Foto reviews

Foto reviews

7.6

Lynhurtig levering og fantastisk resultat!

Bestilte to store lærreder og levering lød på 10-14 dage. DAGEN EFTER fik jeg meddelelse om, at mine produkter var afsendt og modtog dagen efter to fantastisk flotte lærredsbilleder! Virkelig god kvalitet - handler helt sikkert der igen næste gang!

Lang leveringstid MEN...

Jeg købte nogle lærreder derinde og skulle bestille 2 stk inden jul. Synes hjemmesiden var super nem og overskurelig, og det var nemt at bestille tingene.

Synes dog at leveringen er lang, kun derfor jeg giver 4 stjerner...
Men synes det er nogle super lækre produkter og handler der helt sikkert igen ;)

Ganske fint, hurtig levering

Rigtig hurtig levering på 3 60x80 lærreder. Dog er det ene billedes farver ikke SÅ skarpe (men det skulle man vist bestille med, trods de andres farver var meget skarpe), og det andet billede gav lidt lyserød hud på min kæreste.. Men ellers ganske fint. Og trods at jeg valgte den gratis forsendelse (op til ti dage), modtog jeg lærrederne efter 3 eller 4 dage. Så rigtig god levering!

Nemt og flot

Jeg har gennem sweetdeal købt et værdibevis på en stor fotobog med ekstrasider. Bogen er lige blevet leveret med GLS i dag, og jeg er mere end tilfreds! Vi vidste at nogen af billederne vi havde valgt ikke var af bedste kvalitet, men alle andre billeder stod så flot og skarpt.
Programmet er nemt at bruge og man skal ikke hente noget ned på sin egen computer. Det eneste lidt negative er den lidt lange leveringstid, men den bliver man oplyst om, så der er ingen overraskelser.
Jeg bestiller helt klart en bog igen til næste år fra foto.dk :)

Flot produkt, og fin leveringstid

Bestilte et krus med billeder på, som en 'last-minute' julegave, den 18. december. Valgte bare den almindelige fragtmulighed - og krydsede så fingre. Fik d. 22 december en mail om at pakken var leveret hos Post Danmark, og modtog den så den 23. Helt perfekt, så modtageren kunne åbne sin pakke juleaften.

Meget imødekommende service

Vi havde købt en stor fotobog gennem Dealhunter, og da den er fyldt med billeder af vores nyfødte søn, tænkte vi, at vi ville købe to, så han kunne spise den første over de næste par år. Men en ekstra ville - naturligvis - koste ret meget, fordi den første jo var købt som et godt tilbud. Foto.dk valgte dog at give os en stor rabat, så vi kunne købe bog 2 til helt almindelig pris.

Fuldt ud en fremragende og venlig service.

frustrerende

Jeg bestilte en plakat som julegave til min veninde d. 1. dec. desværre ødelagde GLS pakken og den blev sendt retur. For at finde ud af dette måtte jeg først ringe til min veninde, så kontakte GLS og tilsidst kontakte FOTO.dk
Jeg blev lovet at der blev genbestilt en med det samme så den kunne nå frem før jul.
Den 28 dec. måtte jeg ringe til min veninde der så stadig ikke havde modtaget noget og derefter kontakte FOTO.dk igen, de kunne ikke forstå at den ikke var kommet endnu, men kan desværre hverken bekræfte at den er sendt fra huset eller give et tracking nummer. "Hvis din pakke endnu ikke er leveret i det nye år så skriv endelig ind igen" Det synes jeg er helt uacceptabelt... jeg ved ikke engang om den pakke er på vej og føler de gør grin med mig som kunde når de siger jeg bare kan skrive ind igen.
Det er nu 3. januar og jeg har stadig ikke hørt noget, så må jo skrive til dem igen og igen og igen og igen....SUK

Fremragende printkvalitet!

Har indtil videre bestilt 6 stk. print-på-lærred hos FOTO.dk... og må bare sige at kvaliteten er helt i top... yderligere er deres service super-god... meget personlig og forstående dialog... fik 'bøffet' i det en enkelt gang... men fik fuld gen-oprejsning vha. deres fine service... uden tvivl et sted jeg handler igen (og igen)...

Lang leveringstid, men rigtig god service!

D. 10/12 bestilte jeg en kalender som skulle bruges til julegave, og i øvrigt sendes videre til Jylland.

D. 19. har jeg stadig ikke modtaget kalenderen, og kan ikke ringe til firmaet da de pga. juletravlhed har sat telefonsvarer på, hvor man dog får oplyst en mail man kan skrive til.

Samme dag skriver jeg en mail, og spørger om det er muligt at få ændret leveringsadressen direkte til Jylland, så der måske var mulighed for at pakken alligevel kunne nå frem inden jul.

Det hele ender med at Henrik får fanget min pakke, og får sat ny leveringsadresse på. Min farmor har i dag modtaget pakken, og selvom den ikke er pakket ind i gavepapir, er jeg sikker på at hun bliver meget meget glad for sin kalender.

