Game Station reviews

Game Station reviews

8.3

Manglende forståelse for kundepleje.

1: Pengene bliver trukket på kontoen samme øjeblik, som ordren bestilles og ikke først ved afsendelse, som det ellers fremgår på hjemmesiden.
2: En uge efter bestilling informeres jeg, at det rette kabinet ikke længere er i sortimentet - fint, jeg vælger bare et andet.
3: Modtager langt om længe computeren og opdager, at den er leveret med det forkerte grafikkort (havde betalt for en opgradering men fik standard). Jeg gør straks opmærksom herpå - jeg får at vide, at de selvfølgelig straks sender det korrekte kort. Der går en uge, hvor jeg hverken modtager det nye kort eller hører noget. Jeg kontakter igen Game Station og får nu at vide, at jeg skal pille kortet ud og sende det til dem, før de så sender det rette kort tilbage til mig. Det var ikke det, der var aftalen... og som jeg gjorde det klart op til flere gange i den senere mailkorrespondance, så er det ikke mig, der har lavet fejlen, hvorfor jeg naturligvis ikke skal stå uden grafikkort i 3-4 dage.
4: Jeg tager for en måned siden på ferie men spørger (via mail) forinden, om det er muligt at fremsende det rette grafikkort til en kammerat, mens jeg er ude at rejse (hvis jeg til gengæld sender det forkerte med posten til Game Station) så jeg ikke skal stå uden kort i de nævnte 3-4 dage. Jeg modtager intet svar - og har stadig intet svar modtaget.
5: Jeg har nu for 4 dage siden bedt om at få overført differencen på de to kort, for jeg gider egentlig ikke spilde mere tid på det. Har stadig intet svar fået.
6: Computeren virker fint, men jeg har 2 måneder efter køb endnu ikke modtaget det, jeg har betalt for. Skuffende.

Fuldt ud tilfreds med pris, levering og kvalitet.

Efter at have sammenlignet priser med konkurrenterne, Bestilling var nemt og bekvemt. De levere på det de skriver bl.a. holdt de mig orienteret om levering . Gamestation er i tops hvad angår kunde service. Vil bruge dem næste gang jeg får brug for noget.

Alt var super nemt

der manglede kun Garanti, som jeg ikke kunne finde.
Ellers i ville ha fået 5 stjerner

Super pc - dårlig kundeservice

Vi bestilte en gamer-stationær til min søn, som han havde ønsket sig meget længe.

Ved bestilling var leveringstiden 8 dage, som blev ændret til 16 dage på hjemmesiden et par dage senere. Da der var gået 14 dage, blev pengene hævet på min konto, men pc'en blev ikke sendt. Dette oplyste Game Station først oplyste, da jeg rykkede for svar. Den nybyggede pc var til reperation, da den blev ved med at genstarte.

Trods mine mange rykkere ville Game Station ikke give eller sende besked om forventet leveringstid eller afsendelse af pc'en.
Når jeg henviste til deres hjemmeside, og det faktum de vil meddele kunden forsinkelse og leveringtid samt pengene først ville blive hævet ved afsendelse, mødte jeg en "ligegyldig" holdning. Det havde de ikke tid til.

Da der var gået 4 uger med næsten daglige rykkere efter pengene var hævet, blev pc'en sendt.

Min søn er superglad for sin pc. Under alle omstændigheder et godt køb. Vi var bare uheldige med en ekstrem dårlig kundeservice.

Fantastisk oplevelse, super nice mennesker!

Det er et fantastisk firma, jeg kommer over og skal hente min PC da han kommer og giver mig hånden og byder mig velkommen og fremviser min nye computer, jeg skulle have sat mit grafik kort i og spurgte så ind til om jeg kunne få dem til at sætte den i så det stadig lå inden for garantien, de var super venlige og fleksible og inviterede mig med ind i reperations stationen til at møde dem der står til hverdag og samler computere. Der møder jeg to glade "nørder" som gør hvad de elsker og byder mig velkommen før de putter mit grafik kort ind i computeren og sælgeren sætter det sammen med garantien, uden ekstra betaling, med et smil, fik så en tour bagefter for at se resten af butikken. Alt i alt en fantastisk oplevelse jeg ikke har fået nogen andre steder!

