Louispoulsen reviews

Louispoulsen reviews

6.2

Afsindige priser for uholdbar "kvalitet"!

Hvis man tror at den højt besungne og flotte PH kogle til 60.000 er en LANGTIDSHOLDBAR investering, så må man tro om igen. Kobberbladene irrer efter en årrække, selv om lampen bare hænger i en stue uden at lide hverken fysisk eller kemisk overlast. Dette påbegynder efter relativt få år og udvikler sig herefter til et mareridt af plettede kobberblade - i mit tilfælde 90% af bladene. Min er nu ca. 35 år, men det var allerede startet da jeg købte den for 28 år siden! Jeg kan forstå at et møbel, en bil eller andet der bruges fysisk ældes og slides. En lampe der kaldes et kvalitetsprodukt og bare hænger i et loft burde ikke ændres af betydning gennem årene. Nu forestår en reparation til muligvis et femcifret beløb (hvis jeg ellers orker det). Det er ikke rimeligt for et så kostbart produkt. Louis Poulsen vil selvfølgelig ikke deltage! Kan derfor ingenlunde anbefale at købe lamper fra LP i den tro at en smuk klassiker kan skabe varig glæde i mange år.

God service og fantastiske produkter.

Jeg købte for nyligt 2 x PH 2/1 pendel lamper.
Pakken blev sendt yderst forsvarligt - der er jo tale om glaspendler, som er rimelig skrøbelige.
Jeg åbnede begge pakker, men opdagede at der manglede en såkaldt omløber (møtrik) til spænding af selve øvre glasset, så det er spændt fast. Jeg kontaktede Louis Poulsen, som gav mig en hurtig og venlig service. De sørgede for, at jeg straks fik sendt dem med posten, og vupti blev de modtaget med posten 2 dage efter.
Jeg er yderst tilfreds med selve udførelsen af selve pendlerne - Kvalitetsfinish, materialekvalitet og selve pakningen af produktet. Jeg har selv haft produkter købt fra fakesites såsom Voga o. lign. Men dette kan ikke måle sig med originalen overhoved. Selvom man køber fake PH lamper, ender det altid med at man går og savler over originalen. Desuden er glasset på originale Louis Poulsen PH lamper er i en meget mere massiv kvalitet, skærmene er ikke skæve samt at lamperne er produceret i Danmark. Jeg kan kun give mine klare anbefaler til Louis Poulsens produkter, hvor min samling efterhånden indeholder 2 x PH 2/1 samt PH 4½ - 3½ glaspendel (også original). Jeg er efterhånden kommet til den konklusion, at hvis man ikke har råd til den ægte vare, så skal man hellere spare op - ellers kan det være lige meget. Hvis man bare har det mindste forstand på lamper, vil man kunne se at disse kineserlamper ikke er produceret af nogle som hverken har forstand på finish eller marialevalg.

Skal det være kvalitet, så er det her

Louis poulsen, er dansk tidsløst design, rigtig god kvalitet.

Is Louispoulsen your company?

Visit Louispoulsen