Fresh Fitness Danmark reviews

Fresh Fitness Danmark reviews

5.8

Langt ude...

Jeg kan nu godt lide mit center på Vesterbro, og benytter det jævnligt i perioder.
Det irriterer mig dog grusomt, at man er tvunget til at betale en "pris-stignings-forsikring" på 29 kr 2 x årligt. Altså en slags "sikkerhed" for at min månelige pris for fitness ikke bliver højere end 149 kr. De kalder det for en forsikring. Jeg har aldrig været tvunget til en forsikring før. Det er ens eget valg om man er forsikret eller ej.

Det minder mig om et lav-pris flyselskab, hvor der er gemte og skjulte gebyrer på om du vil have din kuffert med , om du betaler med dankort osv osv.
Hvorfor ikke bare kalde en spade for en spade og kræve 154 kr mrd i stedet for 149 og sige det var det.

Inden længe, så skal jeg måske have en forsikring mod pris-stignings-forsikringen, for hvem ved om den snart ikke stiger...?
Hold nu kæft...

Gode træningscentre, åbent 24 timer. Meget venligt personale

Rigtig gode træningscentre, som har åbent 24 timer så det er let at finde tid til at træne. Dog er det et problem at der i perioder er mange løbebånd der er ude af drift.
Det er dejligt at der låses til omklædningsrum om aftenen.

Tilgængelighed kombineret med et yderst teknisk velfungerende center

Fresh fitness har virkelig været en positiv overraskelse idet fitness med dette koncept er blevet gjort let tilgængeligt med 24/7 åbningstider, gennemtænkt sortiment af maskiner med fokus på basis øvelser samt en konkurrence dygtighed mht prisniveauerne af fresh fitness' medlemskaber.

Tak, med venlig hilsen, Philip Elvertorp

Sej og mega sejr

Sige det bedste fitness mangler bare flere af dem i i Danmark

Hygiejnevenligt, stilfuldt og smilene personale

Hej jeg træner i fresh, fordi det er så godt placeret i Odense. Personalet smiler altid og er meget hjælpsomme. fx. Jeg har en ven jeg træner med og busserne og skoletiderne passer ikke sammen, med de lader altid min ven gå ind uden armbånd, fordi de ved jeg har black-label med ham. (fik de også bekræftet første gang) men synes det er fantastisk, at de ikke bare glemmer. også er alle maskinerne fine, selvom opstår der fejl indimellem, men hvor gør der ikke det? 5 stjerner!

Antal maskiner

Synes det er et fedt sted at træne, men af og til kunne der godt være lidt flere løbebånd da de ofte er optaget. Ellers en god oplevelse :)

Godt center til en god pris

Gode faciliteter, helt nye maskiner og en rigtig fin pris. Har kun prøvet centret på Østerbro, men det kan klart anbefales.

Fresh fitness - lækkert

God placering, gode faciliteter samt et meget godt og stort center! Træner ved Odense Banegård og træner der 7 gange i ugen! Yndlingscenter!

Lækkert!

Et lækkert sted at træne - med træningsfaciliteter for en hver smag og dejligt med døgnåbent! Kundeservicen er god.

Træning for alle aldre, budgetter og dagrytmer!

Jeg synes Fresh Fitness er et fantastisk trænings koncept, der kan tilpasses til enhver smag.
F.eks. bor jeg sammen med min mor og far. Vi deler et black label abbonement, hvor vi betaler 200 om måneden for 1 armbånd + et gæstekort. Min far er pensioneret og træner derfor om formiddagen. Mit mor er på arbejdsmarkedet, træner oftest i weekenderne og kan bedst lide at gøre det i selvskab med hendes veninder. Jeg går på gymnasiet, træner oftest efter skole og træner bedst alene. Og for kun 200 kr. kan hele min familie få vores ønsker opfyldt uden at skulle gå på kompromis! Det er derfor jeg benytter mig af Fresh Fitness

godt

Det er et godt sted.

Billigt og iorden på Østerbro!

Virkelig godt, nyåbnet fitnesscenter på Østerbro med mange gode træningsfaciliteter. Der er altid rent og pænt! Prisen for et black label medlemskab på 199,-, hvor man kan træne flere er vel det bedste tilbud i DK.

Godt fitness center

Jeg synes det et utrolig godt sted og som bonus har jeg tabt mig fire kg 😉

Super fitnesscenter, lækkert at de holder døgnåbent.

Rigtig godt træningscenter, med alle de fornødne maskiner. Et stort plus at de holder døgnåbent, så man kan træne når man har lyst.

Ganske godt i forhold til prisen!

Fresh Fitness er ikke guldrandede faciliteter, men det har hvad man skal bruge og har en super god pris. Der ud over virker deres system med armbåndsbetaling af fx proteinpulver RIGTIG godt. For alle os, der tit glemmer småpenge, er det en dejlig feature!

Gode træningsmuligheder - billigt.

Til mit behov: simpel cardio og barbell træning er fresh fitness gode og til en meget overkommelig pris.

Fint center på Østerbro - men brug ikke skabene i omklædningsrummet.