Fint forløb

Det var sådan set smertefrit, men den lange ventetid er irriterende. Der stod 8-16 dage, men det føles som længere tid når man sidder og mangler en computer.

Computeren er der dog ingen problemer med og jeg er rigtig glad for den.

Hurtigt og nemt!

Da jeg bestilte ved jer var det nemt at finde rundt på hjemmesiden, og hvad jeg skulle vælge. Det var rart at der stod lidt forskellig information om selve computerens hardware, hvis der var noget man var i tvivl om. Det eneste jeg var lidt utilfreds med at ventetiden på min computer efter at jeg havde bestilt den, men de oplyser i også på hjemmesiden, selvom det gik lige lidt over de 8-16 dage som i skriver det tager efter bestilling.

OK, men for lang vendte tid

PCen fejler ikke noget. Den gøre godt. Men der dig 14 dage før jeg fik den fra jeg havde bestilt den. Det var ret længe, imo.

For sen levering og Windows installeret med fejl

Først efter flere opkald begyndte de at samle computeren. Jeg modtog den halvanden uge efter hvad de havde lovet på hjemmesiden. Åbenbart var deres normale tekniker syg, men de havde ikke tænkt på at informere kunderne. Da computeren ankom var Windows installeret med fejl.

Det er ikke godt nok

Bestilte for 16 dage siden (31-05/2012) og hentede den i dag i Herlev..

Den virker fint, men grafikkortet not so much..

Grafikkortet (GTX 560) giver mig en ekstrem dårlig skærm kvalitet, og har bølger i spil, og laver en pive lyd, som jeg bliver irriteret af.

Har ventet meget lang tid på at den skulle blive færdig, også er der selvfølgelig noget galt.

Jeg vil så kontakte dem næste arbejdsdag, og få det ordnet på en eller anden måde..

Det er i hvert fald ikke i orden..

Update: De sender så et nyt grafikkort med posten, som jeg selv skal skifte ud.. De tilbød dog at tage den ind og lade dem gøre det.

Derfor ændre jeg det til 4 stjerner i stedet for 2.

Nogen Lunde

Efter at have ventet i ca 3 uger dukkede det bestilte op

Fin service, men tog lidt lang tid.

Fin service, ingen problemer, men det tog lidt lang tid.

Utrolig dårlig komunikation

Jeg bestilte en computer for 14 dage siden og har intet hørt selvom jeg har skrevet til dem og prøvet at ringe op. Har op til flere gange sat som nr 1 i deres telefonkø i op til 10 min. uden at komme igennem. De svarer ikke pr. mail. Magen til dårlig service har jeg aldrig været udsat for. For at gøre komunikationen perfekt er deres "Direkte hjælp online" totat ubrugelig.
desuden var den ovennævnte computer annonceret på edbpriser.dk som værende med linux, men det viste sig ikke at være dette.
For at gøre oplevelsen perfekt var den også annonceret som en gamer computer, meeeen man skulle lige købe et grafik kort !

Alt i alt har Game-station.dk fejlet på samtlige paremetre !

Undgå bøvl og besvær, køb din computer et andet sted !
game-station.dk

Reply from game-station.dk

Hej Kim,
Efter at have forsøgt at løse sagen med dig har jeg valgt at besvare den her istedet.

Din ordre blev som ønsket anulleret kort tid efter du skrev din mail.

Når du har lagt på efter 5-10 minutter hver gang du har været i telefonkø kommer du automatisk bag i køen igen og vil derfor opleve dette. Vi har desværre kun 2 telefonlinjer og hvis de begge er optaget af længere sager kan der opleves lang ventetid som der især var i konfirmationsperioden. vores gennemsnitlige svartid er på under 3 minutter delt over hele året.

