulige IKKE PERSONLIGE, og fra alle mulige lande, på trods af at han flere gange har ændret det i indstillingerne, men deres site er helt defekt. Hvis man køber et Guldmedlemskab på et halvt år, og opsiger det, med det samme, vil de stadigvæk have penge for yderligere 60 dage, og NEJ, DET FREMGÅR IKKE ved indmeldelsen. TOTAL FUSK FIRMA.
Giv lyd fra dig, så hjælper vi dig..........
NEJ, hvis i vil hjælpe nogen, så skriv endelig HER på TRUSTPILOT, så andre også kan få glæde af jeres store hjælp. Og så smid lige nogle link på.
Giv lyd fra dig..... Giv lyd fra dig, Kan i ikke selv høre det !

Hej!

For at få den bedst mulige hjælp og for at vi skal kunne tage et kig på din profil, skal du kontakte vores kundetjeneste, da vi ikke kan se din profil hos os her på Trustpilot.
Naturligvis skal det ikke være sådan, at du føler dig snydt, og vi beder dig derfor kontakte vores kundetjeneste.

Gå ind på: support.firstdate.com og opret et nyt ærinde med overskriften "john-trustpilot", så hjælper vi dig så hurtigt som muligt.

ALERT FIRSTDATE

Tror mindst Firstdate har kostet mig 800 kr eller nærmere 801 kr medregnet 1kr for 8 dage gratis. Jeg måtte ringe til banken for at spore hvem der blev ved med at trække mine penge. Efter det lavede jeg en indsigelse for at få rub og stub tilbage men har ikke fået så meget som en flad 25 øre. Tak FAKEDATE jeg vil s#### på jeres automatiske kundeservice besked i bunden. Min fejl jeg ikke spærrede mit kort efter 3 måneders bindingsperiode men hvad f##### er der galt med jer- Hold da k¤¤¤ i tjener kassen på at bedrage jeres ofre.

Hej!

Gå ind på: support.firstdate.com og opret et nyt ærinde med overskriften "frank-trustpilot", så hjælper vi dig så hurtigt som muligt.

Spam

Jeg har tidligere haft en bruger hos firstdate. Men pga. de mange irriterende mails slettede jeg min bruger. Men i dag ca. 3 måneder efter jeg slettede profilen modtager jeg stadig mails fra dem.

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "martin-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Fup og fidus

Umuligt at slette profil. Tror jeg har fundet den rigtige fane på sitet, men der når jeg har tastet min adgangskode er der kun en valgmulighed - TILBAGE...

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "claus-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

FUP DATE UPÅLIDELIG

HEJ Jeg binder mig for 3 mdr.Forsøger at blive slettet ved perioden udløb hos FIRSTDATE.Trods flere forsøg på at blive slettet lykkedes det ikke.Adskillige mails til support hjælper mig IKKE .Opkrævning foretages af KLARNA og jeg bliver sendt frem og tilbage uden at blive fri for opkrævninger.Jeg har betalt for de 3 mdr. og vælger at betale det 4.for at slippe ud af deres kløer.
Jeg bliver sendt til incasso hos Alektum-ADRECTUM-De får mig i RKI for hovedstol på 249 kr.
For at blive slettet i RKI betaler jeg 906 kr og får oplyst at sagen dermed er ude af verden.
Gudkjælpemig om jeg ikke får endnu en meddelelse om at ALEKTUM har overtaget fordring på 910 kr fra e-kontakt som FIRSTDATE nu kalder sig.
Her høre min tålmodighed op og KONKURRECE-OG FORBRUGERSTYRELSEN tager sig nu af sagen.
Jeg opfordrer til at henvende sig til nævnte styrelse for at få stoppet den sjofle opførsel FIRSTDATE præsterer.
MVH Robert Kristensen

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "Robert-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Firstdate Crew

Meld dig ALDRIG til "Firstdate Danmark"

Har utallige gange prøvet at få slettet min ikkefærdiggjorte profil og at få stoppet den strøm af mails, der dagligt kommer i min private postkasse uden held. Opdagede allerede, inden jeg tilmeldte mig, at det ikke var en side for mig og færdiggjorde ikke min profil; men alligevel er jeg åbenbart i deres system.
Nedenstående engelske tekst sendte jeg i december måned - i håb om, at DE så forstod mit budskab - men endnu engang mislykkedes det! Kan nogen hjælpe mig med at komme ud af "Firstdate Danmark"s greb????
Min mail fra december 2013 sendt til "info@firstdate.com":
....Hej Firstdate Crew
It seems like you don't understand danish, so I'm writing to you again, and this time I don't want any silly answers, take a look at the attach image, go to you own support site and follow the link to delete account and find a button there isen't a back button.
So once again please delete my account within the next 8 days, or I will report you yo DKCERT
Kind regards
Marylee1'......

