Fitness reviews

Fitness reviews

3.6

Dårlig kundeservice

Jeg fik en instruktionstime, som var under al kritik. Derfor sendte jeg kundeservice en mail, og fik et autosvar med henvisning til travlhed, så derfor ville jeg først høre fra dem efter 8 dage. Men fik aldrig svar. Efter 16 dage kontaktede jeg dem igen, og denne gang fik jeg ikke engang et autosvar. Min motivation for at komme i centrene er forsvundet, og det gør betalingen nok også snart.

Super fedt Center. (Nørrebro)

Rare trænere og vejledere. passende udstyr

Voldsomt uetiske forretningsmetoder.

Fitness.dk overtog i sommers et center - Nyform.dk - som jeg tidligere havde været medlem af men som jeg efterfølgende havde meldt mig ud af og var skiftet til Fitness World. Jeg var derfor på overtagelses-tidspunktet ikke længere medlem af Nyform.

Fitness.dk gjorde derefter det "smarte", at de tog alle eksisterende - nuværende som tidligere - kunder i Ny Forms kundekartotek og oprettede automatisk et Fitness.dk abonnement til dem, med de eksisterende betalingsservice-informationer som allerede lå i Ny Forms kartotek.
Dette blev gjort fuldstændigt uden at spørge om accept hos Ny Forms medlemmer.

Jeg fandt selv først ud af det da jeg fik et velkomstbrev fra Fitness.dk i Parken (Kbh) hvor de bød mig velkommen som nyt medlem. Ikke alene blev jeg - mod min viljeog viden - oprettet som medlem hos Fitness.dk men de var også så frække at afkræve mig betaling for at opsige mit abonnement hos dem! Et abonnement som jeg vel at mærke aldrig havde godkendt.

Jeg er ikke i tvivl om at Fitness.dk gjorde det her helt bevidst, formodentlig ud fra en betragtning om at mange medlemmer i et fitness center ikke er aktive medlemmer og ikke checker deres kontoudtog hver måned.
Uanset hvad er de metoder som Fitness.dk brugte i det her tilfælde, voldsomt meget på kanten af loven, og som minimum ekstremt uetiske!

Jeg skal ALDRIG nogensinde være medlem hos Fitness.dk som følge af denne oplevelse og vil fraråde enhver at melde sig ind i et fitness-center som bruger så tåbelige metoder til at få nye kunder på.

Hvis man kunne give 0 stjerner her på Trustpilot ville jeg have gjort det.

[Navn] fitness.dk - bortvisning uden grundlag

[Navn] HR FDK, ringede til mig en torsdag først i juli, mit i mit PT arbejde, og med en ny 10klips i vente, med informationen om at jeg må gå asap, pga et rygte om at jeg sælger doping.
Jeg fik efterfølgende aldrig at vide; hvem & hvad...?

I samtalen sagde hun, at politiet afgør hvornår jeg må genoptage mit arbejde igen!
Jeg elsker mine SLANK & PT, og ville på ingen måde lade dem gå på ferie uden sidste opfølgning, hvorfor jeg selv kontaktede politiet næste morgen, for at få det clearet asap.
[Navn], specialafdelingen, Station City, beroligede mig med at jeg sagtens ku ta på arbejde, og at han ville stå for kontakten med FDK. Så om tirsdagen arbejdede jeg i Valby FDK, stemplede ind, onsdag i FDK på Fisketorvet, - hvor jeg så fik en fax/mail, med asap bortvisning!?
Og efterfølgende på Trustpilot, læste jeg så om flere der har modtaget selvsamme, med mange stavefejl, fra [Navn]. Og jeg forøgte derpå asap at kontakte [Navn], og fandt ud af, at hun var på ferie!!!

Så jeg drager fra FDK. Mistet mit drømmejob, og får hvar dag, stadigt, mail, opkald, sms’er, om hvor jeg er, hvor man finder mig nu, at jeg er savnet, at der er brug for mig og og og.
Og jeg har intet dårligt at sige om FDK, hvilket jeg også påpeger igen og igen overfor alle. Se gerne min Facebook: https://www.facebook.com/sylvia.k.engel (indlæg 26.9.13)
Og video'en fra [Navn] "Fitnessdk beder en kunde om at tage mundkurv på - Han bryder den".

