Frokostfirmaet reviews

Frokostfirmaet reviews

8.7

En frokostordning man ikke bliver træt af

Dejlig mad hver dag. Muligheden for at vælge mellem mange køkkener giver en god variation.

Fin kvalitet og levering til tiden.

Bestilte julefrokost gennem frokostfirmaet, og er fuldt ud tilfreds med både maden og leveringen.
God kvaltitet og levering til tiden

Lækker frokost med den bedste service!

Vi er en større virksomhed og det er i særklasse vigtigt at vi får vores mad til tiden og at vi kan regne med vores leverandør. Jeg går altid tidligt til frokost og det er dejligt at den altid står klar - de har desuden fået matchet os med de helt rigtige køkkener for vi er så glade for maden!

Kvalitets stærk og varierende frokostordning!

Vi er som virksomhed meget tilfredse med vores frokostordning gennem Frokostfirmaet.dk Det er en nem og god løsning, hvor maden bliver leveret direkte til døren. Vores medarbejdere har længe efterspurgt noget nyt spændende, og gennem Frokostfirmaet får vi mulighed for at opleve forskellige køkkener.

God variation og fin kommunikation

Vi har som fået leveret frokost fra Frokostfirmaet siden september 2013 og er meget tilfredse med både kvaliteten af maden, leverandørerne samt kommunikationen med Frokostfirmaet.
Lækkert at vi har muligheden for at skifte mellem forskellige køkkener!
Alt i alt er vi rigtige glade og tilfredse!

Hej Trine,

1000 tak for den fine anmeldelse.
Vi vil i Frokostfirmaet fremadrettet gøre os umage for at opretholde det positive samarbejde og dialog.

Ønsker en god weekend herfra:-)

En kulinarisk oplevelse!

Mange køkkener at vælge imellem, og altid god mad. Super god service. Sublimt!

Hej Semir

Mange tak for de søde ord, det er dejligt at høre at i kan lide frokosten.

Tak for jer, kære Frokostfirma!

Vi har adskillige gange brugt Frokostfirmaet til musiske arrangementer, senest video-shoot, hvor det jo altid er vigtigt at forplejning er der punkt og prikke, især for at undgå sure miner, hos cast og crew. Dertil hører det sig jo også at varerne skal være i orden og jeg kan derfor kun varmt anbefale Frokostfirmaet til sjæl og hver mand, for begge dele samt har gang på gang været i den fineste orden. Og så lige en sidste stjerne for sublim service.

Hej Anders

Vi er også meget glade for at kunne hjælpe til med mad, til jeres kreative produktioner.

Vi står klar til næste pladeudgivelse:-)

Det spiller!

Lækkert og varieret mad fra forskellige køkkener. Det er nemt at skifte imellem de forskellige køkkener og leveringen er altid rimelig præcis. Vi er super tilfredse med Frokostfirmaet.

Hej Brian

Tak for din anmeldelse.

Vi ligger meget arbejde i vores logistik og derved hører forsinkelser heldigvis til sjældenhederne. Vi er beviste om at jeres leveringer i opstartfasen er kommet lidt senere end aftalt. Vi ser meget alvorligt på dette og er ekstra opmærksomme på at det ikke gentager sig.

Lækker frokost med spændende smagsoplevelser

Det er en lækker frokost med flere forskellige og rigtig lækre retter. Der medfølger altid lækkert brød og hjemmelavede dressinger til de forskellige salater og pålæg. Det er super lækkert og kan klart anbefales! Lækre sunde salater!

Hej Amalie

Mange tak for den fine anmeldelse. Vil vil gøre os umage for at fortsætte i samme spor!

Super service! hurtig respons og fleksibel ordning

Super service! hurtig respons, fleksibel service og utrolig lækker mad, mine gæster og jeg var meget tilfredse :-)

Rigtig fin frokostordning !

Vi har i vores firma fået leveret mad fra Frokostfirmaet.dk i et langt stykke tid og har alt i alt været rigtig godt tilfredse med det. Maden har været rigtig god. Vi har både fået leveret fra Lonogoma og Ryde Gastronomi og hver dag har vi fået varieret, sund og ikke mindst lækker mad. Vi håber på at kunne vende tilbage snart. Da vi er et firma med et skiftende antal medarbejdere, har det været rart, at de fra Frokostfirmaets side har været fleksible og ladet os bestille et forskelligt antal kuverter fra dag til dag.

Hej Julie

Tak for den positive tilbagemelding og dejligt at se jer tilbage igen:-)

dejlig frokost og service i top

"Vi har nu benyttet Frokostfirmaet i 2 år. Virkelig lækker og varieret frokost. Servicen er altid i top når vi har ændringer og ønsker at skifte mellem køkkener. Alle på kontoret ser frem til ihvertfald 2 år mere med dejlig frokost fra Frokostfirmaet"

Hej Søren

Mange tak for de rosende ord!

Vi er meget fint tilfredse.

Servicen er rigtig god (Mass), og der har ikke været problemer, når vi har ønsket at skifte køkkener.

Hej Line

1000 tak for de fine ord. Jeg er glad for at kunne hjælpe:-)

Mass

Frokostfirmaet.dk

Helt igennem professionel behandling. Super service, vildt lækker mad. Brugte dem til den netop overstået nytårsaften og alt spillede en million. Maden kom i god tid, der var en udførlig og nemt forståelig guide til alle menuerne, lige fra hvor meget det skulle varmes til anretningen. Maden var fantastisk, vi var alle (14) utroligt tilfredse med maden. Kan intet sætte på dem over hovedet - meget professionelt!

Hilsen Kasper Dogan

frokostfirmaet.dk Details