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "marylee-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Firstdate Crew

Pengeproblemer, og fortsatte emails!

Jeg oprettede en konto, helt tilfældigt, og jeg mødte rent faktisk også min eneste ene. Vi er kærester nu og skal snart flytte sammen! Yay!
Men alligevel er jeg slet ikke tilfreds med denne side!

- Jeg slettede min profil så snart jeg fik kæreste på, og alligevel modtager jeg stadig emails om at profiler har kigget på min profil, at jeg er populær på siden, og nyheder.
Min kæreste oplevede også at de blev ved med at trække penge på hans kort selvom han havde afmeldt alt.

Hej!

Vi på Firstdate bliver meget glade for at høre, at du har fundet kærligheden via vores site! Dette er det fineste og bedste bevis, der findes, for, at alt vores arbejde er besværet værd!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "Majadam-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

DETTE SKAL STOPPES NU

Er havnet i samme suppedas som alle andre. Hvordan kan det lade sig gøre at I stadigvæk kan slippe afsted med det?

Jeg har aldrig bedt om at blive medlem af jeres lorteside, jeg har accepteret at prøve den i 8 dage for 1 kr. hvilket jeg har betalt.

Og giver ikke en døjt for jeres standardsvar.....dette er jo simpelt tyveri.

Nu bliver mit kort spærret, men de 249 kr. må jeg nok vinke farvel til. Håber fandme I bliver kvalt i de penge.

TILMELD DIG ALDRIG DENNE SIDE, DET ER FUP OG SVINDEL

Ingen stjerner til jer, ringer til Ekstra Bladet i morgen, håber de kan stoppe jer.

Hilsen en meget utilfreds "prøve bruger"
Helle Christensen

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "Helle-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Firstdate Crew

ADVARSEL, ADVARSEL, ADVARSEL, SPÆR DIT KORT NU!!!

DETTE ER VERDENS DÅRLIGSTE DATING SITE, DE STJÆLER DINE PENGE PÅ DIT KREDITKORT. SPÆR DIT KORT NU!!! ELLER DIN KONTO BLIVER TØMT. DETTE ER IKKE EN DATING SITE, OG DET ER KUN FALKE PROFILER PÅ SIDEN OG FALSKE HISTORIER MED "HAPPY ENDINGS.."

SPÆR DIT KORT NU!!!
DU KAN IKKE KOMME UD AF SIDEN UDEN AT SPÆRRE DIT KORT!!!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "Jan-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

det er tyveri

jeg har forsøgt at opsige abonnementet, jeg har talt personlig med dem derinde om at stoppe med at tække penge fra min konto men de bliver ved. HOLD JER VÆK FRA DETTE VIRKSOMHED firstdate er en det dårligste hvad stjerne ang. kan man ikke vælge INTET

hilsen Ramona

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "ramona-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

ADVARSEL!!

HOLD JER VÆK FRA DENNE SIDE, får mange mails fra udlandet selvom jeg har valgt dk, herefter er det umuligt at udmelde sig, vil kontakte min advokat- måske forstår paphovederne noget der..

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "Jens-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Firstdate Crew

umuligt og komme ud af det

Men har kontakte min bank og lave indsigelse, har fået for 2 mdr fra banken som firstdate har trukket fra mig og har fået lave et nyt kort . jeg vil prøve og slette min profil men det er sgu heller ikke nemt , de er stride hold jer lang væk

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "Gitte-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

håbløst at komme ud af

Det er håbløs at slette sin profil.
men prøv alligevel med dette her:
har du brugernavn og kodeord og kan logge ind, logger du først ind på siden.
Herefter trykker du på "lovemaildeluxe" i venstre side, og derefter "alternativer" og til sidst på linien "rediger dine indstillinger"
herefter skulle det kunne klares.
har du ikke kodeord så skriv "slette profil firstdate" i Google. der kommer så en linie på norsk man kan klikke på og derefter kan man genbestille sin kodeord og få den tilsendt sin mail. der står e-mail/brugernavn, men du kan kun få det tilsendt når du skriver brugernavn, skriver du e-mail virker det ikke.
håber at de sidste 1,2 million profiler finder dette nyttigt...

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "Janlarsen-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

DER STÅR INTET I MIN PROFIL

FOR FÅ DAGE SIDEN DUKKEDE SÅ DENNE ANNONCE UDE I HØJRE SIDE PÅ FACEBOOK.
FOR SJOV GIK JEG IND OG OPRETTEDE MIG MED LIDT TEKST PÅ.

