Fungadgets reviews

Fungadgets reviews

3.7

Useriøs forretning - stol ikke på leveringstider hvis det betyder noget for dig

Hej
Hvis du vil være sikker på at få varerne til når du skal bruge dem, så skal du ikke stole på denne forretning - vi havde bestilt kostume til fastelavn og selvom vi skrev til firmaet og tjekkede op for levering, og selvom de lovede at det ville blive sendt, så blev det det ikke og vi nåede ikke at få kostumet til tiden, hvilket vores datter naturligvis blev meget ked af.

Så, hvis du vil kunne stole på leveringstider og stole på hvad de lover dig, så skal du nok finde en af alle de andre hjemmesider der sælger kostumer og holder hvad de lover.

Typisk....

bestilte et cover til min datters fødselsdags gave, ordren gik igennem den 31/1 og i dag den 22/2 har jeg intet modtaget og de vender ikke tilbage på mine henvendelser.... man burde gå til politiet så sådan en fusker ikke bare kan få lov at fortsat snyde folk for deres penge.

Dumt at købe her fra

Pengene er hævet men præcis en uge siden bestilte jeg og den skulde have været hjemme 3 dage siden (KØBE IKKE HER FRA)

La' vær !

Julegave fra mine børn er ikke kommet endnu. Men penge er hævet. Hold dig væk

Virkelig dårlig oplevelse

Bestilte i starten af august et rødt Coca Cola cover til Samsung Galaxy S2 og et løbearmbånd til samme. Beløbet blev hævet den 7. august og den 14. august modtog jeg et forkert cover (sort i stedet for rødt) og et løbearmbånd, der er forskelligt fra billledet på Fungadgets hjemmeside (viser et Belkin armbånd, men sender en helt anden kvalitet, der ikke ligner billedet). Efter mange mails/reklamationsskrivelser med forbehold for at indgive indsigelse til Nets for ulovligt at hæve penge uden at tilsende korrekte varer godtgør Fungadgets i starten af oktober (!!) beløbet for det røde cover jeg bestilte, som aldrig blev sendt/modtaget. Løbearmbåndet ville firmaet ikke godtgøre med mindre jeg selv sendte det retur. Det havde jeg ikke lyst til at bruge penge på, da jeg - på baggrund af oplevelsen med Fungadgets - tvivler meget på, om de faktisk ville godtgøre beløbet og portoen. De har stadig det "falske" billede af et Belkin løbearmbånd, men det er altså ikke det man får, hvis man bestiller det!
Det er den dårligste oplevelse jeg har haft ved at handle på nettet og jeg handler tit!

Hold jer langt væk!!!

Bestilte et sportsarmbånd cover til min samsung smartphone.
Jeg annullerede min ordre, et par dage efter, da den pludselig var i restordre, som der ikke var oplyst, da jeg bestilte og købte det.
Jeg modtager så et sort cover der INTET har med det produkt at gøre, som jeg bestilte på deres hjemmeside. Det lignede et cover der var købt i Netto til de 30,- de havde på tilbud, sjovt nok i den uge, hvor de sendte til mig. Jeg har skrevet og skrevet og returneret dette cover, jeg på ingen måde vil eje, men intet svar...
Har aldrig haft så dårlig en oplevelse med en nethandel før nu! Hold jer væk

Ufattelig dårlig service ,rent tyveri

Et sted man skal handle hvis man ikke har nogle vinduer at smide penge ud af, de tager alle ens penge uden at sende varer,uden at besvare en eneste mail , samt deres såkaldte chat service er det rene løgn, hold jer væk

Ingen svar på mails.

Hej. Jeg bestilte 2 covers, efterfølgende får jeg en mail hvor fungadgets skriver at en af coverne ikke er på lager. Jeg skriver til til dem for at høre hvilket cover der ikke er på lager, da jeg skal bruge det ene til en gave, men får intet svar. Jeg modtager dog begge covers 2 dage efter. Det ene cover er beskadiget, så min kæreste sender en mail til fungadget, som vi stadig ikke har fået svar på. Så vi har sendt 2 mails til fungadgets, men vi får intet svar. Jeg syntes det er en yderst dårlig kundeservice ikke at svare. Jeg vil ikke bruge denne hjemmeside igen, da jeg syntes kundeservice er en vigtig faktor.
Jeg har kun givet en stjerne, men har dog ikke fået en grov behandling.

Rigtig fin service og produkter

Fik mine covers så jeg kunne få dem med på sommerferie, selv om jeg fik bestilt i sidste øjeblik. Fungadgets var virkelig hjælpsomme

Lave priser og lover ikke mere end de kan holde

Får hvad man kan forvente til prisen. Og så bliver der hurtigt svare på shat vedrørende spørgsmål. Har kun godt at sige

Elendig service!

