Fuzzclubmusic reviews

Fuzzclubmusic reviews

6.8

Manglende Kontakt

Fuzz Club har nogle spændende udgivelser fra kunstnere, som jeg godt kan lide, men i min bestilling derfra synes jeg, at der manglede kontakt fra deres side af. Jeg havde bestilt en LP, som skulle komme den 12.i måneden, og da denne dato var passeret med over en uge, uden at jeg havde hørt fra dem, kontaktede jeg dem omkring sagen. Her fik jeg at vide, at produktet grundet problemer med produktionen endnu ikke var klart endnu, hvilket selvfølgelig er både forståeligt og acceptabelt. Jeg havde dog blot ønsket, at de havde kontaktet mig og informeret omkring dette, så jeg ikke skulle vente forgæves.

Is Fuzzclubmusic your company?

Fuzzclubmusic Details

Visit Fuzzclubmusic