Jeg synes det er beklageligt med den noget lange leveringstid, men det er trods alt jul, og kan forestille mig at der er mere end almindeligt travlt. Derfor 4 stjerner, synes det er super service at der er overskud til at skifte en leveringsadresse midt i det hele :)

Ualmindelig dårlig service

Jeg bestilte min fotobog den 26. november og fik den leveret den 9. december - desværre var det bare ikke den bog jeg havde bestilt. Men en anden kundes bog med titlen "Mit liv som træner". Jeg lod selvfølgelig bogen være i den plastic, den var emballeret i. Jeg skrev først en mail til firmaet, som jeg aldrig fik svar på selvom de skriver på deres hjemmeside, at man kan forvente svar indenfor 24 timer. Jeg ringede så til foto.dk dagen efter og fik fat i en venlig fyr, som lovede mig at levere bogen den førstkommende lørdag (skulle bruge bogen som gave). Den blev dog aldrig leveret. I denne uge svarer firmaet ikke på personlige henvendelser, der er indtalt en besked om, at de pakker pakker og derfor ikke har tid til at tage telefonen. Men man opfordres til at skrive mails. Det har jeg nu gjort to gange - dog uden at få svar. Dvs. at jeg har betalt for en vare, som jeg endnu ikke har modtaget og jeg har brugt lang tid på at ringe og skrive. Det er den første klage jeg har skrevet i mit liv. Men jeg synes andre skal være meget opmærksomme på, hvilken service man får i denne virksomhed. Jeg kan se at der har været glade kunder, men jeg kan også se at andre har haft tilsvarende oplevelser. Og en sidste ting, af hensyn til privatlivet synes jeg det er meget alvorligt, at private billeder sendes til forkerte modtagere.

SÅ FLOT.

Jeg bestilte et stort lærred med egne billeder. Det var en masse sjove og spændende motiver at vælge imellem som baggrund og jeg hygge mig med at lege med de forskellige muligheder. Systemet var så smart at advare mig, da et af mine billeder var af for ringe kvalitet. Jeg modtog det smukkeste billede og er meget glad for handlen. Jeg skal nok vende tilbage en anden gang. :-)

SUPER!!!

Jeg bestilte et lærred med mit eget billede og efter få dage var det leveret og det er i super kvalitet. Det var super nemt at sætte op og bestille og jeg er på ingen måde skuffet.

hurtig levering.

Jeg bestilte et foto på lærred med en deal jeg havde fra deal hunter, der stod 7-10 dages levering men der gik max 3 det var super..
Det er helt sikkert jeg bruger dem igen, har faktisk lige bestilt 2 kalendere der kom ordrebekræftigelsen dog først 2 dage efter (grundet weekend vil jeg tro) så glæder mig til de kommer og mon ikke de er på trapperne allerede nu :)

Meget dårlig oplevelse

Jeg købte en fotobog hos foto.dk gennem Sweetdeal.dk, pris 140 kr, istedet for tilsyneladende normalpris 349 kr. Fotobogsmodulet hos foto.dk er meget ringe - og jeg var nødt til at acceptere blanke sider, fordi man ikke - som hos så mange andre - kunne lade billeder strække sig over flere sider. Menuen til redigering er dertil meget ufleksibel - man skal tilbage og vælge flyt, eller beskær, eller zoom hver gang, at man "vil noget nyt" med det element, man aktuelt arbejder på. Endeligt - og det er virkeligt groft: Den annoncerede pris på dette tilbud holdt ikke - for der bliver tillagt et håndteringsgebyr, man ikke kan udgå, på 69,- - hvilket gør fotobogen, med eller uden sweetdeal, til et relativt dyrt bekendskab.

Hurtigt og nemt.

Bestilte julekort og en kalender. Levering var super hurtig og kvaliteten på julekort og kalender var helt perfekt. Dog undre det mig at Januar og Februar 2014 mangler på kalenderen. Så den starter med Marts 2014 og slutter med Februar 2015. Men pyt !!

Den ypperste kundeservice

Vil absolut bruge firmaet igen, da jeg har fået en udsøgt kundeservice.

Hurtig levering og kvalitet i top

Min mand og jeg bestilte et 60x80 foto på lærred i ro og mag søndag d. 13/10-2013. Vi brugte et deal-bevis, som jeg havde købt for 179kr. Derudover betalte jeg kr. 99,- for en UV-behandling af lærredet (dette er valgfrit) og 69,- i fragt, med GLS.
Der kom øjeblikkelig en mail med ordrebekræftelse etc, så jeg følte mig helt tryg ved handelen. Der stod desuden, at levering ville være 7-10 arbejdsdage - tja, med udprintning af billede og opsætning på ramme og derefter forsendelse, synes jeg det er en rimelig leveringstid.
Tirsdag d. 15/10-2013 modtager jeg en mail, at min ordre er afsendt fra Holland....og idag onsdag d. 16/10-2013 modtager jeg lærredet, sendt til min arbejdsplads, og fint pakket ind i bobleplast og hård pap, og leveret med fragtmand. Det er levering og service der sparker r**!! Jeg er meget tilfreds, og vil til enhver tid anbefale foto.dk! Thumbs up herfra!
Mvh Signe

Flot resultat - hurtig levering

Jeg fik et tilbud via idenyt - og da jeg for nylig har mistet min hund ville jeg mindes ham med et flot foto på lærred i 80 x 60 cm.
Jeg var meget spændt og kunne næsten ikke holde ud at vente 10-12 dage som der stod.
Dét kom jeg så heller ikke til. De leverede efter 7 dage - pengene blev ikke trukket før billedet var sendt til mig. Resultatet? FLOT og jeg er meget glad for det.

Dårlig kvalitet, ringe farver men pæn udenpå

Har netop fået lavet en fotobog hos FOTO.dk som skal gives som gave som tak for Kretaferie. Synes næsten den er flov at give. Farverne er helt forfærdelige og billederne uskarpe. Kan virkelig ikke anbefales. Nogle af siderne er tilmed limet ind i bogen, så de nærmest stikker længere ud en bogens omslag. Kan absolut ikke anbefale siden. Fra nu af holder jeg mig til Pixum der leverede den fineste fotobog af sommerens øvrige skønne shots. Til gengæld skal FOTO.dk have ros for ekspeditionstid og hvor nemt det var at lave bogen hos dem. Men måske skulle man have prioriteret tiden til at opnå en højere kvalitet. Jeg havde gerne ventet på et bedre produkt.

Visit Foto

Art