Footlocker reviews

Footlocker reviews

3.2

dårlig kundeservice, ubehøvlede medarbejdere

Var i footlocker i KBH/Strøget. Jeg finder et par sko jeg skal købe og en cap (jeg vil gerne have en anden størrelse i cap, spørger om de har dem i andre, hvor medarbejderen modvilligt siger at han lige vil kigge på lageret og vende tilbage, det gør han aldrig, og jeg finder så en anden model). Efter jeg har samlet ting for 1800 kr går jeg til kassen for at betale hvor jeg så ser et par udsalgssko, udsalgsprisen er revet væk og det er kun originalprisen der står, jeg spørger derfor ekspedienten om prisen, han kan ikke snakke dansk, heller ikke engelsk og svarer kort med at det er udsalgsvarer og udsalget sluttede dagen inden, jeg spørger så om de så ikke er til salg, han siger surt jo, og vil ikke fortælle hvad prisen så egentlig er. Total dårlig og ubehagelig behandling, specielt når man smider mange penge i en forretning. Gider ikke handle i footlocker igen

Ufattelig dårlig service!!!!!!!!!

Jeg har købt sko i butikken ved storkespringvandet mange gange.

Så kommer jeg ned med et par 30 dage gamle Nike Max Air, som ekspedienten giver mig og min kæreste 100% ret i at der er en fabriksfejl på - men alligevel IKKE vil tage dem retur og give mig nye. Den ene sål er faldet næsten helt af.

Problemet er at jeg ikke har bonen, og det ved jeg godt man skal have! Men samme ekspedient har solgt mig dem og mener han godt kan huske mig da jeg har handlet der så meget.

Han nægter at lave en skrevet bon ( som god service )
Så grundet han velvidende at jeg har købt dem der ikke vil tage dem retur, og er enig i at det er en fabriks fejl.

0,00,000 stjerner herfra!!!'

Handler der ALDRIG MERE!

Hvordan kan footlocker eksistere som virksomhed?!

Jeg købte et par sneakers i footlocker, som de skulle bestille hjem til mig. Jeg betalte i butikken og fik af vide jeg ville modtage efter et par dage på min adresse. Da skoene var i København.
10 dage efter og jeg har intet modtaget. I deres butik i Århus får jeg at vide, at de vil undersøge sagen. Det viser sig at mine sko er blevet sendt fra København til Malmø til Frankrig!
Nu vil de så få dem til butikken i Århus fra Frankrig. Så levering på min adresse gælder heller ikke længere. Men uha hvis jeg var utilfreds kunne jeg da bare bytte dem når jeg henter dem i butikken! Ja men hvornår?
En uge mere går og jeg ringer så for at høre om skoene snart er i Århus. ekspedienten siger så at de er i tåstrup nu. Jeg siger så at jeg da så håber de er i Århus imorgen. Han svare " det håber jeg også men nu må vi se"
En uge mere går og jeg høre intet. Ringer selv for at følge op på hvor skoene nu er og får at vide de er forsøgt leveret hos mig samme dag. Jeg havde fået at vide sidst at de skulle leveres i butikken.
Nu er skoene så på vej retur til Tåstrup igen. Hvad er footlocker for en virksomhed?!
En af de ansatte i Århus prøver så at få dem retur. Og vupti dagen efter er mine sko i footlocker Århus! Over 4 uger efter jeg har betalt!
Ville ønske de sneakers kunne købes et andet sted! Sikke en service!
Handler ALDRIG i footlocker igen.
Alt betjening var uhøflig og ikke hjælpsom. Ingen tog ansvar men prøvede at bortforklare alt med at der jo var sket en fejl. Ja og fejlen er jeres footlocker!

Dårlig service på reklamation

købte et par nike sko hos footlokcer i Fiske torve *( København) skoene flækkede efter 8 Mrd jeg Henvender mig på Fisketorvet for at reklamere over skoen: expidienten sagde til mig at jeg kunne komme igen ca. 5 dage efterbliver mødt med mistro og sætninger som - Og du kunne jo have vasket den i vaske maskine.
Jeg var lamslået over denne kontaktform, Vedkommende jeg blev betjent
Jeg synes godt at en sko til 900 Min skal holde 1/5 år for lignende tilfælde forekommer.
jeg nægter at lægge mine penge i den butik.

Dyre priser og dårlige sko!