SENERE SAMME DAG SLETTEDE JEG TEKSTEN, NU ER DET KUN RØDE FELTER ,MEN ALLIGEVEL MODTAGER JEG HVER DAG NYE PROFILER, DER MEGET GERNE VIL I KONTAKT MED MIG.
DER STÅR AT DEN ELLER DEN SYNES MIN PROFIL ER SPÆNDENDE!!!!!!!
ALTSÅ HØR HER !!DER STÅR INTET PÅ MIN PROFIL. MEN SLETTE DEN KAN JEG IKKE.
HVER GANG JEG GÅR NED I CONTAKT, KOMMER DEN SAMME SIDE FREM , MED ALLE MINE TOMME FELTER .
EJ HVOR ER DET MØG IRRETERENDE.
SÅ SLET MIG DOG !!!!!!!!!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "laila-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Firstdate Crew

det for sygt som i svindler

ufatteligt i kan sove om natten når i direkte stjæler på trods a man har opsagt sit abonnoment for tre md. siden

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "thomas-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

IKKE OPRET DIG!

For længe siden oprettet jeg en bruger derinde og betalte den 1kr.- som det kostet (HVILKET LYDER RIMELIG BILLIGT - men ikke lade sig narre de trakke lidt over 300 kr hver månede de næste par måneder).
Men ikke nok med det er siden også mega latterlig, der kommer en masse beskeder fra fake profiler og ellers bare folk som sender den samme besked rundt til alle.
Det er en useriøs side, der er svær at komme væk fra når man først har brugt sit dankort derinde 1 gang. Altså det var sådan til sidst, de vil IKKE stoppe det så jeg blev nød til at få nyt kort før det mareridt stoppet.
Og super dårlig service derinde, det er svært at komme i kontakt med dem.

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "stella-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Someone-special.net = firstdate.dk

På Facebook får jeg dagligt præsenteret særdeles attraktive yngre kvinder med pirrende tekst. Dødirriterende. I dag valgte jeg at se nærmere og det er firstdate.dk men hedder faktisk nu someone-special.net indtil du trænger længere ind.
Det er bare det, jeg vil advare om

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "michael-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Firstdate Crew

lav måde at fange folk på

HOLD JER LANGT VÆK
det er bare for meget at det kan være tilladt at lave sådanne sider også at fb. vil ligge navn til den slags når der er så meget andet de vælger fra!!
meld jer aldrig ind for det er et hell at komme ud!!!!!!!!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "klaus-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

røveri

fik for et år siden et måned for 1 kr på firstdate
og faldt i da jeg var en del nede over tabet af en kæreste
og for at lindre såret lidt valgte jeg at takke ja til lidt kontakt
og måske kærligheden lå der inde.

14 dage gik der og jeg hadet fået nok
blev mail spammet om nye medlemmer og jeg ved ikke hvad
og fik sku nok så meldte mig ud og hade jo ikke regnet med
andet end det var så det.

hørte så ikke noget til dem før jeg stod og skulle købe et buskort
for resten af mine penge og fik en grim opdagelse da min konto
var tom. fik hurtig ringet tl min bank for at høre hvad der lige forgik.

og jo den var god nok firstdate hade været på min konto
og trække 333.64 kr og så skal jeg da lige hilse at jeg blev overrasket for det var jo gratis eller ja 1 kr. så måtte ind og lade på deres side om hvad der lige forgik der
efter et stykke tid fandt jeg så ud af at skulle man finde på at slette sin profil inden
for det måned man hadet fået for en kr. ville de trække 333.64 kr om måned i 3 måneder. a hvad for noget for ingen ting.

se jeg fik så en jurist til at hjælpe mig med at skrive til dem om at de da bare i den grad skulle holde snitterne fra mine penge og konto.

et år er gået og har intet hørt andet at de spammer min mail
og skulle i banken og hente mine sidste penge 400 kr og fik sku
da et føl på tværs nu var min konto tom igen.

altså de har efter et år uden nogle kontakt eller noget
lavet tyveri på min konto og stjålet 33364kr. igen.

er du lige som mig er mit navn kaffa hep hep på facebook
lad mig høre fra dig for her stopper festen sku. de skal
meldes og fremhæves på alle måder som et svingel firma
der tager røven på folk.fy for satan..

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "kaffa-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

bare svindel

er afmeldt det hele, men de spammer løs aligevel - totalt useriøse, burde blacklistes af alle dns servere world wide

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "mikal-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Firstdate Details

Skandinaviens snabbast växande datingsite - En ny medlem var 30e sekund - 70% hittar någon på Firstdate

Visit Firstdate