Fjensenhandel reviews

Fjensenhandel reviews

8.3

Lave priser, hurtig levering og god service

Faldt tilfældigt over www.fjensenhandel.dk da jeg søgte efter noget Bonzaitråd. Der røg hurtigt flere varer i kurven da priserne er lave. Jeg fik svar samme dag på et spørgsmål jeg havde til en vare. Bestilte varer søndag aften og modtog dem onsdag. Varerne var fint og forsvarligt pakket ind. Alt i alt er jeg meget godt tilfreds og handler der gerne igen.
Jeg synes det er rigtig fint at portoen justeres efter vægten på de varer man bestiller, men jeg kunne godt tænke mig, at man undervejs kan se hvad man kommer af med i porto (man kan vælge mellem at få sendt sine varer som forsikret pakke med PostDanmark eller som økonomibrev hvor portoen så justeres løbende efter vægten på de valgte varer). Hjemmesiden er ikke optimalt sat op, men det er mere i småtingsafdelingen.

Helt perfekt

Super fine varer (specielle dekorationskogler), til meget lave priser.
Forsvarligt indpakket og med en leveringstid på kun 2 dage.

Uovertruffen

Jeg har handlet der 2 gange nu online og har fået mine varer dagen efter. Jeg har købt mange dyre dies i Holland og Usa, men fandt ud af at de kostede langt under halvdelen her. Jeg kunne så ønske, at sortimentet bliver udvidet med cricut og silhouette, da jeg ved markedet er stort herhjemme, men kan kun købes i udlandet.
Jeg anbefaler varmt Fjensenhandel.

Service og materialer i top !

Bestilte søndag, modtog bekræftelsesmail mandag (personlig mail) og varerne tirsdag.
Gode varer og billige priser - og så var der 11 kr. med retur (i mønter :-)), da jeg åbenbart havde betalt for meget i fragt - en sådan ærlighed har jeg aldrig før oplevet ved nethandel.

Perfekt handel, supergod service, meget konkurrencedygtige priser

Jeg faldt tilfældigt over www.fjensenhandel.dk, da jeg googlede efter 3D puder. Her kan der handles alt muligt af materialer til 3D, scrapbooking og andre hobbyartikler til en i øvrigt sindssyg billig penge.
Serviceniveauet er i top hos fjensen.dk. Jeg fik ikke kun en ordrebekræftelse, nej, jeg fik søreme også en "personlig" mail med besked om, at mine varer blev afsendt samme dag, som ordren var givet.
Næste dag kom mine varer. Selv om varerne i sig selv var i beskyttende emballage, så var de endvidere blevet pænt pakket ind i fint "silkepapir". Herefter forsvarligt emballeret i en boblepose. Ja, så skulle der ske noget med varerne, så var det i hvert fald ikke fjensen.dk's skyld. Og sidst, men ikke mindst, så var der vedlagt en lille gave, en fin pencil med en æske stifter til.

Priserne? Et ark 3D puder koster kr. 2,50. Andre steder er prisen ca. kr. 6,50. Panduro Hobby tager endda kr. 19,00 for sådan et ark. Stickers, dekorationer og ja - der er næsten ikke den ting, man ikke kan få til kortlavning - og dekoration. Alt sammen til meget, meget lave priser.

Og så lagde jeg også mærke til priserne på skabeloner til embossing, prægning m.v. Kr. 22,50 for den dyreste skabelon. Jeg skal da lige have placeret en ordre på x - antal skabeloner, når jeg har fået købt min Big Shot her til april. En skabelon koster op til kr. 180,00 andre steder. F.eks. koster en Joy border skabelon kr. 12,50 hos fjensen.dk og ca. kr. 75,00 andre steder.

www.fjensen.dk er naturligvis blevet lagt i mine favoritter som absolut nr. 1, da jeg regner med, at en stor del af mine indkøb til 3D kort fremover skal ske via www.fjensen.dk.

Is Fjensenhandel your company?

Fjensenhandel Details

Visit Fjensenhandel