Fiskerishop reviews

Fiskerishop reviews

7.3

Udemærket.

Jeg bestilte det torsdag inden middag og regnede derfor med ordren ville være hurtig accepteret. Jeg modtog det først tirsdag. Havde regnet med det ville komme lørdag eller mandag, men kom først tirsdag. Tingene jeg havde bestilt var der, og der var oven i købet lagt et katalog oven i. Super fedt.

God shop og Levering til tiden

Bestilte mit grej over shoppen og kom til tiden og godt pakket ind.. alt som det skal være, dog kunne det være rart,at deres rabat system virkede ved blink 3 stk. for 100 kr. men hver gang de kom i kurv kostede de 120 kr. så valgte kun 2 stk. til 80 kr. ellers ville der være 5 stjerner og de fleste andre tager ikke noget for porto over 500 kr:)

Hilsen Morten Pedersen

Elendig levering/service

Levering og service er helt i bund , Bestiller en stang hvor der er 80 på lager og lover 1-2 dages levering den sender de så efter 10dage trods flere gange har snakket telefon med dem som lover den bliver sendt den ene og den anden dag , en anden lover mig han vil smide et par blink hjem med stangen som plaster på deres dårlige service , kommer self heller ikke med.

Så man skal have god tid hvis man skal bestille noget derfra

Personlig service i topklasse

Jeg har nu flere gange handlet ved flere fiskegrejs forhandlere rundt i storkøbenhavn (Jeg bor i Vanløse) men der er nu en forretning som jeg altid køre til når jeg står og mangler noget til fisketuren, og det er fiskerishop i Humlebæk.

Deres priser er som regel de laveste, på trods af det er en fysisk forretning, og de er altid klar på at give et godt tilbud - På det man lige står og mangler.
Gode råd, tips og tricks & info - Har de altid klar hvis den næste fisketur er lige rundt om hjørnet eller man står og mangler inspiration til selv samme

Efter første gang jeg handlede der, er det, eneste sted jeg har kørt til når jeg lige har stået og manglet noget - Deres service er køreturen værd.

De har min klare anbefaling

super levering !

klart den bedste wepshop , jeg har handlet fiskegrej i !! godt udvalg ok priser, og igen super super levering ! kom dagen after jeg bestilte !! kommer helt sikkert igen ..

mvh martin nielsen

Super service !

Har handlet flere gange i deres netbutik. Alt har fungeret PERFEKT.Meget hurtig levering - kun 3 dages leveringstid. God indpakning af forsendelse. Godt gået ! Har i forbindelse med handel haft telefonisk kontakt til firmaet. Der var tale om en SÆRDELES positiv oplevelse. Behageligt personale, som forstående løste mit problem ved at yde en service i forbindelse med en handel langt over hvad man kan tillade sig at forvente.
Jeg har STOR tillid til firmaet og handler om muligt primært her, når der er tale om handel over nettet. Desværre afskåret fra at handle i deres fysiske butik da jeg bor i Jylland. Havde jeg haft lettere tilgang, var det blevet min foretrukne fiskeforretning.
K & B

ikke helt i orden

Før jul var jeg i Rodes fiskerishop hvor jeg købte en jakke, da jeg kom hjem prøvede jeg den for en sikkerheds skyld med en ekstra trøje inden under den var desværre ikke helt stor nok.der var desværre lukket da jeg kom til bage for at få den byttet. Min far som bor i nærheden var så nede i butikken for at få den byttet til et nummer større eller få pengene tilbage, den fantes desværre ikke større og pengene kunne han så få på et gavekort., jeg troede at 14 dages fortrydelsesret betød pengene til bage,, for det kan da godt være rodes har meget fiske grej men det er en wadejakke jeg skal bruge..

Bliver ikke bedre!

Har handlet hos fiskerishop flere gange nu, både online og også i den fysiske butik. Og selvom jeg bor 70 km fra butikken, kører jeg med glæde hele vejen derop for at støtte butikken. Bedre og mere smilende service findes næsten ikke.

Det er i mine øjne den bedste fiskegrejs biks i DK!

P.S De har ufatteligt meget grej i den fysiske butik, så tøv endelig ikke med at besøge dem, hvis du ikke lige kan finde det du skal bruge på webshoppen!

Super!

Har købt et par waders og de kom med posten kl 09:21 ca. dagen efter de var sendt. Super lækker waders og rigtig nem at finde rundt på hjemmesiden, her kommer jeg helt sikker igen.. :-))

Der var ingen anmeldelser om fiskerishop.dk på trustpilot, da jeg skulle bestille fra hjemmesiden, så jeg var lidt usikker, men så ringede jeg ind til fiskerishop.dk og de tog telefonen med det samme, så det gjorde mig sikker, også bestilte jeg varerne mandag aften, og modtog dem torsdag eftermiddag, godt pakket ind, og med fiskerishops reklameblad, og derfor for de 5 ud af 5 også fordi jeg fik et track and trace nr, så jeg kunne se hvor langt varerne var nået med posten, og ovenikøbet er det billigt.

Is Fiskerishop your company?

fiskerishop.dk Details

Visit Fiskerishop