Danlyx A/S reviews

Danlyx A/S reviews

8.4

God og Hurtig Service

Jeg bestilte en jakke som desværre var for lille men den kom 2 dage efter, og sendte den retur den dag jeg fik den, det var i går d. 9 januar 2014 og fik en mail i dag om at de havde modtaget min retur vare og en ny var sendt afsted som jeg ville få i næste uge :)
Handler helt sikkert der igen

Super service og opfølgning

bestilte arbejdstøj til mig selv og mine folk - blev ringet op samme dag og spurgt ind til min bestilling så man var sikker på at jeg fik det rigtige og i rigtige størrelser, fik varen 2 dage efter og alt var perfekt. køber med garanti igen næste gang
MVH Skalflex A/S

Løber fra ansvar

Købte et par snickers bukser fra fit4working. Efter 3 måneder faldt knappen af. Sender så bukserne in og får derefter en mail fra deres kundeservice at jeg selv har revet knappen af samt at bukserne bliver sendt i retur samme dag. Ringer så fit4working op og bliver igen beskyldt for at jeg selv har haft skyld i at ødelægge mine bukser.

Kør nu en klage igenem forbrugerombudsmanden.

Svar på svar:

Så tager vi den en gang til.
Det er alt sammen meget pæne ord. Men når det kommer til stykket så passer det ikke med virkeligheden.

Et par arbejdsbukser skal ikke gå i stykker efter 3 måneders normal brug. Det er en klar garantisag.
Jeg skrev på retursedelen at hvis det var en mulighed så ville jeg foretrække at de blev skiftede til en kort model. Da jeg regnede med at i alligevel skulle sende et par nye bukser til mig. Spørgsmål plejer at være gratis, bare ikke i det her tilfælde.
Det fremgår klart på retursedelen at grunden til at jeg ville have bukserne byttet var på grund af at knappen var faldet af og ikke på grund af at de var for lange!
Men fit4working jeg ved godt at i ikke sælger brugt tøj. Regner ikke med at nogen vil købe mine gamle bukser der er i stykker.
Det fortalte jeg jer på telefon.
I bliver ved med at sige at jeg bevist har ødelagt mine bukser og efterfølgende forsøgt reparere dem. Jeg har tidligare sagt til jer at jeg først tog kontakt til jer når knappen var ved at falde af. Ventede så på at i skulle levere et nyt par bukser jeg havde købt for at bruge i mellemtiden. Det tager lidt tid. Så prøver jeg at reparere bukserne fordi jeg kan se at knappen er ved at falde helt af. Dette lykkes dog ikke, knappen falder af og så sender jeg bukserne retur til jer.
Jeg starter at blive rimeligt træt og irriteret over at I hentyder at jeg lyver.

Garanti dækker for fabrikations fejl og mangler. Og det er det, i det her tilfælde. Jeg skal ikke tage hensyn til jeres leverandør. Det er jer jeg har købt en vare fra og ikke Snickers.

Så må vi se hvis forbrugerombudsmanden er enige med jer i jeres bedømning. Jeg er det i hvert fald ikke. Langt fra
fit4working.dk

Reply from fit4working.dk

Kære Johan, vi løber bestemt ikke fra vores ansvar. Vi står gerne på hovedet for vores kunder - næsten uanset kundens ønsker. Men der er nogle gange er det ikke muligt at efterkomme kundens ønske og sådan blev det vist i dit tilfælde. Du købte et par bukser den 22/3-13 og den 24/6-13 skriver du til os at knappen er faldet af og du gerne vil have dem byttet(?) Vi svarer dig d. 25/6 at vi skal have bukserne retur så vi kan vurderer skaden. Du får en postlabel tilsendt i mailen.
Først den 11/7 modtager vi buksen. På retursedlen skriver du at buksen gerne må byttes, da de er for lange! Men Johan, buksen er jo brugt og vi sælger ikke brugt tøj.
Og knappen er revet af og er forsøgt repareret. Og det dækker garantien og leverandøren ikke. Og det skriver vi til dig og sender buksen retur til dig.
Vi er selvfølgelig kede af at du ikke har været tilfreds med forløbet, men det var desværre ikke muligt for os at opfylde dine ønsker i dette tilfælde.
Fit4working.dk

Nem og god service.

Nemt at bestille fra deres hjemmeside og de holder hvad de lover samt hurtig levering så kan kun anbefale firmaet!

Nemt, hurtigt og billigt

Nem bestilling, hurtig levering og god service.

venlig betjening, hurtig levering, og varen var, hvad de lovede

Et godt sted at handle og hurtig

jeg er glad for at ha handle ved dem , og da den jakke har bestil ved dem ikke var i den farve som jeg hade bestil . ring de til mig og ville høre og jeg ville vent eller om jeg ville ha den i en andet farve , en meget rar kvinde somme jeg snakke med .

Ingen problemer

Det gik hurtigt, og de er billige

Super udvalg. nemt at gå til, samt super hurtig levering.

Hurtig

nem at finde det man leder efter, hurtig levering og gode priser

god behandling

har købt arbejdstøj for første gang hos denne firma. blev ikke skuffet. nem at finde rundt på hjemmesiden og meget hurtig levering. super.

nemt og billigt

Super service, hurtig levering, kan ikke blive bedre.

Kunden er i centrum

Jeg føler, at jeg er i centrum, hver gang jeg køber hos jer, og derfor køber jeg ikke andre steder, for jeg hved, at jeg har gjort en god handel til en fornuftig pris.

Go Service

bestilte regntøj, ringede til kundeservice, og fik dem til at sende tøjet samme dag jeg bestilte..

fantastisk service!

Positiv oplevelse

Købt arbejdstøj god kvalitet , hurtig levering
handler gerne der igen.

meget højt serviceniveau

lidt rodet hjemmeside, men super god service. Meget hurtig og venlig tilbagemelding på spørgsmål og meget hurtig levering. Kan klart anbefales

Fungere fint

Alt gik fint med at købe og få leveret, og jeg er tilfreds med produktet.

Nemt og hurtigt

Nemt og hurtigt. OK priser