Fribikeshop reviews

Fribikeshop reviews

8.1

Disinterest and ignorance

Ordered a bike model, and then had to wait a few days so that I could be told I won't be getting it at all, because they don't have it. How the hell could I buy/order it then? No options were given to me, nor did I receive an expected timeframe for when the model could come back in stock. The employees I had contact with were pretty much not interested in my money, so of course I took it somewhere else, where people were interested in helping me out with what I was looking for.

Hi Paul,

We are terribly sorry to hear that you were not able to get the bike you wanted. It had sold out the same day you ordered it, and by mistake, it was still on our website. We are very sorry about that - it has now been deleted from our website.

However, Jacob from our store tried to call you on your cell the same day, to let you know about other alternatives, but you did not answer. You are welcome to contact him again if you are still interested in a bike from Fri BikeShop.

We are hoping to see you in Fri BikeShop again :)

Regards
Customer service, Fri BikeShop

God venlighed og rådgivning.

Tag ud kig på cykel .der er god venlighed og rådgivning.

bruger tid på èn.

Har købt min Scott racer på valbylangade, og har kun fået en god service fra dem/min sælger/cykelsmed. Han gav sig tid til at fortælle mig om brug, og udstyr.
super god betjening fra han's side.

Perfekt service

Fik en fin og fyldestgørende vejledning

professionel

Super god service og vejledning

Cyklen jeg købte havde været udsolgt længe

Irriterende at bruge lang tid på at finde, vælge og bestille den helt rigtige cykel for derefter at få besked om at den slet ikke kan købes alligevel. Den figurerer for øvrigt fortsat på hjemmesiden....

Hej Helene,

Jeg har undersøgt din sag og er kommet frem til, at cyklen nu ikke længere vil kunne bestilles hos leverandøren. Jeg kan dog oplyse dig om, at du kan få en cykel med præcis de samme funktionaliteter, som den du har bestilt, men i en anden farve. Farven på stellet vil være identisk med denne: http://www.fribikeshop.dk/Produkter/Cykler/Kildemoes-Intruder-MTB-26.aspx (men som sagt har de samme funktionaliteter som den bestilte cykel)

Jeg har samtidig undersøgt, hvor den nye farve skulle være på lager/komme på lager en af dagene i nærheden af dig. Hvis det har interesse, kan du kontakte butikken i Nærum.

Det oprindeligt bestilte produkt er selvfølgelig fjernet fra hjemmesiden nu.

Med ønsket om en god dag,
Kundeservice Fri BikeShop

Helt perfekt

God handel ingen problemer overhovedet

Jeg ringede ind og fik lynhurtigt et godt tilbud på en batavus cykel. Til trods for ferie var den klar til næste dag. Jeg håber på samme gode service fremover

Vi fik venlig, god og grundig betjening, sælger var tålmodig og blev ved os til beslutningen var taget

Det var en rar oplevelse at handle i Free BikeShop. Vi fik en venlig grundig og tålmodig betjening, ig hæftede os ved, at sælger blev ved is, selv om det tog lidt tid, at tage en beslutning. En rigtig rar oplevelse.

Super god og hurtig nøgle/låse-service!

Jeg havde mistet min nøgle til min ABUS-lås. Jeg fandt mit nøglekort og ringede til Fri-Cykler på Griffenfeldtsgade. Jeg blev egentlig overrasket, da jeg troede jeg ringede til Loke-Cykler, men hjælpen var hurtig og god, så blev venligt gelejdet hen på hjemmesiden, hvor de havde et virkelig lækkert nøgle-bestillingssystem og på ingen tid, havde jeg bestilt og betalt for mine nye nøgler!

Tak til Fribikeshop.dk og ABUS
God Mandag!
/Kasper

GO service

En god butik, man får gode tilbud

Fantastisk personlig betjening

At købe cykel hos Fribikeshop var en god oplevelse. Rigtig god personlig betjening, hvor sælger rent faktisk lyttede til ens behov og var villig til både at være fleksibel og tålmodig så cykelvalget ikke blev forhastet. Kompetent sælger med stor viden.

Troværdig betjening

Vi fik en meget professionel og venlig betjening. Der blev lyttet til vores ønsker, og vejledt på en troværdig måde. Hvis vi skulle købe en cykel mere, ville vi kunne finde på at købe den hos Fribikeshop Frederikssund.

