Fredslunds reviews

Fredslunds reviews

8.9

Endelig en med styr på tingene.

Jeg havde forsøgt at få ordnet min turbo hos en anden mekaniker, men dette var bestemt ikke nogen succes. Jeg undersøgte så ret meget omkring dette på nettet, og fandt så af denne grund frem til Søren grundet hans gode omdømme.

Jeg havde indhentet priser på en ny turbo til min Seat Altea, både Danmark og Tyskland. Det viste sig hurtigt, at Søren var på niveau med de tyske - men samtidig vidste jeg, at der her ville blive set på min bil, så hvis den gamle turbo endnu kunne køre, ville han ikke skifte den, mens Seat Tyskland bestemt mente en ny var nødvendig.

Jeg bor selv i København, men fik bilen sendt mod Ribe. Søren gav mig et kald om at en ny turbo var nødvendig. Han kunne samtidig lave service på bilen til den tyske pris (6.000 kr ved Seat Danmark) og 2.500 kr i Tyskland og Fredslunds.

Jeg fik samtidig sænket min undervogn, samtidig med at en ny chip kom i bilen. Det viste sig, at den i forvejen var chippet, og via rullefeltet viste han mig, at denne chip var dårlig for bilen - han fik smidt en Landberg i den, og nu kører den meget bedre og mere økonomisk (2,4 km/l mere ved motorvejskørsel med 130 km/t) med knapt 50 heste mere - hvad mere kan man ønske sig?

Hvis min bil (forhåbentligt ikke 7-9-13) får problemer i fremtiden, bliver den endnu engang sendt til Ribe - på trods af at jeg bor i København. Endelig en mekaniker, som er ærlig, prisvenlig og har forstand på det han laver.

En tilfreds kunde herfra, som for første gang har betalt en mekanikerregning uden at være irriteret :-)

Super service fra mand, der kender sit fag.

Hvis du er bil nørd eller bare tage vare på din bil, det her er stedet.

Tilliden er det vigtigste

På baggrund af faglighed, punktlighed og en (yderst) rimelig prissætning, vil jeg gerne anbefale Søren til andre. Han er absurd dygtig til at håndtere moderne biler og har løst mine udfordringer på rekordtid. Derfor har han min fulde tillid. Vi ses næste gang.
fredslunds.dk

Reply from fredslunds.dk

Super hyggelig aften med din bil.
Vi håber din "opdatering" af bilen kører fornuftigt.

Kører som en næsten ny bil

Min Seat Altea FR TDI trængte til at få ny kobling, svinghjul og bremser.
Den hakkede og rystede, som en gammel hestevogn. - et helvede af køre 120 km i, hver dag frem og tilbage på arbejde!!!

Jeg aftalte at komme med bilen en lørdag, og hente den 14 dage efter, da jeg alligevel skulle på ferie.
Under min ferie skrev Søren en mail til mig, omkring et par ekstra fejl på bilen.
Vi aftalte at han skulle ordne det.

Da jeg afhentede bilen efter feriens udløb, blev jeg noget positivt overrasket, da jeg susede hjem i min "nye bil".. WOW, den kørte næsten, som da jeg lige havde købt den, uden rystelser, larm og med et optimalt moment igen. FEDT!!
Så nu er det igen en fornøjelse at sætte sig i sin bil, til og fra arbejde. :-)

Super godt arbejde og service - vil anbefale Fredslund, til alle jeg møder på vej!

Super Service

Var en tur i sønderjylland i min bette lupo og den havde længe skiftede mærkeligt og ringede til Søren og en ½ time senere var han i fuld gang med grundjustering af gearkasse og ca en ½ time senere var jeg afsted igen med et meget bedre gearskfte.

Super Arbejde!

Søren er super fin og ingen tvivl om at han er dygtig til hans arbejde.

Det er ikke sidste gang jeg kommer der

Det er ikke sidste gang jeg kommer der selv om der er mange andre som er tættere på, Ja de 100 Km de er givet godt ud.
Har fået skiftet motor og der er bare ikke slinger i valsen.
Jeg havde selv fundet motor, det viser sig så at den ikke var noget vær, vi snakkede sammen og jeg fandt en anden maskine, den var og så den kom i og det virker bare Nu tager jeg turen for at få lidt ting trimmet det er stadig de 100 Km vær

Super Service, Kommer igen og kan kun anbefale fredslunds til andre

Den bedste oplevelse i 14 år

Har kørt bil i 14 år, men det er første gang jeg virkelig har følt jeg er blevet hørt på, når jeg har haft lidt "anderledes" problemer med min bil. Så er Søren altid frisk på at yde et proffesionelt og godt stykke arbejde. Jeg har i hvert fald fundet mit værskted til min bil!

Skal det gøres ordentligt?

... så skal man lade Fredslunds ordne det!
Fik skiftet kobling og svinghjul på min Passat, og fik på Sørens opfordring "opgraderet" det til et Sachs sæt, som skulle holde væsentligt bedre det fra VW side.

Alt blev ordnet som aftalt, så næste gang der skal skrues i min bil (7-9-13 :) ), så går turen til Fredslunds igen.

Hr. Fredslund, et omvrandrende billeksikon!

Jooo et lille eksempel fra hverdagen skal der jo til:
Skiftede en pakning til et knastkædedæksel på min 2,4 v6 Audi... det tog 20 min..... tør ikke at tænke på hvad smc havde skulle bruge på det samme !

Kanon ekspertise

Har flere gange fået lavet min bil ved Fredslunds. Har fået lavet flere forskellige modeller. Der er stor viden om bilen, ligemeget hvilken model. Meget behjælpelig med reservedele, samt sørge for at man få det rigtige første gang. Senest har jeg fået chippet min Passat tdi, og det har været det hele værd. Alt sammen til en rigtig god pris, selvom servicen er bedre end de fleste andre steder.

Klart anbefalelsesværdigt

Nede på jorden service!

Jeg er kommet hos Fredslunds nogle gange for montering, tilpasning og service på diverse stumper på min bil.
Søren er en kanon flink fyr, som yder en "no bull shit service" der er til at forstå!
Jeg bryder mig ikke om at blive modtaget af en mand i slips i en entré med marmorgulv, som fortæller mig at bilen kan hentes dagen efter..

Hos Søren har man muligheden for selv at vælge sine reservedele og få kompetent (nørdet) rådgivning, som er til at forstå selvom man ikke roder med biler til dagligt.

Jeg kører gerne i sammenlagt 2 timer for at besøge fredslunds værksted, og hvis du er bidt af en arrig motor, så vil du ikke fortryde at gøre det samme ;o)

Helt klart 5 stjerner og et besøg værd!

fredslunds.dk Details

Visit Fredslunds