Frydendal Auto reviews

Frydendal Auto reviews

7.9

Professionelt & særdeles kompetent værksted.

- Super service.
- Råd & vejledning
- Varm og god modtagelse.
- Aftalt pris holder.
- Hurtig og effektiv.
- Fri lånebil.
- Bred erfaring med div. bilmærker.
Har prøvet en del værksteder, er hele turen værd fra København, (Indre by).
Jeg kan varmt anbefale FRYDENDAL AUTO.
frydendalauto.dk

Reply from frydendalauto.dk

Hej Christian,

Rigtig mange gange tak for de pæne ord.

flinke mennesker

Kørte min huyndai ud til frydendalauto.dk onsdag, blev taget rigtig godt imod og straks tilbudt en gratis lånebil.
Dagen efter havde jeg Jan i telefonen - desværre kunne det ikke betale sig at reparerer vognen da toppakning og andet var gået på den, selvom jeg ellers fik et rigtig godt tilbud på det.
Det var en god oplevelse at fejlsøgning og gennemgang af vognen var gratis og der ingen sure miner var da jeg valgte ikke at få skaderne udbedret, oven i det var der ingen problemer i at få lov til at lade bilen stå på deres parkeringsplads indtil transport kunne arrangeres.

Kan helt klart anbefale dette værksted :)

Super Service

Fik 90000 km service af min Suzuki.
Da jeg også skulle have den synet, bad jeg dem om at sørge for at den var klar til det.
Der skulle skiftes en bærearm og en styrekugle.
De tilbød at køre den til syn, for samme pris som det koster i synshallen.
De ringede inden at de lavede noget der ikke var aftalt i forvejen.
Og prisen incl syn og ekstra dele var mindre end et eftersyn hos Susuki.
Gratis lånebil var også includeret.
Har her fundet mit faste værksted.

frydendalauto.dk Details

Frydendal Auto, er et AutoMester-Værksted hvor service og kvalitet er i højsædet. AutoMester Jan Frydendal, har over 20 års erfaring med reparationer og fejlfinding på alle bilmærker. Jan blev uddannet mekaniker med et flot resultat, og fik i forbindelse med svendeprøven en Sølvmedalje fra Københavns Håndværkerforening. Jan har efterfølgende videreuddannet sig til Citroën-Servicetekniker og har således også stor erfaring med elektronisk fejlfinding. Line Frydendal er uddannet regnskabsassistent Hun passer kundemodtagelsen, telefonen og sørger for det daglige regnskab mm. På værksted arbejder Jan sammen med mekaniker Phillipe Trolle. Phillipe Trolle bliver udlært Mekaniker i Juli 2014. Allerede nu er han en yderst kompetent og dygtig mekaniker.

Visit Frydendal Auto

We live here: Fredensborgvej 69