Alle vores mails er blevet besvaret som du også selv har fortalt, der har dog desværre også været en ekstra forsinkelse her som vi har annonceret på vores site under konfirmationsperioden.

Vores Online chat som du beskriver som ubrugelig pga. lang svartid har jeg det samme svar til, vi har altid forsøgt at informere omkring den lidt længere svartid når du kommer ind på chatten og håber på forståelse for dette.

Computeren er annonceret på edbpriser med linux da man desværre ikke kan vælge intet styresystem. de kunder der har ønsket linux har vi også hjulpet med dette, men du har som fortalt over mail ikke haft interesse i dette.

Vi forsøger tydeligt at skrive på hjemmesiden at dette er en del af vores Green Bean kontor linje ved denne tekst" Green Bean, kontorbrug, let gaming" suppleret med "Hvis du ønsker at bruge maskinen til lettere computerspil osv anbefaler vi at du køber vores udgave med GT430 grafikkortet."

Som sagt syntes jeg at vi har prøvet at løse forløbet over mail, jeg har endda tilbudt at sende dig et gavekort eller en mindre gave hvis du til gengæld ville hjælpe mig med at beskrive forløbet sådan at vi kunne rette op på dette. Tilbage fik jeg dog ikke rigtigt noget brugbart ud over kritik.

Jeg beklager forløbet, men håber også på forståelse.

Mvh.
Christian Due
Souschef
Game-station.dk

Customer Service

I was unsure about a certain product. I spoke to the customer service department who were more than helpful who gave me full details which then I decided to make my purchase with them.

virkelig dårlig

jeg bestilte min computer og efter 8 dage blev jeg utålmodig og spurgte hvor den blev af, de sagde de stadig var igang med den og ville sende den næste dag. så ventede jeg så 5 dage før den kom, og nu dur den ikke engang med nogle af mine 2 skærme som bruger VGA kabel, og det er jo lidt mærkeligt eftersom der er VGA input i pc'en!!! og så når jeg spurgte dem hvad jeg skulle gøre så sagde han (Theis fyren) at jeg skulle få en adapter. men når jeg spurgte om hvorfor den ikke virkede og om at de ikke tjekkede computeren før de sendte den så svarede han ikke selvom han var i tjatten og jeg ventede altså et godt stykke tid på at han ville svare. KØB IKKE DIN PC HER!

Helt fint

Game-station.dk levet op til alle de ønsker man kunne have, der er supporter der er klar til at hjælpe men et "smil". Alt i alt, er det et rigtig godt sted og købe sin computer, hvis man gerne vil have et produkt der lever 100% op til hvad men betaler for.

Jeg kan stærkt anbefale at man handler hos Game-station.dk

Gode computere,god service!

ja jeg fik det jeg købte, og det kom til ok tid :)

God computer dog med mangler

levering tog lidt lang tid, den manglede nogle opgraderinger, men de har god telefon service

edit:

Har haft en super god oplevelse efter og de har fulgt op på mange af de problemer jeg havde i forbindelse med købet og ændre derfor min anmeldelse til 5 stjerner

Enkelte bump på vejen

Jeg er helt tilfreds med og glad for at have handlet hos game-station.dk og ville gøre det igen. Leveringen af computeren var forsinket, dog hjalp helligdagene heller ikke på det, så der gik noget tid, hvor jeg ikke rigtigt vidste, hvornår jeg ville få den. Det var dog nemt og hurtigt for mig at komme i kontakt med deres support både via e-mail og telefon, hvor jeg blev modtaget både venligt og høfligt. Jeg har på fornemmelsen, at jeg nok er en af de få, der kan komme ud for at alt ikke går som det skal pga. det ene og andet og forsinkelser derfor kan opstå, så jeg synes ikke at det burde trække ned til 4 stjerner.

game-station.dk Details

Visit Game Station