Fragtshoppen reviews

Fragtshoppen reviews

8.1

Hurtig service

Ringer inden de kommer og tiden holder. Meget flink og hjælpsom chauffør(Stefan).

God fragtmand

nemt og overhovedet ikke besværligt . fik leveret træpiller næsten til tiden en lille skade på en pose som jeg lad skylden komme tvivlen til gode. Jeg vil bruge ham igen næsten gang

Pålidelig transportør med venligt transport personale

Jeg bruger Fragtshoppen.dk hver gang at jeg køber hos PilleMadsen.dk og får altid leveret inden for rimelig tid af venlig og professionelt transport personale. Tak!

Laver skade,uden at lægge besked, og kan ikke få sagen klaret med forsikring

Efter mange gange at have brugt fragtshoppen til levering af træpiller, har vi desværre haft en dårlig oplevelse, idet de sidste gang ødelagde vores garageport, og i øvrigt blot kørte fra vores adresse uden at give besked om skaden.

Da naboer så fortæller os hvad der er sket, og vi kontakter fragtshoppen, undskylder de med at chaufføren havde lagt en besked, men det var ikke tilfældet.

De lovede så at deres forsikringsselskab ville behandle sagen hurtigt, men nu er der gået 1 måned og vi har stadig ikke nogen afklaring.

perfekt kundeservice

Jeg bestilte fragtshoppen, fordi de blev anbefalet af pillemadsen, hvor jeg havde bestilt mine træpiller.
Hjemmesiden/netshoppen var hurtig og nem at klare, herligt at have en sådan mulighed for at bestille en vognmand.
Det hele blev bestilt mandag formiddag, og tirsdag mailer jeg med pillemadsen om at det var fragtshoppen der stod for transporten, svaret kommer prompte tilbage, at det var han allerede klar over, og de kom onsdag morgen og hentede mine varer.
Onsdag morgen ringer en flink og imødekommende chauffør, at han var på vej med mine varer, og ville være hos mig over middag. Han ville bare lige høre hvordan jeg gerne ville have dem placeret hos mig. Jeg havde jo skrevet de gerne skulle stilles så tæt på mit fyrrum som muligt, men grundet vejret, så talte jeg med ham om at få dem stillet ind i mit værksted. Ingen problem, bare trucken kunne komme ind.
Da jeg kommer hjem til middag, møder jeg en flink og kundevenlig chauffør (Simon), som med et stort smil fortæller at han da sagtens kunne komme ind i værkstedet. Og var allerede halvvejs med at læsse af.
Vi får talt om lidt af hvert, og især hvordan man kunne gøre næste gang jeg skulle have leveret piller, og vi får også talt om muligheden med at inkludere naboerne, hvordan man lige kunne klare den slags, for et hurtigt regnestykke var jo netop, at nabolaget udgjorde et helt træk, sammen med mine varer. Så jeg stod faktisk med en fin beskrivelse af hvordan man skulle bestille fragtshoppen næste gang, sammen med naboerne.
Det er sjældent man oplever at man står tilbage med en glæde over at have fået så god kundeservice. Men det må jeg sige jeg havde her.
En rigtig kundevenlig chauffør (Simon), og god brugbar hjemmeside til bestilling.

et godt valg af vognmand

det er nu anden gang vi bruger fragtshoppen 1 gang var det ikke så godt men kan gi dem meget ros 2 gang vi brugte dem deres chafør var flink han ringede dagen før vi skulle ha træpiller for at sige han kom + at han ringede en halv time før han var hos os og han kørte dem der hen hvor vi ville ha dem til at stå kan anbefale jer alle sammen at bruge fragtshoppen vi vil helt sikker bruge dem igen

Har fået leveret 6 paller Barlinek fra Pillemadsen af en flink og dygtig chauffør fra Fragtshoppen, - der er ikke megen plads at vende på ;-)
Pallerne var placeret som ønsket, og leveret indenfor 8 arbejdsdage, - så en perfekt levering.

Perfekt!

Bestilte piller fra Stampemøllen med levering fra Fragtshoppen.
De sendte som lovet en sms inden levering og kunne køre pillerne helt ind i min carport (hvad andre transportøre ikke har kunne) Alt i alt en perfekt levering! :-)

Flot og effektiv levering - UG++

Vi fik leveret 6 paller træbriketter fra Pillemadsen. Vi havde bestilt trucklevering og det gik som smurt med en yderst behagelig og flink chauffør (Kim), som satte briketterne nøjagtigt, som vi ville have. Vi blev ringet op dagen i forvejen og og lastvognen ankom som lovet ved middagstid. Så UG med kryds og slange til denne levering

Perfekt service..

Vi bestilte træpiller hos Pillemadsen og håbede at vi kunne få dem leveret af Fragtshoppen inden 5 dage trods Påske. Det klarede de på 2 dage + at de leverede ekstra service, i form af at ringe ca ½ time før levering. - Super fin service og helt klart dem vi vælger til vores næste levering også.

Kan kun anbefales - super service...

Super service "Pillemadsen," fik leveret 3 paller og den rare chauffør, kørte dem så lang ind som overhovedet muligt..Bestemt ikke sidste gang jeg handler der - kan varmt anbefales.

Super servive

Første gang jeg har brugt fragtshoppen, men ikke sidste gang. Der er helt suveræn service. De ringede 1 dag før, 30 min og da de holdte i indkørslen. Chaufføren var flink og meget hjælpsom med at stille pallerne, hvor jeg gerne ville have dem + deres truck kan kører hvor andre ikke har kunne køre før :-)

Jeg vil fremover bruge fragtshoppen når der skal leveres piller.

Kanon service :)

Er meget tilfreds med fragtshoppen.dk. De har været kanon til at melde sig hos os og de er rigtig flinke at snakke med. Jeg har kun positive erfaringer med dem. Vil til enhver til anbefale folk at benytte sig af dette firma :)

Fantastisk service

Købte transport af 3 paller træbriketter fra Pillemadsen.dk til Nordsjælland.

Udover en meget rimelig pris fik jeg en fantastisk service fra både fragtshoppen.dk og deres chauffør som var helt fantastisk hjælpsom i.f.t. at sætte pallerne af der hvor det var nemt for mig og ikke bare kaste dem i rendestenen sådan som min tidligere leverandør gjorde.

Jeg kan på det varmeste anbefale fragtshoppen.dk

Is Fragtshoppen your company?

fragtshoppen.dk Details

Visit Fragtshoppen