Fagforeningen for Kliniske Diætister, advokaten [Navn], påpeger at jobbet er tabt, og jeg blot skal søge erstatning. Men jeg vil ikke erstatning, jeg vil arbejde, og jeg har intet gjort forkert, har aldrig haft med doping at gøre, jeg er autoriseret klinisk diætist. Min profession handler om at lære alle omkring træning og sund kost, lige fra vægttab, muskeløgning, og sundhedsmæssigt.

Jeg har grublet lige siden. Hvem og hvad. Er heldigvis allerede i Fresh Fitness og Fitnessworld, men FDK er min verden, og jeg er bortvist, selvom jeg er clean og kan bevise det.

FDK kollegaerne kender mig, [Navn], [Navn], og Klienter/venner [Navn], [Navn], [Navn], [Navn] m.fl., og véd alle hvad jeg står for, og kan vidne omkring mit ærlige arbejde.

Jeg har prøvet at få fat [Navn] efterfølgende, da jeg ønsker at få en opklariing i sagen, og fordi FDK omdømme med [Navn] opførsel og savnet om mig på Facebook er ved at blive for voldsomt. Og det er ikke min hensigt.
Jeg vil forfærdeligt gerne have afklaring på den urimelige sag, og stoppe at folk skifter fra FDK til FW for at finde mig, det er forkert.
Både BT avisen, og andre medier, TV mm. vil gerne have mig til at stå frem, og jeg overvejer det kraftigt, for at stoppe [Navn] tyranni, men jeg er bare ikke en person som ønsker komme i aviser, jeg vil bare arbejde med dét jeg brænder for, og holde min person bag neutral.

Ikke mindst vil jeg gerne formidle min erfaring omkring hvor mange der tager diverse kosttilskud, som f.x. preworkouts, som én efter én ryger på dopinglisten, men ikke oplyses tydeligt nok. Jeg tænker klart at der er et behov for at øge oplysningen omkring indholdet af diverse usunde stoffer, samt deres effekt, og hvorledes man bør øge budskabet om almindelig sund kost ift optimal træning.

Sylvia Katharine Engel
autoriseret Klinisk Diætist & certificeret Personlig Træner

Billeder...

Man må ikke tage billeder af sig selv i FDK. Medfører advarsel og senere hen bortvisning, hvis man bliver ved. Hvad er det for noget vås?

Super centre!

Jeg har ikke et eneste negativt ord at sige om fitness.dk mega søde og imødekommende medarbejder, og super gode centre. :) !!

Rigtig ærgerlig måde at drive forretning på.

Især fordi jeg har været medlem af fitnessdk i flere år og i bund og grund været tilfreds med centret, faciliteterne og instruktørerne.
I marts besluttede jeg mig for at melde mig ud fordi jeg bor langt fra centret og sjældent får det brugt.
Jeg sendte en email hvori jeg skrev at jeg ønskede at melde mig ud, samt mit medlemsnummer. Jeg fik den der automatiske svarmail, men hørte ikke mere.
Ved samme lejlighed meldte min kæreste sig ud, han fik udover den automatiske svarmail en bekræftelse på udmeldingen.
Jeg tænkte ikke videre over det at han fik en bekræftelse og at jeg ikke gjorde. Det skal lige siges at abonnementet altid har kørt over min BetalingsService.
Jeg skulle reelt være udmeldt ved udgangen af april da jeg sendte mailen i marts (løbende måned + en måned)
I slutningen af april, ser jeg dog på betalingsservice at både mit og min kærestes medlemsskab står til at blive trukket igen 1.maj. Jeg skriver derfor til fitnessdk og beder dem om at slette mig fra deres system.
Herefter følger en række mailudvekslinger- 12 i alt.
Jeg får 4 dage senere en mail hvori der står at de udmelder mig ultimo april og at jeg så skal betale indtil udgangen af maj, da de ikke kan se at der er registreret en udmeldelse. Jeg sender så mailen fra marts. Her får jeg svar tilbage at de ikke kan se at der har modtaget den mail og når de ikke har bekræftet at de har modtaget den, er den ikke gyldig, desværre. At jeg ikke kan være sikker på de har fået den, når ikke jeg har fået en bekræftelse. Jeg skriver tilbage at det mener jeg bestemt den er, og at det er deres opgave at læse de mails de får. Herefter jeg får oplyst telefonnummeret til kundeservice. Jeg kunne ikke se noget formål med at gentage mig selv over telefonen, hvor man heller ikke har det på skrift. Jeg skriver bl.a. at jeg synes det er rigtig dumt at skulle igennem forbrugerklagenævnet me det her. Endelig kommer jeg i tanker om den automatiske mail jeg fik da jeg sendte emailen første gang. Efter at have bladret i papirkurven på min emailkonto, finder jeg den endelig og sender den afsted. Herefter vil de se på det. Jeg får senere en mail på at den er sendt til sletning. Endelig! Jeg får lidt senere den samme besked af centerchefen. Jeg tænker at jeg lige vil give mig tid til at give hende noget, som jeg anser for værende værdifuld information for en forretningsdrivende. Jeg gør mig umage med at skrive en mail og forklarer hende at jeg altid har været glad for at komme i centret, men at mit besvær med at melde mig ud gør at jeg vil betænke mig ved at anbefale centret til andre eller selv at melde mig ind igen på et senere tidspunkt. Jeg får et kort: Tak og God sommer.
Tak for det og i lige måde, men jeg synes en kommentar her på Trustpilot er på sin plads, når ikke jeg føler at i har i sinde at ændre praksis. Så er det vigtigere for mig at advare fremtidige brugere om fitnessdks fremgangsmåde og det er hermed gjort. Det rigtige at gøre for fitnessdk ville være efter at jeg havde gensendt min mail , at undskylde- og melde mig ud med det samme.