Jeg synes det nye center på Østerbro er fint, men jeg har dog haft flere grimme oplevelser i omklædningsrummet. Der er så meget tyveri, at jeg ikke vil anbefale folk at låse tasken inde i omklædningsrummet. Tag det med ud og lås det inde i de røde skabe udenfor.. Kameraet som er sat op inde i omklædningsrummet skaber bare en falsk tryghed, og er samtidig lidt skummelt, da det vender så det kigger lige ind i bruserne.

Kære Nikolaj,

Det er desværre beklageligt, at vi har haft en del tyverier på det sidste. Det er netop af den årsag vi har sat flere opslag samt et stort skilt op i herre omklædningen, som opfordrer vores medlemmer til at benytte de røde skabe ude ved løbebåndene.

Vi er meget opmærksomme på hvad der sker i vores center ved bl.a. gennemgang af vores video overvågning. Vi vil i øvrigt sørge for, at kameraet i omklædningen fremover ikke peger ind mod bruserne.

Don't go there!

Fresh Fitness er ikke til at stole på. Deres hold bliver aflyst i sidste øjeblik, idag blev holdet rykket 1 time, 22 min før træningen startede!
Det er heller ikke altid man får besked at der er en aflysning.
Mange mange gang har jeg og andre oplevet at komme til træning uden at der er en træner tilstede. Jeg har nu oplevet det så mange gang at jeg skifter til fitness DK som koster mere, men så er jeg sikker på at jeg ikke spilder min tid. så ved jeg at når jeg tager mig sammen og stå op kl. 7 om søndagen for at nå min træning, er det ikke forgæves.
De er så uprofessionelle at det gør ondt. Jeg har ellers været tilfredse med de fleste træner (især Signe fra Hvidovre) men jeg kan ikke blive ved med at spilde min tid. Heller betale flere penge for noget der fungere. FARVEL!

Kære Leyla,

Vi er rigtig ærgerlige over at måtte aflyse timerne. Vi har haft mange problemer med at finde en vikar til disse formiddags timer. Den faste instruktør har desværre fået vedvarende knæ problemer og selv troet på at kunne tage sine timer, men endte ud med at skulle finde en vikar, hvilket ikke lykkedes.

Vi har nu valgt at tage disse timer af programmet, da det netop ikke er holdbart at måtte aflyse timerne. Vi håber på at kunne finde instruktører, der inden længe kan tage nogle andre formiddagstimer.

Vi beklager meget. Centerchefen tager kontakt til dig.

God weekend.

Ulovlig fratrækning

Jeg har betalt for 2 måneder til en måneds pris(black label) derved 200kr men nu trækker de ekstra 43 kr siger de betaler for resten af marts når de to måneder udløber den 18 marts(oprettede mig i 18 januar derved 18 marts) Forudbetalelse? Der står intet om betaling af resten af en måned. Jeg skal rigtig så betale 200 kr men de trækker 43kr ekstra og hvis jeg opsiger min medlemskab nok med at jeg skal betale for opsigelse, mister jeg også ekstra 43kr. Der står intet i det om jeres hjemmeside derved falsk informationer og derved ulovlig handling udført af freshfitness.

Tak for din henvendelse,

Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse omkring dit medlemskab.

Vi vil gerne kigge nærmere på din sag, for at se om der skulle være sket en eventuel fejl i processen. Derfor skal vi bede dig om at sende en mail til info@freshfitness.dk med emnefeltet "Trustpilot". I mailen skal vi bede dig om at liste dit fulde navn, adresse og din fødselsdato, da vi så lettere kan finde dig i systemet.

Vi takker på forhånd for din samarbejdsvillighed.

Rocker metoder

Jeg oprettede mig som kunde i Fresfitness i Odense Oktober 2012, December samme år, flyttede jeg til Sjælland. Jeg var ned og opsige mit abonnement i centeret, instruktøren/ekspedienten tog imod mit armbånd(grønt) og sagde, hun vil sørge mit abonnement vil blive opsagt.

Januar måned 2013 tager jeg ud og rejser, og kommer hjem igen i Marts, og sætter mig til at tjekke mit Netbank for at se om alt er, som det skal være.
Jeg var klar over, der vil ligge en betaling til FF Januar måned, men kunne se, de havde både trukket i Februar & Marts. Jeg prøver at ringe til dem, ingen besvarer opkaldet. Jeg stopper betalingen til dem fra April af. Men til min store overraskelse, blev de ved at med at sende fakturaer afsted til mig, og jeg nægtede at betale, da jeg ikke havde noget med dem at gøre mere. Nu har de endda smidt en inkasso sag på mig.

Ps. Via Inkasso firmaet fortæller de mig nu (ca.1 år efter), at opsigelsen skulle have været skrifteligt.
Hvorfor sagde hende ekspedienten ikke det i første omgang? Fejlen ligger 100% på deres side, og de vil have jeg skal bøde for det.

FUP OG FUSK FIRMA. Jeg kan se, jeg ikke er alene om det.

Kære KumarJ,

Vi takker på forhånd for din samarbejdsvillighed.

Fresh Fitness medlemsservice

God service og god træning

Træn fra 149,- per måned | Fresh Fitness tilbyder gode faciliteter, holdtræning, fitness instruktion og meget meget mere.

Visit Fresh Fitness Danmark

We live here: Vesterbrogade 97