Fodboldstore reviews

Fodboldstore reviews

6.6

Noget gik galt

Bestiller en vare over webshoppen, betaler, og giver i den sammenhæng mit telefon nummer, fordi butikken lover at sende en SMS når varen bliver sendt.....
Det sker så bare ikke, og da man ikke kan komme i kontakt med butikken telefonisk, sender jeg en mail, for at få en status :-)
Svar: Jo Jo - Din ordre ligger på dit posthus, og har gjort det en uge nu..... skynd dig inden de returnerer den.
Se det er ikke en fedt kundeoplevelse, men jeg fik varen, så jeg er ikke decideret utilfreds, men heller ikke helt glad.

Fin start!

Nem side at finde rund på. Fint bestillingsflow. Dog var PostDanmark ikke helt up to speed, da de ikke tømte Fordboldstores døgnboks og derfor blev leveringstiden lidt vel lang (5 dage) MEN - de var søde at kontakte mig og informere om status og derfor synes jeg det er helt ok. Leveringen var fin og jeg fik alle de varer jeg havde bestilt.

Is Fodboldstore your company?

fodboldstore.dk Details

Visit Fodboldstore