Formlife reviews

Formlife reviews

4.4

Swindling

I ordered two samples of FormLife products, after reading a nice advertisement on Facebook. There they promised that one could order samples for the mere cost of postage, and they said in the ad many times that you were NOT bound to get mere without ordering more. So they did not let one know that they had planned that the order of samples also included a so-called "normal prized " delivery, 120€ and 160€ !! Incredible amounts of money for the pills and plasters which I had not even ordered . All I ordered was the samples. FormLife are fooling other clients in the same way. As soon as they have your creditcard number they make you pay and it may be difficult for your bank to do anything to help you. Be careful, don´t order products from FormLife! I feel very sad about the business, this kind of an incident spoils the fun of moving in the net.

FUSK!

Det er det værste fusk nogensinde, jeg blev bundet til et abonoment jeg ikke kunne afmelde, jeg blev snydt for 700 kr. og da jeg ringede for at tage min 14 dages fortrydelsesret i brug blev jeg mødt af en uforskammet, uhjælpsom medarbejder! - JEG VIL STÆRKT FRARÅDE ALLE AT HANDLE MED FORMLIFE!!!

sikke et fusker firma

de sidder i Deres lejlighed og scorer kunder på facebook, man bliver fanget i deres net derinde, men husk at skjule jeres idensitet, utroligt at de ikke pakker sammen og forlader nettet, jeg har fået analyseret pillerne, og de hjælper ikke til at tabe sig, tværtimod det kommer jo an på hvad man kommer i munden. Jeg forlanger min personlige underskrift på at jeg har indgået en købsaftale med dem, kan de ikke dokumentere det har DE ingen ret eller må sende rykkere mv. Alt bliver kopieret og gemt herinde, samt andre steder hvor de er linet op på nettet. Jeg har en god ven som er tidligere journalist, han assisterer mig på sidelinien, så, stopper de ikke vil jeg gå til medierne og forbrugerombudsmanden.

Fin produkt

Jeg er godt tilfreds med resultaterne, man havde måske forventet lidt mere, men jeg har samlet tabt mig 3,5 kilo på en måned. Har ikke gjort det vilde, så jeg forsætter lidt endnu.

Fakturerer mindreårig, ingen dokumentation, tom kuvert

ALARM ALARM, tilføjelse 28/6 2011: DR Kontant har afsløret denne virksomhed og bagmændene bag den som nogle af de mest svindlende organisationer .... og har beskrevet hvordan de netop som vi oplevede lang tid før Kontants udsendelse rammer mange.

Anmeldelse revideret 13/2/11: Da der ikke er kommet nogen forklaring på hvordan vi skulle have lagt ordre hos FormLife og da virksomheden ikke har svaret på vores henv. vedr. ovenstående har jeg dd. revideret markeringen fra 2 stjerner til 1 stjerne. Hvis ikke virksomheden vil dokumentere hvorledes en ordre er opstået som fører til fakturering og inkassoprocedure, så ligner det en bevidst handling med det formål at få naive forbrugere til at betale. Resten af anmeldelsen fremstår uændret.

Modtog nedenstående mail:
Dog finder jeg fortsat hele sagen, incl. faktura uden modtagelse af vare m.v. for underlig.
---mail start her---
Hej Carsten,

jeg vil i første omgang beklage det sene svar.

Jeg har gravet ned i de tekniske detaljer i din sag. Jeg kan se på IP-adressen, at den ikke har nogen direkte tilknytning til din adresse.

Vi må derfor desværre antage, at der er nogen, der har misbrugt din datters personoplysninger.

Jeg må på det kraftigste beklage hvad der er sket, og jeg vil understrege at dine- samt din datters personoplysninger, heriblandt emails, ikke vil blive videregivet til 3. mand eller på anden vis brugt kommercielt.

Hvis du skulle have yderligere spørgsmål i sagen er du velkommen til at rette henvendelse til mig.

Venlig hilsen / Best regards

Mail : xxxxx@formlife.com

J.F.Kennedys plads 1 E, 4 sal
DK- 9000, Aalborg
---mail slut her---

Sidste tilføjelse pr. 14/2: Efter gentagne rykkere meddelte virksomheden at min datter har bestilt d. 1/1 kl. 00.28 i år. På det tidspunkt var vi hyggeligt selskab i vores lille hytte pænt oppe i Sverige og uden internet/computer. Så det lukker ligesom denne sag hvor vi fik faktura fra en vare der aldrig er sendt/kommet og heller ikke er bestilt.
---

Jeg ved ikke hvad Formlife.nu sælger, men modtog ca. 10. januar en kuvert rummende en faktura på et mindre beløb fra dem. Den var addresseret til min datter der lige er fyldt 15. Kontaktede dem samme dag pr. mail.

Gjorde opmærksom på at
- der ikke er kommet nogen vare
- der ikke er bestilt noget hos dem
- min datter som står på fakturaen er mindreårig

De bad om at vi returnerede varen - som vi ikke har fået.
Det forklarede vi naturligvis var umuligt. Og at vi betragtede sagen som afsluttet.
Senere kom der for et par dage siden et brev fra et inkassofirma af en art.
Jeg skrev igen, nu til inkassofirmaet som jeg ikke har hørt om før, og bad bl.a. om dokumentation for at vi har købt eller bestilt noget fra firmaet.

Det er vigtigt at understrege at jeg herefter har modtaget email om at sagen er lukket.

Dette kan være en administrativ fejl fra Formlife's side og der er intet grundlag for mig for at gå videre med sagen. Men hvis andre modtager lignende fakturaer er det måske værd at være opmærksom på.

Obs. jeg har dd. meddelt Formlife pr. email at hvis de kan dokumentere at og hvordan min datter skulle have bestilt hos dem, så jeg kan verificere det, så vil jeg også omtale det her, til Formlifes fordel. Jeg finder at det er absolut afgørende at virksomheder har fair mulighed for genmæle.

8/2/2011 Bemærkede i dag at der er yderligere en tilsvarende anmeldelse på FormLife, den er dog ved en fejl lavet på www.formlife.com og ikke .nu - så det kunne muligvis se ud til at det ikke er en fejl. Jeg bemærker også at man ikke fra formlife har meldt tilbage på min anmodning om dokumentation for hvordan de skulle have fået en bestilling fra mig eller min datter og hvorfor de alligevel skrev faktura og efterfølgende start på inkassoprocedure. Men jeg er fortsat klar til at lade tvivlen komme den skyldige til gode hvis vi får dokumenationen - og denne anmeldelse er også sendt til FormLife, så de kan tage til genmæle her på trustpilot.dk

Tilføjelse 9/2/11: Har søgt på nettet på Formlife og deres produkt. Det er tilsyneladende et af de mange mere eller nok især mindre dokumenterede slankeprodukter på markedet. Og da min datter dyrker sport, er stærk, slank og tilfreds med sit udseende må jeg konkludere at firmaet benytter sig af suspekte "salgs" metoder. Lægger her især vægt på at de også har haft mulighed for at tage til genmæle, forklare "ordren" overfor mig o.s.v.

Is Formlife your company?

formlife.nu Details

Visit Formlife