Flagshoppen reviews

Flagshoppen reviews

7.7

Rigtig godt

Bestilte et canadisk flag og det blev leveret rigtig hurtig. Priserne er gode og rigtig god service de giver.

Hurtig levering, fint produkt

Dejligt med hurtig levering, produktet, som var kageflag med det amerikanske flag, var også helt som forventet. Det ville dog have været fantastisk hvis der også havde været papirflag med plastikpinde. Ellers helt i top.

Hejs et flag for flagshoppen :)

Skulle bruge et Italiensk flag til en temafest og fandt flagshoppen.dk, hvor jeg bestilte det søndag aften. Allerede mandag formiddag fik jeg at vide, at ordren var blevet behandlet og tirsdag lå flaget i postkassen. Næste gang jeg skal bruge et flag bliver det sikkert herfra igen. De har et stort udvalg af både historiske og nationale flag.

flagshoppen.dk Details

Velkommen til Flagshoppen

Gå på opdagelse i alverdens flag. Her på flagshoppen finder du et stort udvalg af flag fra hele verden og til enhver lejlighed. Vi har flag i mange størrelser, både til indendørs og til udendørs brug. Vi har selvfølgelig også Dannebrogsflag, og langt de fleste af vores flag er desuden lavet af polyester, som er vejr og UV bestandigt til let brug. Uanset om flaget du mangler er til fødselsdagsfesten, kolonihaven, en parade, en tema fest, eller lige det du har i tankerne, så finder du med sikkerhed et flag, der passer til dit behov.

Visit Flagshoppen

We live here: Denmark