Fitnessnord reviews

Fitnessnord reviews

6.6

Alt var perfekt, god hjemmeside og hurtig levering.

Alt gik som det skulle

Intet dårligt at sige her. Er tilfreds.

Løgnagtig produktinfo

Det fremgår på Fitnessnords hjemmeside, at de sælger 12 proteinbarer for 59,- af et bestemt mærke. Fitnessnord reklamerer for, at disse barer indeholder 30 gram protein per bar.

Jeg bestilte for næsten 600 kr omkring 9 kasser med disse barer, men til min skuffelse indeholdt de hver kun 25 gram protein, hvilket er en forskel på 15-20%. Jeg påmindede Fitnessnord om dette, og de var indforstået med, at de havde lavet en fejl, men sjovt nok har de stadig ikke ændret produktbeskrivelsen af proteinbarerne - formentlig så de stadig kan fortsætte med at vildlede deres kunder.

Et godt råd ville være at holde sig væk fra Fitnessnord.

Ingen problemer

Leveret hurtigere end forventet, og fornuftige priser og stort udvalg!

Fint virksomhed

Fin virksomhed, fik min pakke leveret på 4-dagen uden problemer eller lign. (2-5 dages levering stod der på deres hjemmeside)..

God service og hurtig levering

Fik mine varer hurtigt og som lovet. Det kunne være lidt bedre med en fysisk kvittering i selve pakken ved modtagelsen, altså udover den kvittering man får tilsendt på mail. Ellers intet andet at komme efter.

Dårligt service

For det første tager de kun imod visa mastercard osv, men de tager ikke imod dankort.
jeg får skrevet til dem om der er en anden løsning, og der går 2 3 dage så svare de med ja det er der osv. Så har jeg så skrevet igen at, jeg gerne vil benytte mig af den løsning. Men der er gået over 3 uger og jeg har intet hørt fra dem hverken mail eller facebook ingen tilbage meldning.

Jeg fandt så et visa kort som jeg så bestilte med i torsdag, o ifølge deres skulle jeg gerne ha haft pakken idag ! de har ikke engang sendt den endnu. gal hvor er de bare ringe !! Aldrig handle derinde !!

Fik produkterne 2 dage efter bestilling har nogle gode boostere som feks gymnordic ikke forhandler

Lever ikke op til hvad de lover

Bestilte et kit, med nogle produkter.

På billedet var der; shaker, strips og lidt mere, som i følge billedet fulgte med.

Det gjorde de ikke, og de nægtede at sende nogle af tingene til mig.

ulovlig markedsførring

gode prodokter, men deres *spar* priser giver et tegn på at kunden gøre et kub ved at købe her og nu, men i virkeligheden er produkterne langt dyre end hvis man kigger på gymnordic.dk. denne type markedsføring er i strid med markedsførringsloven, og nu må i sku stramme op, klagede over jeres pris på animal pump og den fik i lige rettet hvad så med resten ????
syntes det er dårlig stil af jer at føre denne type markedsførring nu hvor i vil så gerne være professionelle burde i også opføre jer sådan.
ville være det samme hvis man tager i netto og der står 1 liter mælk før 70 kr og nu 9,75kr. her er der intet at spare når den normale pris er 9,75, men det giver kunden et WOW effekt og man TROR man spare noget

Ok pris - overholder ikke levering

Fik mit produkt til en udemærket pris, men måtte vente 2 dage yderligere i forhold til det man kan forvente, når et produkt er på lager og de skriver inden for 2 hverdage.

Okay side, men ringe service

Siden er meget let at finde rundt på og der er godt med info - thumbs up for det!
Jeg har bestilt varer hos Fitnessnord nogle gange efterhånden og servicen er ikke specielt god og varene er ofte lang tid undervejs.
Eksempelvis bestilte jeg d. 18.12.2012 nogle produkter lidt over middag, hvorefter jeg skyndte mig at skrive til dem om de kunne nå at få pakken med samme dag, da det ellers først ville nå frem i det nye år.
Ret hurtigt fik jeg svaret at det kom det ikke, da kl. var over 12 - ikke fordi de havde pakket for i dag, men fordi kl. var over 12. Det synes jeg umiddelbart var et ret flabet svar, som tolkede som "så kan du bare lære at bestille til tiden".
To dage senere fik jeg en mail med at varen nu var sendt og torsdag d. 3.1. kom varen så.
Den efterfølgende gang jeg bestilte skrev jeg til dem for at sige at der var problemer med deres side og at jeg derfor ikke kunne komme til at bestille før kl. 12.11 men der kom intet svar tilbage. 3 dage senere fik jeg en mail om at min vare nu var blevet sendt (de er stadig på vej).
Jeg har siden prøvet at skrive til dem igen, men der kommer stadig intet svar.