Rigtig gode råd

De er fantastiske i at råde og vejlede i hvad produkt der passer mig.

rigtig god service :)

da jeg købte cykel hos fri bike shop i Randers blev jeg mødt af et smilende og hjælpsomt personale. jeg kender ikke selv så meget til cykler, men fik en rigtig godt hjælp og følte virkelig at de ville mig til bedste og ikke bare have noget solgt. desuden er de altid hjælpsomme med reparationer, selv de mindste ting

intet mindre end fantastisk

Jeg har fået en fantastisk service hos fri bike shop.
Super vejledning også er det også rigtig dejligt at de ansatte kan huske en.
Nu er det første gang jeg har købt en ny cykel og har været lidt rundt og kigge men servicen hos fri bike shop var klart den bedste, det gjorde at det helt sikkert ikke er sidste gang jeg handler der.
Tak for go service.

Prof betjening super viden om jeres produkter

Du kan trykt købe din nye cykel i bike shop da jeg selv har fået en prof kundebehandling. Skal vi ikke bare køre ud og se på dem de viser gerne dem frem selv om du ikke køber en i dag , du kan også få lov til at prøve en .Jeg vil til være en tid anbefale andre at handle hos dem SKAL VI KØRE

En verdensmester værdig

At handle i Fri Bike Shop i Kalundborg er altid en fornøjelse.
Råd og vejledning bliver givet udfra mine behov, og altid med vægten lagt på at få skabt en løsning der er rigtig for mig.
Så ikke kun på cyklen er Djernis en verdensmester, men også når han er stået af den.

Super dårlig service

Jeg ville købe en racer cykel, som var på Fribikeshop. dk' s hjemmeside. Bestillingen går igennem og jeg indtaster mine betalingsoplysninger. Ingen problemer. Dagen efter ringer de og siger at de ikke har flere, men at de vil ringe rundt og høre om de kan finde en. Jeg tænker ok det er da fint... der går en dag, en dag mere, så en mere. 7 dage senere ringer de. Det er virkelig ussel service og det kan jeg ikke bruge til noget. Jeg har nu bestilt cyklen på en engelsk hjemmeside uden problemer til en billigere pris. Jeg vil ikke anbefale nogen at bruge Fribikeshop. De kan ikke få nogen stjerner

Kære Christian,

Tak fordi du valgte at handle hos Fri BikeShop.

Vi har desværre ikke et lager med alle varianter og størrelser hos alle Fri BikeShop-butikker, men vi gør selvfølgelig alt, hvad vi kan for at skaffe de bestilte varer hurtigst muligt, samt indenfor 7 hverdage som der står i vores handelsbetingelser. Det er selvfølgelig beklageligt, at der i din situation ikke blev handlet hurtigere, og vi er kede af, at du har valgt ikke at handle hos Fri BikeShop.

Kundeservice Fri BikeShop

---------

Opdatering fra butikken:
Carsten fra butikken i Esbjerg ringede til dig dagen efter, du bestilte cyklen og gjorde dig opmærksom på, at cyklen kunne være udsolgt, og at der derfor ville være lang ventetid. Samtidig forsøgte Carsten at finde et alternativ til dig, hvilket ikke opfyldte dine behov, og det er der fuld forståelse for.
Carsten gjorde os også opmærksom på, at han havde forsøgt at få fat på dig flere gange indenfor den første uge uden held.

rigtig god service

da jeg købte cykel hos fri bike shop i nørresundby blev jeg mødt af et smilende og hjælpsomt personale. jeg kender ikke selv så meget til cykler, men fik en rigtig godt hjælp og følte virkelig at de ville mig til bedste og ikke bare have noget solgt. desuden er de altid hjælpsomme med reparationer, selv de mindste ting.

Fri BikeShop Support

Landsdækkende service

Med Fri BikeShop's landsdækkende butiksnet med over 80 butikker har du altid god service inden for rækkevidde.

100% Klargjorte cykler

Alle cykler bestilt på fribikeshop.dk bliver samlet og klargjort af en af vores dygtige og udlærte mekanikere på vores professionelle værksted.

Fri Finansiering

0 kr. udbetaling, renter og gebyrer. Hos Fri BikeShop kan du købe ny cykel til dig selv eller hele familien på én gang og betale over 24 måneder. Kom ind til din Fri BikeShop butik og start en Fri Konto i dag.

Serviceordning

Med din nye cykel følger desuden en fordelagtig serviceordning. Du får et servicehæfte med 4 eftersyn, hvoraf det første er gratis. Når du bruger vores professionelle værksted til de næste 3 eftersyn, udvider vi din reklamationsret til 3 år.

Om virksomheden

Fri BikeShop er Danmarks største kæde af cykelforretninger. Vi har butikker fordelt over hele landet og alle sammen forelskede i cykler.

Visit Fribikeshop