UPDATE 16.05
I forgårs modtog jeg alligevel endnu en regning med posten. Jeg må så kontakte medlemsservice og sender dem hele korrespondencen imellem mig og centret. Jeg får svar tilbage på at de kan se at der er sket en fejl, at de nu vil slette mig fra systemet. Senere får jeg en mail,at de ikke kan se min kærestes mail heri- den sendte han jo individuelt da han sagde op og fik også en bekræftelse på (og som altså heller ikke blev registreret- normal praksis?) At han altså nu først kan opsiges ved udgangen af juni, men at de ved en individuel vurdering vil opsige ham ved udgangen af maj. Jeg skriver tilbage at min kæreste også har indsendt sin opsigelse og bekræftelse dagen før og oplyser hans emailadresse sådan at de kan søge på den. Jeg får en mail tilbage, hvori der står at de ikke skal bruge emailadressen, men referencenummeret og bliver bedt om at videresende min kærestes mails igen med et referencenummer, da de får mange emails hver dag. Nu siger jeg fra, da jeg heller ikke synes det er rimeligt at blive ved med at belemre ham med det her, at man kan søge på emailen og at de evt må evaluere deres interne arbejdsgang. Jeg har al mulig forståelse for at skulle sidde og behandle en masse forskellige sager, men når det er så uigennemskueligt for de der sidder med det, er det jo håbløst at være forbruger i det her firma. Jeg kunne faktisk godt lide at komme i centret- der var nogle ting der kunne forbedres, men alt i alt var jeg glad for det. På grund af den her farce det har været at melde mig ud, kunne jeg aldrig drømme om at melde mig ind igen og det er da vildt ærgerligt at arbejdsgangen skal være så træg. Det kan da ikke gavne nogen.

Kundeservice er ikke eksisterende.

Da jeg meldte mig ind i Fitness.dk var der liv og glade dage hos den unge pige der tilmeldte mig i det lokale center i city syd, og hun sagde at jeg skulle tage og blive tilmeldt betalingservice, hvilket jeg accepterede. Hun sagde så at jeg bare skulle betale den første regning manuelt og så gik resten automatisk. Det råd fulgte jeg så, og nu sidder jeg 3 måneder senere med inkasso brev med trusler om RKI og jeg ved snart ikke hvad. Og deres kunde service svarer ikke på mail, og deres telefontider er jo urealistiske i forhold til folk med normale jobs som ikke lige har tid til at ringe til dem og vente i en uendelighed på at nogen gider tage et opkald i deres kundeservice.

Jeg er færdig hos Fitness.dk, og har på ingen måde lyst til at anbefale dem til andre. Jeg har trænet i mange foreskellige centre før, og der har jeg aldrig haft problemer, Fitness.dk er bare det der er tættest efter jeg er flyttet. Men jeg vil hellere lade være med at træne end at gå ned til dem igen.

Ekstrem dårlig service!

