Fujidirekte reviews

Fujidirekte reviews

8.1

Min fejl men alligevel goodwill

Forleden bestilte jeg 100 billeder til en pris af 39, - kr. - men der kom kun 3 med posten.
Det viste sig senere, at jeg havde glemt at klikke antal ind = MIN FEJL !
Alligevel kvitterede Fuji min egen dumhed med 100 nye prints, med porto betalt SAMT kr. 50, - til yderligere køb.
Se det kalder jeg kundeservice.
Undskyld Fuji !

Flotte billeder, hurtig levering

Fujidirekte fungerer bare super godt. Det var en hurtig levering, god pris, og billederne var rigtigt fine. Der var vist et enkelt billede som så lidt sjovt ud i kontrasten, men ellers ingen fejl eller mangler. Rigtig tilfreds.
Deres hjemmeside er også nem at bruge.

Bestilte julekort, og nogen billeder en søndag, samt 4 forstørrelser til 30x40
Julekort og billeder var her tirsdag, forstørrelserne onsdag.
Alt sammen i super god kvalitet :-)
kan varmt anbefales

Fremragende service!!

Har lige fået fremkaldt 46 fotos hos dem. Første gang, jeg får digitale fotos fremkaldt. Det er jo mange år siden, man rendte rundt med sit analoge filmkamera, og gik og ventede på at modtage billederne med posten. Så nu ville jeg lige prøve.
Deres upload-side er fantastisk nem at bruge, og jeg modtog nærmest billederne med posten, før jeg havde bestilt dem! Det gik megahurtigt. Og kvaliteten er jo absurd flot! Jeger meget tilfreds, og vil klart benytte dem igen en anden gang. Ovenikøbet var der gratis levering, mens jeg bestilte, så jeg betalte kun 34,50 for 46 flotte fotos.
Mvh Carsten

Fabelagtig flot kvalitet til mine ferie og familiebilleder

Jeg skal udvælge fotos herfra til forstørrelser, album og meget andet.
Har ikke prøvet endnu, i får en udtalelse fra mig senere,
men mine forventninger er store.
Hans

Hurtige og dygtige

Jeg har kun fået fremkaldt billeder hos Fujidirekt, men det gør de til gengæld rigtig hurtigt og godt. Jeg har kun få gange været lidt skuffet, men det er så fordi jeg har valgt at få fremkaldt billederne i de forkerte dimensioner.

Dårlig service

De leverer ikke til den tid, de oplyser om! Så hvis man skal bruge billederne til en bedtemt dato,skal man ikke vælge dem!

Billig, men dårlig kvalitet

Jeg bestilte 115 stk 10x15, og to forstørrelser i 20x30. 10x15 dukkede hurtigt op, men hvis man ser lidt kritisk på billederne kan man se at bl.a. diagonale linier har "trappetrin" (typisk fejl når billedet er produceret i al for lav opløsning) Nogle dage efter kom de to 20x30. Det var portrætter, men sjældent har jeg set så dårlig farvegengivelse og mangel på detaljer. De var ikke værd at hænge op på væggen. Og nej, det er ikke de billeder jeg har uploadet der var noget galt med, de er taget med et Nikon D90 spejlreflekskamera, og de ser MEGET bedre ud på min middelmådige skærm. Jeg har henvendt mig til kundeservice, men de vender ikke tilbage... To stjerner fordi det var billigt, men der er altså mange andre steder der laver billederne markant bedre!

Godt sted at handle

Jeg har brugt dem flere gange og de laver udmærkede billeder, lover hvad de holder og har modtaget varen meget hurtigt, så der kan jeg kun anbefale at bruge Fujidirekte.dk
Meget nem at bruge :-)

mærklig sted!

Jeg havde nogle koder for fremkalder 150 billeder gratis,jeg har lavet mappe med billeder som jeg skal fremkalde og overførte til fujidirekte.dk,men nogle af billeder var uploadet 5x,det var umulig finde rundt trods flere forsøg,jeg skrev til kundeservice men de mente at kampagne udløb og det var intet at gør!
Anden gang jeg bestilte nogle billeder,det stå at det tager ca.3-4 hverdage men nu er næsten gået 9,billede er ikke dukket op.
Jeg synes at man skal holde sig væk fra dem!

overraskende hurtig levering

rigtig hurtig levering
rigtig fine billeder

og hjemmesiden er ok nem at finde ud af når man lige kommer igang
handler helt klart der igen

Yderst tilfreds.
Bestilte en masse billeder i forskellig format, og fik min ordre opdelt så jeg ikke skulle vente til den sidste var færdig.
Der gik 5 dage før jeg havde det hele, og 1 dag til jeg havde første del af ordren.
Jeg handler her gerne igen!

Her kommer jeg ALDRIG igen

Mage til uproffesionelt firma skal man lede længe efter! JEg får for det første min ordre af 3 omgange, og mine 10x15 billeder mangler så, eller dvs, jeg har fået 111 af det SAMME billede men ingen eksemplarer af resten! Og man kan ikke komme i kontakt med firmaet hverken på mail eller via telefonen så jeg vil absolut IKKE anbefale det her sted! ØV

Is Fujidirekte your company?

fujidirekte.dk Details

Visit Fujidirekte