GameGeeks reviews

GameGeeks reviews

8.9

God kundeservice!

Hurtigt svar, hurtig og god hjælp! Totalt i toppen, især for folk der handler her for første gang. Bestemt ikke sidste!

Lagerstatus?

Bestilte d.7 dec 3 sims spil som skulle bruges til julegaver. Det drejede sig om sims byliv og 2x sims kæledyr.

Jeg kiggede på forskellige sider, men valget faldt på gamegeeks, da alle tre titler var på lager. Jeg blev slemt skuffet.

Efter en uges tid modtager jeg ét af spillene. Det ene sims kæledyr. Vi tænkte at de sidste jo nok var på vej. Vi havde jo været ude i god tid.. Ringer så til gamegeeks d. 15 dec, og får at vide de vil kigge på det og ringe tilbage.

D. 19 dec prøver jeg så at ringe til gamegeeks igen, men da de først åbner for telefonen kl 15 måtte jeg vente. Fik så en mail kl 14 hvori de fortæller at de ikke kan levere og har tilbageført ca 500kr. Portoen har jeg så måtte betale to steder da jeg jo stadig skulle bruge julegaver. Heldigvis nåede de også at komme inden jul, men da ikke takket være gamegeeks ihvertfald.

Rystende ringe. Handler ikke der igen.

Ændring af ordre

Jeg havde forudbestilt et spli til PC men fik det ændret til en PS3 uden beregning. Meget fin service og hurtig tlibagemelding

Utrolig god service.

God og hurtig support fra deres super flinke medarbejdere.
Kan varmt anbefales, og jeg vil klart handle der igen.

Super kundeservice

Jeg havde forudbestilt et spil i fødselsdagsgave til min søn. Da han fortrød og ikke ønskede spillet alligevel, svarede jeg på bekræftelsen fra GameGeeks at jeg ikke ønskede spillet alligevel.
Allerede dagen efter fik jeg en venlig besked om at det var helt i orden og handlen var annulleret.
Jeg vil helt sikkert handle hos GameGeeks en anden gang.

Næsten 100% perfekt.

Jeg bestilte Dead Island dagen inden udgivelse og jeg blev lovet at det ville ankomme på release dagen. Det gjorde det ikke, men kom dagen efter. Jeg skrev til kundeservice og blev gjort opmærksom på, at det var pg.a. fejl fra leverandørens side, og de undskyldte at jeg ikke var blevet informeret om dette.

Fantastisk!

Både levering og kundeservice er helt i top.
Stortset ingen ventetid!

Super hurtig respons

Kan kun anbefale gamegeeks.dk til andre. Der var et spørgsmål ang fragt og det fik jeg svar på hurtigt pr. mail. Bestilte derefter og havde pakken næste formiddag.

Fik mit Sims-spil dagen efter jeg havde bestilt det! Dejligt :-)

Super effektiv service

Købte sims 3 - og var lidt i tvivl om det var det helt rigtige. Fik lynhurtigt svar på henvendelse - hvilket var vigtigt da jeg skulle bruge det hurtigt. Fik supergod og hurtig service og levering til tiden. Perfekt

Fantastisk oplevelse

Købte Pro Cycling Manager GameGeeks havde den bedste pris og det blev leveret lige til tiden. Se det kalder jeg god service og derved en 5-stjernet oplevelse

God kundeservice, overskueligt, gode priser!

Hvis det skulle ske at man ikke kan finde noget på den ellers overskuelige hjemmeside, har de en glimrende kundeservice der møder en med en sød og rar tone. Og forklare hvad man skal gøre meget præcist, så alle forstår hvad der bliver forklaret. Sidst men ikke mindst, FANTASTISKE PRISER!

Super godt!

Jeg har ikke fået købt noget, men det er i orden derinde. Super gode priser, og har ikke hørt andet fra folk, end at det var super godt! Jeg havde bestilt en vare, som jeg ikke ønskede at modtage alligevel. Jeg skrev, at jeg gerne ville have det anulleret og jeg har fået et svar kort efter. Mit foretrukne sted at købe spil! :)

Let, Hurtigt og Smertefrit

Jeg har købt Pro Cycling Manager 2011. Det gik problemfrit og jeg modtog kvittering og det hele lige efter bestilingen. Jeg har af gode grunde ikke modtaget spillet endnu (udgives først om en uge), men jeg synes at designet og hjemmesiden i sig selv virker ret troværdige.

Let, simpelt og billigt

Jeg fandt mit pokerset hos Gamegeeks ved en søgning på nettet og fandt mit produkt billigere her end hos konkurrenterne.

Bestillingen foregik på en dejlig logisk og brugervenlig måde, og de efterfølgende mails omkring ordrebekræftelse og levering var simple, overskuelige og ikke mindst - det skete nøjagtigt til tiden og uden overraskelser - tak for det :-)

Hurtige, konkrete og venlige svar på kundeservice

jeg vil gerne anbefale www.gamegeeks.dk til alle. jeg vælger at give dem 5 stjerne, dog var der en skuffelse. jeg bestilte Dc universe online, imens det stod som på lager, men fik så at vide det var en fejl.. Men pga deres hurtig support, og gode svar, vælger jeg at vente til de får det og sendet det til mig.
Det er en god online-butik med nogle gode folk bag.

Jeg var lidt af en irriterende kunde, men fik god og meget hurtig hjælp alligevel

DC universe online udkommer i butikkerne den 19. men jeg så at man allerede kunne få den den 14. i stedet for her inde, så jeg skrev en mail inde i deres kontakt for at hører om det virkelig kunne lade sig gøre. Det var en en 17-18 tiden og jeg fik svar 5 min efter jeg sendte den første mail. Der var noget med noget ingame bonus, som jeg ikke vidste om jeg ville få med. Kundeservice var ikke helt sikker, men de vendte tilbage med et hurtigt svar lige så snart de vidste det, hvilket de så gjorde. Dagen da spillet skulle komme, skrev jeg og spurgte om spillet var sendt som pakke eller brev og igen 5 min efter fik jeg svar tilbage. Spillet lå i min postkasse på udgivelsedagen. Så 5 ud af 5, for meget meget hurtig tilbagemelding på trods af at jeg skrev 4-5 mails til dem og jeg havde mulighed for at afmelde købet uden problemer. Super service, det er faktisk noget af det bedste jeg har oplevet og GameGeeks.dk er nu blevet mit favoritsted at købe spil.

God Service

Jeg købte et spil til min kæreste i fødselsdagsgave. Det viser sig at jeg fik købt et til PC men det skulle have været til PS3. Jeg fik svaret retur at de ville gerne bytte lige over.

Det er super service...Kan kun anbefale dette site.

CoD BO

Jeg bestilte CoD BO, så viste det sig at de ikke havde spillet alligevel og ordren blev annulleret.
Dagen efter havde en medarbejder skrevet at de havde fået det alligevel (SUPER SERVICE). Så jeg bestilte det, fik det på dagen og det rendte smooth mht. support osv..

5/5 :)

GameGeeks.dk Details

Klik her hvis du er på udkig efter billige PC spil, vi har et stort udvalg af bla. manager spil. Køb spil her!

Visit GameGeeks

We live here: Vejbyvej 240