Efter som jeg ved ifølge kontrakten, at der er 1 månedes opsigelse, sendte jeg et brev til fitness.dk d. 21. marts, at jeg ønskede at melde mig ud af fitness. Får så en mail tilbage, at jeg har sidste betaling d. 31.05.2013! Dette accepterede jeg ikke og sendte en mail tilbage, at dette kunne ikke passe og at jeg havde sidste betaling d. 1.maj, men fik så et svar tilbage at dette kunne hun ikke gøre noget ved!?! What??? Det kalder jeg da virkelig bonde fangeri! Føler mig virkelig snydt og vil aldrig anbefale fitness.dk til andre.

det er bare noget lort

har kun haft dårlige erfaringer med dem træn i sats i stedet for de er bedre til prisen

Snyd og bondefangeri!!

Sagde mit medlemsskab op, men bliver stadig trukket via pbs - det viser sig, at de har opsagt mig som kunde, men ikke opsagt mit træningshold - som jeg ikke kan bruge, da jeg ikke længere er medlem!! Lugter langt væk af bondefangeri og bevidst snyd. Min kone har også dårlige erfaringer, hvor de trak hende for et abonnement, hun ikke havde tegnet og endte med at køre sag via forbrugerstyrelsen - som hun vandt og Fitness.dk måtte tilbagebetale mange penge til hende.

Ufattelig ringe service - eller total mangel på samme.......

Da jeg skal rejse, vil jeg sætte min medlemskab I bero I en måned. Det vil Fitness.dk have 149 Kr. for at gøre!!!?? For hvad?

Hvis man kun vil deltage I holdtræning, skal man stadig betale 300 Kr. om måneden for det, men er intruktøren fraværende på det hold, man plejer at gå på og der ikke er oprettet et nyt hold, er prisen den samme. Oplevede at give 300 Kr. for en enkelt time på en måned, da der ikke var hold på de pågældende tidspunkt. Hvorfor I al verden giver de ikke mulighed for klippekort?

Når man henvender sig til personalet er deres standardsvar "Det står også i kontrakten". Det virker som om de udmærket er klar over deres ringe forhold og derfor er vant til at nævne kontrakten I et væk.

Jeg har valgt at melde mig ud og på deres web-side står der, at man kan udfylde en udmeldelsesformular på nettet og sende til en e-mail-adr. Meget flot - denne formular har de selvfølgelig lagt op i et uredigerbart PFD-format. Hvor er det smuk service - eller velkommen til IT-alderen 2013. Ydermere er bevisbyrden din egen, hvis de nægter at have modtaget udmeldelsen.

Hvis man sender en e-mail til Fitness.dk modtager man en mail retur, hvor der henvises til deres web. Og at de ikke nødvendigvis besvarer din mail. Hvordan skal man så melde sig ud?

Nu har jeg sendt både e-mail og sneglepost med min udmeldelse og afmeldt Betalingsservice. Hvis de fortsætter med at sende mig regninger, og jeg ikke modtager en skriftlig bekræftelse på min udmeldelse, vil de blive revet rundt I "Retten", for jeg har nemlig tænkt mig at følge denne helt til dørs.

Tænk at de stadig har kunder.............men med den service, kan jeg næppe forestille mig, at det varer ved......

FitnessDK Stinker af sved og dårlig service

Det er i den grad nogle fine reklamer, der kører når det handler om at tiltrækker nye medlemmer. Derimod er det umuligt at melde sig ud. Jeg har personligt forsøgt at melde mig ud siden november 2012 - 3 måneder senere får jeg stadig rykkere og inkasso trusler - trods det. At ALLE regninger er betalt,

Gennemgående god service, men også et par smuttere

Jeg går i Amaliegade og er i store træk godt tilfreds med både service, pris og kvalitet. Lidt irriterende er det dog at de gamle ro-maskiner altid er defekte, når nu alle de andre maskiner er fine og nye.

Sidst vil jeg sige at den velmenende marketingperson, der har lært jer at skive "slidt i stykker" på skiltet når noget er defekt, er lidt på kanten i at insinuere at det er brugernes skyld det ikke virker ;)

100Kr og min CPR er for meget for en times træning

har lige været i københavn hvor jeg vil træne i valby sammen med søn som er udannet fitness instrukter indenfor militæret, og har abonnement hos fitness DK Dette var fordi jeg har dårlig ryg, jeg mener Fitness DK har annonceret med gratis prøvetime
pigen i reception var vil ikke høre tale om en gratis prøve time og forlangte100KR. kontant betaling, hun var hverken imodkommende eller venlig, grænsende til næsvis, værst var det da hun forlangt min personnummer oplyst, som jeg ellers aldrig udgiver til fremmede, såvidt jeg ved er det kun politiet der kan forlanger personummer oplyst, og at det er ifølge data beskyttellse loven ulovlig for private at indsamle og opbevare privat personers CPR. Men på trods af mine indsigelser var der ingen adgang uden at oplyse min person nummer, selvom jeg havde lige betalt 100Kr for en times træning. Ind i trænings lokale var mindst en af redskaberne defekt, og omklædnings rummet var beskidt med muddert på gulvet. Det var min mening at melde mig ind i fitness DK men efter den oplevelse jeg havde i dag vil jeg aldrig sæt mine ben derind igen ig vil ikke anbefale andre at gør det min søn og hans kærste har også opsagt deres abonnement.

