forum.dk reviews

forum.dk reviews

4.9

forum.dk siger et - men handler anderledes og forkert?

Jeg har nu telefonisk forklaret forum.dk og deres medarbejder på forum.dk telefon nr. 8813 0288, at jeg lige som alle andre der har et "Nej tak" skilt til reklamer ikke ønsker at få afleveret nogle reklamer.

Det ville de sørge for ikke sker igen.

Men problemet er ikke større end, at hvis de oplyser deres medarbejdere, som omdeler disse reklameposer omkring de regler der er omkring disse informationsskilte, så skal de ikke aflevere nogle reklamer og forum.dk ville ikke opleve denne negative omtale, som er til stor irritation for mange.

Dette gælder ligegyldigt, hvad de medarbejdere så ellers har fået at vide og instruktioner om, så skal der IKKE afleveres til de adresser med "Nej tak" skiltet korrekt placeret.

Nu vil jeg håbe, at de overholder deres besked, for ellers vil jeg også lave en anmeldelse til de rette instanser og myndigheder, så vi kan få respekteret vores ønske om ikke at modtage reklamer. hvis jeg ønsker at se tilbud fra de enkelte butikker, så kan jeg vælge at gå ind på deres Website og se ugens tilbud.

Hej Michael

Var det din adresse, der står på omslaget?
Er det din adresse på folien, men kan du ikke genkende NejTak+ tilmeldingen, kan det være fordi, du eller en anden person i husstanden for nyligt har ændret husstandens status, fx. i forbindelse med flytning (der kan ofte være op til 4 ugers behandlingstid på ændringer).

Var det ikke din adresse, der står på omslaget?
Så er der formentlig tale om en enkeltstående fejl, og du behøver i første omgang ikke at foretage dig noget. Men skulle problemet ske igen, så kontakt os endelig på samme tlf-nr, eller send os en mail på kontakt@forum.dk.

Vh

Useriøst firma

Jeg har nej tak til reklamer på min postkasse og til trods for det har de nu for 3. uge i træk sendt mig reklamer. Når jeg ringer derind oplyser de mig at de ikke har mig stående og alligevel sender de reklamer til mig og kan ydermere ikke love mig at jeg ikke modtager reklamer ugen efter!!!

Hej ASH

Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse og modtager reklamer imod dit ønske.

Kan jeg få dig til at sende din adresse og et par ord om, hvornår præcist du har modtaget reklamer til kontakt@forum.dk?

På den måde kan vi undersøge, præcist hvad der er sket.

Vh

OK ordning med startvanskeligheder

Tilmeldte mig NejTak+ i december for kun at få relevante reklamer. Først fik jeg ingen reklamer. Jeg fik en mail om at omdeleren ikke havde adgang til min aflåste opgang og derfor ikke kunne aflevere min NejTak+ pakke. Jeg gjorde opmærksom at min postkasse var tilgængelig for offentligheden og at der derfor ikke burde være noget problem med at afleverer reklamerne. Efter en lille måned fik jeg så min første reklamepakke og siden har der ikke været nogen problemer.

Smider reklamer ind selvom man har Nej Tak skilt

Nu var man lige blevet fri for adresserede reklamer fra post danmark også begynder Forum at smide dem ind alligevel. Jeg har "Nej Tak reklamer og Gratis aviser", Jeg står på Robinson listen og har endda hemmelig adresse.
Alligevel smider de adreserede reklamer ind. Hvad foregår der dog i hovedet på dem ?
Hvorfor tror de jeg har Nej Tak til reklamer på min postkasse ?

Jeg har klaget til forbrugerstyrelsen over dem, og er ved at oprette en hade side på facebook, hvor jeg vil lægge ALLE de firmaer på, som får sendt adresserede reklamer til mig.
Den bedste måde er at straffe firmaerne ved ikke at handle hos dem, da forum.dk er ligeglade, bare de kan tjene penge på de idiotiske firmaer der bruger dem.

Og lige en gang til "Reklamer Nej Takt" betyder Reklamer nej tak. Mon de idioter hos forum.dk kan fatte det.

Med aldeles uvenlig hilsen
Thies

Og jeg kan nævne det var min adresse der stod på omslaget, der er kun mig i husstanden og jeg har boet der i mere end 20 år. Så jeres svar holder ikke en meter.

Hej Thies

Hvis det er din adresse, der står på omslaget, så skal vi jo have fejlen rettet.
Kan jeg lokke dig til at sende os en email til kontakt@forum.dk, hvori du skriver din fulde adresse?

Der må være sket en fejl, som gør at din adresse er tilmeldt i stedet for en anden, og det skal vi have rettet.

Jeg beklager ulejligheden

Klamphuggere

Det er simpelthen for ringe at i ikke respektere den allerede gældende ordning: "Nej tak til reklamer + gratisaviser".

I får det til at lyde som om man kan vælge reklamer til, men i praksis tvinger i folk til at oprette sig som bruger, for endnu gang at vælge reklamer fra, hvilket man allerede i forvejen har gjort!

I arbejder ud fra samme princip som diverse bogklubber gjorde i sin tid. Her sendte de en bøger man ikke havde bedt om, efterfulgt af et girokort. Det var et helvede at komme ud af, og man blev nemt stavnsbundet. Den form for virksomhed blev også gjort ulovlig, så det er sørgeligt at se at i genoptager den form.

Jeg håber i har en dårlig smag i munden...

Hej Alex

NejTak+ går ikke ind og erstatter den eksisterende ”Reklamer - nej tak”-ordning. NejTak+ er et ganske frivilligt alternativ til dem, der ønsker at modtage udvalgte tilbudsaviser.

Er du tilmeldt "Reklamer - nej tak" og ønsker at forblive i den ordning, behøver du ikke at foretage dig noget.

Rigtig god dag

En perfekt måde at få reklamer på!

Der er ingen tvivl om, at denne måde at få og primært IKKE få reklamer på, er fremtiden.
På forum.dk kan man selv vælge hvilke reklamer man vil have tilsendt også selv om man har et "Reklamer nej tak" skilt. Jeg er meget tilfreds!

FK Distribution Details

Visit forum.dk