Jeg har bestilt 2 covers fra fungadgets d.3.6 og har stadig intet modtaget..
Kundeservice vender ikke tilbage på mine mails..
Hold jer fra dette firma, og læg jeres penge et andet sted..!

BRAS!! HOLD JER VÆK - PLEASE

Har købt et cover til en I phone 4 pris kr. 295,- måtte rykke for det da det var til en gave, da det ankom var det simpelthen en gang billig grim skrammel, som jeg overhovedet IKKE ville kunne få mig til at give, nu er det returneret, spændende om man får pengene retur???
Status 25/7 2013: Har IKKE fået mine penge, ligesom firmaet IKKE svarer på nogen af mine henvendelser, så står præcis i samme situation som mange flere der har handlet hos dem.
Har skrevet til " kontant" på DR, da man skal IKKE have lov til at drive sådan en forretning i DK. Til alle jer der har betalt med et betalingskort, prøv at henvende jer til banken. De kan godt hjælpe.

Hurtigt og effektivt.

Det bedste sted at købe covers hvis du spørger mig. Jeg bestilte mit cover om tirsdagen og fik så en mail om at det ikke var på lager, hvilket var super dejligt lige at blive gjort opmærksom om. De er venlige til at oplyse en og er rigtig glad for det cover jeg nu har modtaget. TAK!

Smarte kvalitetsprodukter til lave priser

Jeg kan kun give fungadgets mine bedste anbefalinger. De har super smart mobil tilbehør i god kvalitet og til lave priser. Man får en rigtig god betjening og vejledning, hvis man benytter sig af online chatten. Leveringen er også helt i top. Det er ikke sidste gang jeg handler her.

Hurtig og fin service

Jeg bestilte tirsdag den 21/5 om eftermiddagen et nyt cover fra fungadgets.dk. Jeg fik allerede en besked få timer efter at varen var blevet afsendt. Onsdag eftermiddag var mit nye cover i postkassen. Super nem side at finde rundt i. Meget let og overskuelig hjemmeside. Jeg kan kun anbefale denne hjemmeside.

Det er O.K

Meldte mig til som blogger hos dem og fik også en godkendelse. Dog gik der lang tid før jeg modtog mit produkt til anmeldelse. Jeg gik selvfølgelig og ventede spændt og troede egentlig bare det var fordi pakken ikke kunne komme i min postkasse.. men nej.. først i dag, et par uger efter jeg indgik samarbejdet. Dog er det et fint cover jeg har modtaget. ikke lige min stil og også for dyrt til mig. Selve hjemmesidens udvalg er dog super fint og det vil jeg gerne rose.

God service.

Jeg har et samarbejde med dem i forbindelse med min blog. Og jeg har ingen problemer haft. De har været super venlige, god service og fik hurtigt mit cover.

ligegyldighed!!!

jeg bestilte d 6/1 lidt forskelligt tilbehør til min iphone - blandt andet et cover - jeg modtog alt andet end coveret i løbet af få dage samt en skrivelse om, at coveret var i restordre, men at det ville blive eftersendt hurtigst muligt.... Vi har i dag d. 8/5!!! 4 mdr senere - og jeg har stadig ikke modtaget hverken cover eller pengene retur, men hvad værre er, så har jeg INGEN respons fået på hverken mails eller telefonopkald hvor jeg - når det endelig er lykkedes mig at komme igennem er blevet lovet en tilbagemelding når man havde undersøgt hvad søren der var sket - jeg har INTET hørt! Derfor: LAD VÆRE MED AT BENYTTE FUNGADGETS.DK - mage til ligegyldighed med kunderne skal man lede længe efter!

Troværdig og prisdygtigt firma

Jeg er i samarbejde med Fungadgets, ved at anmelde deres Iphone 5 Cover. Efter en kort skriftlig samtale over mail, bliver vi enige om forløbet. Han lover at sende coveret, hurtigst muligt, eller løbet af næste uge, men faktisk modtager jeg det allerede 2 dage efter hvilket er virkelig GOD SERVICE. :-) Så kan varmt anbefale at købe gadgets her.

Helt i orden

Synes umiddelbart at alt har været helt okay. Men da jeg er i sammenarbejde som blogger, kan jeg ikke komme med udtalelser om den generelle service.
Mit første testprodukt blev tilsendt og modtaget hurtigt, og er i super stand.

www.fungadgets.dk Details

Visit Fungadgets