Klage

Klage

Hej,

jeg blev medlem d. Og har opsagt d.18 august pga disse problemer.

3 august 2012. Den første uge har jeg aftalt med en trænings vejleder, som skulle vejlede mig. Men hun blev kørt ned på sin cykel. Torsdag, d. 9 august, og da jeg var på vej til fitness skrev de sms besked til mig. Men alligevel gik jeg op til fitness og fik en tid til næste uge samme tidspunkt torsdag kl.12.30. – jeg har kun tid om torsdagen på grund af mit arbejde. Den første dags træning torsdag, d 9 august efter nye aftale, har jeg selv prøvet løbetræning via en receptionist dame. Har været ca. halv time. Så ventede jeg næste uge for at lære ordentlig via trænings vejleder. Torsdag, d. 16 august gik jeg løbende for at nå aftalt tid. De sagde mig at jeg må vente her i fitness cafeteriet. Jeg sad og ventede på trænings vejlederern. da tiden nærmere sig jeg spurgte en gang til om hvornår hun er her. De sagde; der er fem min. Tilbage. Hun kommer". Ok. Da kl. 12.43 spurgte, hvor længe skal jeg vente på hende her? Receptionisterne sagde til sin kollega: "kald på hende, hvad hun laver". Jeg blev sur, og sagde: det behøves ikke, jeg går. Når man har en aftale, så skal man være præcis på tidspunktet. Jeg vil ikke spilde med min tid. De sagde: jeg må vente, hun er dernede og venter på dig. Det var meget dumt svar. Jeg kender slet ikke deres bygning og osv. Hvordan kan de være inden at kende hende, at hun venter på mig ned i kalderen. Disrespekt til kunderne. Træningsvejlederen burde vente på mig på receptionen præcis kl.12.30 med velkommelighed. Hvis vi har aftalt kl.12.30 skulle hun vente på mig.
Jeg var meget sur, og kom hjem og skrev mail til fitness cheffen. Hun skrev tilbage til mig: " Der er 2 ting i det. Det ene er, at du ikke havde fremmødt på skærmen til træningsvejledningen, da du tjekkede ind. Det betød at personalet ikke kunne se, at du var kommet."
Hvordan kan det være at jeg skulle havde fremmødt på skærmen? Hvorfor informerede I mig ikke om det? Jeg troede at når man går op til møde, bare at møde op. Der var ingen, der sagde mig at jeg skulle lave fremmøde på skærmen, selv om jeg skulle i møde. Jeg vidste ingenting. For mig var det hel forkert. Hvis det var sådan, hvorfor to receptonister snakkede mellem hinanden at hvor vejlederne er henne og hvad hun laver i kælderen og hvorfor hun ikke komme op til møde?
De har fuldstændigt spildt med min tid pga. disse møde aftaler. Har været der to gange pga møde. Og Fitness.dk har fået to måneders penge fra mig, og nu vil have også september måneders penge. Dvs. med septemper måneder 3 måneder penge har fået fra mig. Hvordan kan det være med disse problemer. Jeg vil gerne HAVE mine penge tilbage til mit konto. Det var fuldstændig Jeres fejl, og Jeres dårlig organisation, samt dårlig information. Og stadigvæk skriver noget information osv. som om jeg ikke har opsagt. de er fulstændig ligeglad hvad kunderne tænker og kundernes side. de tænker kun penge, hvordan de kan få penge fra kunderne. jeg har været kun en gange og har fået (tvang) penge /trukket penge fra mit konto: i 3 maneder.
Ayse nart

Fitness.dk får en enkelt stjerne men fortjener 0

Hvis man kunne give nul stjerner så havde i fået det, med en så funktionel hjemmeside så burde i gøre det mere simpelt at melde sig ud, man skal printe en blanket sende den ind med postmanden eller email og i sidste instans kan man tage ned i jeres center og få det gjort, men det er både bureaukratisk og langsommeligt.