Købte nogle Nike sko til en værdi af 800,-
Efter kun 4 ugers brug, gik limen der holder sålen fast ud og de skulle så sendes til en skomager mv.
Jeg synes godt at en sko til 800 - Min. skal holde 1,5 år for lignende tilfælde forekommer.
Ellers hjælpsomme medarbejdere.

Ringe information, ringere service.

Købte et par sko som jeg var lidt i tvivl om var store nok. Jeg blev forsikret om at de ville udvide og tilpasse sig med tiden. Men efter jeg har gået i dem en dag sidder de stadig meget dårligt og de "bider" i siderne ved tæerne. Meget ubehageligt.

Jeg får så at vide, at de IKKE vil tage dem retur, da de ikke kan sælges igen. På trods af de er i PERFEKT stand og man ikke engang kan se de har været brugt.

Kort sagt.
1 dag gamle sko. Fik at vide at de nok skulle passe når de var gået lidt. Men de passer ikke og de vil ikke stå inde for den information de har givet.

Så jeg har købt et produkt grundet fejlinformation.

Dårlig service på reklamation

Er på Fisketorvet med min søn, som ønsker sig en Adidas Chile 62 bluse. Vi går i Foot Locker og der køber vi nævnte bluse og en college bluse/jakke der er rød med hvide ærmer. Da jeg skal vaske college blusen, kigger jeg i vaskeanvisningen hvor der står anført at blusen skal vaskes på 30 grader skånevask. Den bliver lagt i vaskemaskinen og bliver vasket som det eneste. Da programmet er færdigt, er blusen ødelagt - ærmerne er blevet lyserøde:(
Henvender mig på Fisketorvet for at reklamere over blusen og bliver mødt med mistro og sætninger som: "det er jo påstand mod påstand". "Og du kunne jo have vasket den med et par røde sokker " "Har du selv vasket den?" og sidst, men ikke mindst "Vi har ingen andre reklamationer modtaget" Jeg var lamslået og blev også vred over denne "kontaktform". Vedkommende jeg blev "betjent" af, meddelte mig, at jeg kunne komme igen ca. 5 dage efter, hvortil jeg svarede, at jeg håbede at hans attitude var en anden, når jeg kom tilbage. Hans svar var: i lige måde!!
Det er bare ikke i orden. Han var flabet og uforskammet fra det øjeblik jeg nævnte reklamation.
Der var smil og service da jeg skulle købe, men da jeg skulle reklamere - puha det var en grim oplevelse og nu kan jeg så "se frem" til at skulle stille op igen på onsdag, hvilket er dagen hvor afgørelsen falder - en afgørelse som vist allerede er truffet!! Kunden har IKKE ret.
Kom igen Foot Locker, sådan noget koster kunder:((

De "gider" ikke kunder

Footlocker får MINUS stjerner fra os - men desværre kræver trustpilot at man giver mindst 1 stjerne hvis man skal anmelde.....så den ene stjerne er givet under tvang.

Vi går aldrig mere i footlocker City 2 - vi var de eneste kunder i butikken og der var 3 personer til at ekspedere og ingen gad at hjælpe os.

Vi spurgte om vi måtte prøve et par sko, som modvilligt blev hentet på lageret.
Min søn fik den ene sko på og straks spurgte ekspedienten;
Køber i dem?
- det ved vi ikke helt endnu - svarede vi.
- hvorefter at han tog skoen af min søn og pakkede den i æsken og satte den på plads på lageret.
Vi sad lamslået et øjeblik, hvorefter vi rejste os og gik.... min søn blev selvfølgelig ked af det, men jeg nægter at lægge mine gode penge i den frække ligegyldige butik.

total ringe service

købte et par nike sko hos footlokcer i Århus- skoene flækkede efter 8dage jeg henvendte mig i butikken for at få dem ombyttet - det ville de ikke fordi min bon var væk... Men de ville sende dem ind til Nike som så skulle afgøre om de ville efter at ha rykket 5-6 gange sagde de i butikken at nu var de kommer retur og godkendt til ombytning af Nike- men til min store overraskelse ville de nu ikke gi mig nogle nye sko selvom Nike jo havde sagt ok.. for jeg havde jo ikke bonén men NEJ KLART det var jo derfor Nike skulle vurdere det!!!! Så jeg kunne da bare få mine gamle sko igen -selvom butikken jo havde fået et nyr par af Nike.. og ekspedienten sagde klag endelig det for du intet ud af go fornøjelse. SÅ HANDEL ALDRIG I FOOTLOCKER I BRUNNS GALLERI I ÅRHUS!!!!!!!!!!!

Is Footlocker your company?

Visit Footlocker