Fundogfunkis reviews

Fundogfunkis reviews

7.3

Personlig og hurtig service

Jeg bestilte en gave fra Fund og Funkis kort før jul som skulle bruges som julegave. Da jeg ikke havde hørt noget en dags tid eller 2 tog jeg kontakt til butikken hvor det straks blev konstateret at ordren ikke var modtaget.(sludder med elektronikken). Da det var lige før gaven ikke kunne nå at komme med posten inden jul blev den afsendt med det samme endog før min betaling var modtaget. Da gaven ankom var den forsvarlig pakket ind, i upåklagelig tilstand og der lå en sød lille personlig note ved den. Sikke en betjening. Det bliver ikke sidste gang jeg handler hos Fund og Funkis.

Utrolig god service

Der lå en lille personlig hilsen i pakken med en eventyrlampe jeg havde bestilt.
Fund&Funkis gjorde bare lige dét der ekstra, der gør at man bliver glad. Afgjort ikke sidste gang jeg handler der!

Rigtig god service og lynhurtig levering

Hurtig mail korrespondance og varen leveret 2 dage senere i Århus.

Is Fundogfunkis your company?

Visit Fundogfunkis