Fint fitnesscenter

Har trænet en del år nede i Falkoner og der har maskinerne ikke været ok samt udluftningen været rigtig dårlig, men nu har de heldigvis fået renoveret det hele fra top til tå så det er behageligt og lækkert og komme der.

Servicen er nogenlunde, det kommer virkelig an på hvem der er på arbejde, men centerlederen er altid imødekommende, smilende og flink.

I de andre center jeg har været har været helt fine men det er ikke steder jeg er kommet fast.

Fitness.dk - elendig service der fra narre folk deres penge..

Jeg har været medlem alt for længe, af ren doven skab har jeg ikke fået meldt mig ud. jeg har primært kommet i Nørrebro og Svendborg centrene - Nørrebro i kbh er gammelt, beskidt og nedslidt center med ringe maskiner og svært at finde personale.. Svendborg er nybygget men har igen dårlig vejledning. Da mig og min k. meldte os ind for mere end 1 år siden blev vi overladt til os selv. ingen vejledning, rundvisning eller noget.. vi skulle selv finde omklædningen osv.. Vi blev aldrig nogen sinde tilbudt Træningsvejledning.. og da jeg fik min veninde til at melde sig ind blev jeg lovet 5000 point for det.. det var i Jan. md og dem har jeg stadig intet set til selvom jeg har bedt om det 3 gange nu!

den 23-07 går jeg ned i Svendbord for at melde mig ud grundet SU og dårlig økonomi.. jeg bliver anbefalet at sætte mit medlemskab i bero, selvom jeg gør opmærksom på at det er af økonomiske årsager jeg stopper det.. efterfølgende finder jeg ud af jeg bliver opkrævet et gebyr på 149 kr samt at jeg efterfølgende vil blive opkrævet endu 1 mds medlemskab før jeg kan opsiges.. jeg på ingen som helst måde kan se det skulle være i orden at råde sine kunder at sætte i bero uden at oplyse det koster penge. jeg på ingen måde kan se at det økonomisk for mig kan blive billigere at skulle betale 1 md + 149 kr istedet for at blive opsagt på den pågældende dato.. nu står jeg så i den situation at hele situationen er blevet dobbelt så dyr da Fitness dk. har annuleret beroen men opkræver stadig 149 for 1 md bero samt fuld pris for medlemskab selvom jeg er på SU! da de mener det er for sent at fremvise bevis for studie!! men jeg var allerede studie medlem inden.. og da jeg ringer og snakker med deres medlemservice var hun fuldstændig ligeglad og var dybt nedladende.. så spørger jeg til hvor man kan klage.. hvori hun oplyser jeg bare kan klage til hende.. hvad hjælper det når hun er pisse ligeglad og det på ingen måde kommer til overvejelse hos ledelsen eller nogen der påtager sig kritik og manglende vejledning.. Jeg har yderligere haft fat i hende der har misvejledt mig i svendborg men hun frasiger sig et hvert ansvar selvom jeg har vidner på det da jeg var der nede.. men igen Fitness.dk begår jo ingen fejl.. så skider vi hellere på en kunde eller to, så min anbefaling får i ALDRIG og jeg har sørget for at resten af fam. inkl kæresten også har meldt sig ud! for de var heldigvis til stedet da jeg første gang ville melde mig ud!

Gode faciliteter, mange steder.

Jeg er medlem af fitness.dk og har været det i meget lang tid. Jeg bruger det i ny og næ. Det er ret godt som helhed. Badminton, spinning, motion, styrketræning og Squash.

Der mangler dog nogle muligheder for at øve spark og slå på puder eller sække. Det kunne også være rart at man måtte låne en af deres træning lokaler når de ikke bruges. Bare så man kunne øve nogle stande og bevægelser til kampsport.

Faciliteterne er ret fine, der er altid rent og varmt. Lidt for varmt om sommeren. men der er jeg for det meste ude og løbe. Så betyder ikke det helt store for mig. De måtte godt gøre noget ved deres brusere dog. De er dumme til at slukke hele tiden og nogen gang virker de bare ikke rigtigt.

Det eneste der gør at de ikke får fem stjerner, er at jeg syntes prisen er for dyr.

Jeg anbefaler Fitness.dk! Men jeg ved også at der en billiger måde at træne og have det sjovt på samtidigt.

Is Fitness your company?

fitness dk giver dig lækre træningslokaler og badefaciliteter, det bedste udstyr, wellness og professionel rådgivning.

Visit Fitness