For fremtiden bestiller jeg mine varer hos Gymnordic.com i stedet, da de svarer på deres mails og varerne kommer hurtigt frem.

Alt for høje priser.

Jeres priser er alt alt alt for høje!
Det kan findes billigere andre steder.

Vil ikke tage produkt tilbage.

Jeg har de sidste 6 måneder drukket Optimum Nutrition 100% Gold Standard, købt hos proteinpower.dk. Den sidste spand jeg fik, smagte bogstavelig talt forfærdeligt, og det skriver jeg en mail om til proteinpower.dk. Jeg får så svar tilbage, at de er enige med mig i, at produktet ikke smager godt efter at have flyttet produktionen til EU, men at de ikke kan tage produktet tilbage da det er åbent.

Der står ingen steder på siden at ON har flyttet produktionen, og de har ikke ændret deres beskrivelse af produktet, men roser det stadig til skyerne som et velsmagende produkt af god kvalitet, til trods for, at jeg får en anden holdning at vide over mail.

Hvordan de havde tænkt sig at jeg skulle vide at produktet ikke smagte som det plejede, UDEN at åbne for det først, ved jeg godt nok ikke, men at de ikke vil refundere mine penge, eller sende et tilsvarende produkt, er mig en gåde efter at jeg har været loyal kunde hos dem så længe, og samtidig har anbefalet dem til venner!

Bedste udvalg og service

Købte hos ProteinPower og det har jeg været super tilfreds med. Alt hvad de lovede om produkterne holdt stik. Jeg ringede til en flink sælger som forklarede mig om produkterne, uden at være "sælgende" og gav en oprigtig forklaring om hvad han selv mente var de bedste produkter på siden.
Rigtig godt Protein Power! keep it up

Sku ikke hunden på hårene!

Jeg må indrømme at være skuffet over Proteinpower.dk. Ved første øjekast ser deres virksomhed og hjemmeside nemlig ganske professionel ud. Dog er dette tydeligvis ikke tilfældet hvad angår førstnævnte. Deres leveringstid er nemlig aaalt for lang. Jeg bestilte en ordre for 6 dage siden og har endnu ikke modtaget den. Kæft det er ringe. Jeg synes godt nok at de er nogle klovne, ikke at have styr på sådanne ting da de kommer til at få sig en røvfuld offeromkostninger på det grundlag. Jeg vil fremover købe fra Gymnordic, eller anden udbyder istedet, det er helt sikkert. Kæft det er ringe service det her.. bliver virkelig sur over det.

Dårlig oplevelse!

Jeg bestilte nogle varer hos proteinpower for 8 dage siden og har stadig ikke modtaget mine varer...Kan ikke komme i kontakt med proteinpower på tlf og føler mig dårlig behandlet, har kontaktet GLS som leverer deres pakker fra England til DK og de ved ikke hvornår jeg kan forvente at modtage min pakke fra proteinpower...

Kan kun på det stærkeste anbefale andre ikke at bruge proteinpower når de skal købe kosttilskud.

Jeg har aldrig ventet så lang tid på en ordre!

Virksomheden informere om at det tager mellem 2-5 hverdage før produkterne kommer hjem, og i sjældnere tilfælde over 5 hverdage. Jeg bestilte i torsdags (sidste uge), på GLS hjemmeside står der at varen stadigvæk er i Stor britainen. Det synes jeg er lidt galt, når man tænker på at ordren først vil leveres mandag-tirsdag..

Men okay, alle virksomheder kan lave fejl, og det skal også siges at Torsdag og Fredag i sidste uge var Helligdage grundet kongeligt bryllup.

Prisgaranti er dejligt

Leveringen er ikke super hurtigt, men deres prisgaranti service fungere rigtig godt.

Dog kom de til at sende mig en forkert varer, og da jeg ringede for at brokke mig, så kunne man slet ikke komme i gennem til deres telefonsupport. Der gik 2 timer før jeg blev ringet op igen.

Rigtig god service

Skal helt sikkert handle her igen kun 2 dages levering de havde dog ikke en af varene på lageret men det fik vi fixet på den bedst mulige måde! Kan kun anbefale det her sted var lidt skeptisk da jeg så siden men er Positivt overrasket over den service :D

Is Fitnessnord your company?

Proteinpower Details

Kosttilskud. Information. Resultater.