Footstore.dk reviews

Footstore.dk reviews

9.2

Super service, hurtig levering :-)

Rigtig god webshop:-)

Fantastisk service!

Havde bestilt et par sko i en forkert str. Sendte dem retur med b-post og 2 dage efter stod jeg med de nye sko i hånden.
Fik desuden vejledning i forhold til måling af foden og valg af sko samt skostørrelse.
Rigtig god og hurtig service.

Super hurtig levering, kan klart anbefale.

Bestilte kl.16.30 og fik leveret til døren kl.9 næste morgen, bedre kan man nok ikke forvente.

Overraskende hurtig levering

Jeg bestilte et par sko hos Footstore.dk den ene dag og havde dem allerede
dagen efter.
Alt var perfekt. Varen var korrekt og i super kvalitet. Det kan ikke gøres bedre.

Bent.

Hurtig levering. Alt gik planmæssigt

Bestiller en vare og får den efter aftale og regler. Hvad skal jeg skrive??

Super service.

Jeg købte et par sko, men de var anderledes, end jeg har set dem på billedet, på deres side, så jeg returnerede dem. Dagen efter at jeg, havde sendt dem, modtog jeg en mail, om at de havde modtaget skoene og at de ville sætte pengene ind på min konto. Hvilket skete 2 dage efter, super. Jeg købte et andet par sko, i samme butik, som er de helt rigtige. Bedre service er svær at finde på nettet. Herlig butik/site

Nem bestilling og hurtig levering. Fantastisk kan varmt anbefales :)

Den rigtige vare til den rigtige pris med hurtig levering

Jeg er godt tilfreds, det var en fornøjelse at kunne købe den ønskede sko, efter at den butik, hvor jeg har købt dem i mange år, ikke længere ønskede at forhandle dem.

Super priser, hurtig levering, kan ikke gøres bedre.

Alt klappet til punkt og prikke, gode priser, hurtig levering, god information, hvad kan man mere forlange.

top dollar

Har købt sutsko til den rigtige pris i forhold til butikkerne. Jeg købte forkert størrelse og fik dem byttet(jeg måtte selvfølgelig selv betale for returpakken og sparede derfor ikke så meget som forventet.). Ingen problemer. Hurtig og behagelig ekspedition. De har min anbefaling. Jeg vil helt sikkert benytte mig af dem igen.

Rigtig godt

Det eneste minus var, at gratis fragt kun blev udløst ved erhvervslevering eller afhentning på posthus - pakkeshop gls eller privat koster 10 kroner ekstra. Dette blev først synligt ved kassen, selvfølgelig småpenge, men derfor kun 4 stjerner.

Lynhurtig - perfekt vare

Jeg kan anbefale footstore. Lynhurtig afsendelse af perfekt vare.

Super hurtig levering

Er godt tilfreds med de sko jeg købte, men havde der været fri returfragt havde jeg nok valgt at sende dem retur. Synes det ville være en fordel hvis det ikke skulle være en faktor med returportoen.
Kan dog sige der var 2 døgns levering, hvilket er flot for en vare bestilt en søndag.

meget godt

der er et godt køb

Super hurtig behandling, men man betaler selv for fragt ved returnering...

Købte et par Sorel støvler hos Foodstore. Disse kom inden for et par dage efter bestillingen. Desværre passede støvlerne ikke og måtte sendes retur. Jeg fik det fulde indbetalte beløb retur inden for 2 dage efter disse var modtaget retur i butikken. Så langt, så godt og langt bedre end andre webshops der ofte holder på pengene i 20-30 dage inden de indsættes på kontoen igen. God information pr. mail fra butikken gennem hele købet og returneringen.

Men, alle bør være opmærksomme på, at returnering af fejlkøb sker for egen regning. I dette tilfælde kostede det mig kr. 100 til PostDK at returnere støvlerne til butikken. Returfragt er således for egen regning. Flere andre webshops yder gratis returfragt.
Footstore.dk

Reply from Footstore.dk

Hej Lene
Vi er glade for du har været tilfreds med levering og vores service. Vi er selvfølgelig kede af, at vi på nuværende tidspunkt ikke kan tilbyde gratis retur. Der er desværre mange omkostninger forbundet med det, men arbejder på sagen.

Jørgen Cornett

Hurtig forsendelse, perfekt vare, alt tip top 👍

Hurtig behandling

Både ved bestilling og da jeg desværre måtte sende vare retur, da den ikke passede, var Footstore hurtige til at levere og give penge retur

Super e-shop kan kun anbefales

Hurtig og billigt super fin service i kundeservice, absolut ikke sidste gang jeg handeler der

Hurtig service

God hjemmeside

En gave!!!

Fandt mine yndlinges støvler til halv pris 😊 betalte dem torsdag og modtog dem med posten fredag.

Footstore.dk Details

Visit Footstore.dk