FNB reviews

FNB reviews

8.9

Fantastisk!

Jeg køber aldrig hårfarve i et supermarked igen!
Deres produkter er billige, virker perfekt, og er leveret dagen efter bestillingen.
Hvad mere kan man ønske sig?

Perfekt!

Intet at klage over! Billige priser - hurtig levering! (Y)

Superservice!

Jeg købte for lang tid siden en forholdsvis dyr trimmer hos fnb.dk, desværre raslede der en skrue af, der gjorde at den ikke længere kunne bruges. Jeg sendte en mail til fnb.dk i det spinkle håb at de evt. kunne fremskaffe en skrue mod betaling.

Få dage senere kom der en mail, hvor de bad om min adresse, så de kunne sende mig en skrue UB.
Det synes jeg er service som ligger langt over hvad man kan forvente. Sjovt at man kan blive så glad for en lille bitte skrue :) Når jeg engang har slidt min trimmer ned, ved jeg hvor jeg skal købe en ny.

Super webshop!

Jeg har sparet mange penge ved at købe herinde fra, det er super produkter til super priser!

Total i orden

Jeg farver/bleger mit hår med ca. 1½-2 mdr.´s mellemrum, og det kan godt blive en dyr fornøjelse hvis det skal gøres hos frisøren hver gang, derfor handler jeg alle mine farver og tilbehør til dette hos fnb.dk, og det er til priser hvor alm. butikker ikke kan følge med.
Det er både billige og gode produkter, der er vejl. at finde på hjemmesiden og der er ALT hvad man skal bruge, så handler helt bestemt mine hårprodukter hos fnb.dk fremover :o)

Hurtig levering og gode priser.

Alt gik som forventet uden det eneste problem. Kan varmt anbefales!

God netbutik.

leveringen sker lyn-hurtigt, kvaliteten er i top og priserne er gode. bedre findes vist ikke :)

Utrolig glad for FNB

Virkelig god netbutik!! Der er altid god service og hurtig levering.... og tit er der små prøver og gaver med i pakken... + produkterne er i tip top kvalitet..:) er en glad kunde

Altid super betjening...

Jeg bestiller lidt af hvert som frisør. Mine varer er altid sendt 1-2 dage efter bestilling og varen dukker op 1-3 dage efter. GLS som i bruger til at levere varerne, skal også have ros med på vejen. Samtidig har i gode tilbud og et godt bredt udvalg. De bedste anbefalinger herfra.

God butik

Hurtig levering og fin vare til en god pris. Meget professionelt.

Hjemmesiden er ikke super flot i designet/opsætningen og den kan være lidt ulogisk at finde rundt på.

hurtig levering og meget rimelige priser

en forretning der har professionelle produkter til rimelige priser.Hurtig leveringstid og dejligt med track og trace nummer så man kan følge varens vej i leveringsprocessen.handler der gerne igen.

Rigtig god net-butik med frisørartikler - hurtig levering!

Jeg har handlet i net-butikken flere gange og er meget tilfreds, men det kræver at man har kendskab til frisørprodukter, for at kunne anvende dem. Er selv tidl. frisør så det er bare super at jeg kan købe f.eks hårfarver her, som er mere holdbare end dem der ellers er i de fysiske butikker.

Is FNB your company?

Visit FNB