Gamekeys.dk reviews

Gamekeys.dk reviews

9.0

Battelefield 3, så finder man det ikke bedre!

Første gang jeg køber en gamekey på nettet, 2 minutter efter har jeg spillet. Bedste netbutik nogensinde, kan klart anbefales!

Virkelig hurtig levering

Jeg bestilte min key, og omkring 15 sekunder senere, var den sendt til min mail super service

Billigt - Hurtigt - Troverdigt!

super god handel! købte saints row 3 for 139, som på udsalgspris kostede 250 ,-. fik keyen lige med det samme. brugte dog lidt tid på at få indløst kode, men skre til jer og i fik hurtigt lavet en vejledning, god service!

generalt kan man stole 100 på gamekeys.dk, og det er sygt billigt.
Niels Andersen

Hvorfor købe hos andre?

Jeg har købt Star Wars: The Old Republic fra Gamekeys.dk, og de leverede produktet med det samme uden problemer, og så virkede det bare.

Jeg har også venner og familie, som allerede nu sværger til Gamekeys.dk. Vi kigger altid hos dem først når vi leder efter de nyeste spil, og så er det endda til priser som slår alle de andre på markedet, hvilket bare giver endnu en bonus til sin oplevelse med dem.

Har man også haft fornøjelsen af at være i kontakt med dem, hvad enten det er via hotte konkurrencer på Facebook, eller bare generelle spørgsmål, så er de altid meget venlige, hurtige og professionelle.

Gamekeys.dk er mit foretrukne sted at handle, og har du prøvet dem bare én gang, så er jeg sikker på, at du har det på præcis samme måde. :)

Fedt, Fedt, Fedt

Et super fedt community og en masse gode spil til lave priser. Jeg har længe ledt efter en sådan fed spilhjemmeside. Super fedt alternativ!

Bedste set længe!

Kan ikke andet end at rose Gamekeys.dk, da de først og fremmest tilbyder de mest AWESOME spil til en ubeskrivelig fair pris!

Nu hvor de er begyndt at lave konkurencer, og blogge forskellige spil synes jeg Gamekeys.dk fungere som helhed og jeg elsker at handle hos jer.

Har selv købt MW3, Saints Row The Third, BF3.

Mange af mine venner/familiemedlemmer har også hoppet med på vognen :)

Håber at se Gamekeys.dk laaaaaaaaangt ud i Fremtiden

Anbefalet

Nick Lauritsen

Gode priser og fantastisk kundeservice

Gamekeys.dk havde en rigtig god pris på det netop udkommede Kingdom of Amalur.

Spillet var åbent for USA, men ikke for Europa, men Gamekeys fandt en vej så jeg kunne spille det samme tidspunkt som amerikanerne. Lækkert!

Hvis der opstår problemer har jeg også rigtige gode oplevelser.

Min ven og jeg købte på et tidspunkt CSS via deres hjemmeside, men keyen var desværre låst til en anden region.

Gamekeys.dk undskyldte fejlen og lod min ven beholde det gratis, mens de gav ham pengene tilbage.

Indtil videre kan siden varmt anbefales.

EDIT: Derudover holder gamekeys.dk ugentlige konkurrencer med gratis koder. Supefedt.

Mails svarer de hurtigt på, også sent om aftenen!

"Duplicate CD-Key" via Steam.

Blot 2 minutter efter jeg havde modtaget min CD-Key og prøvet at aktivere den så sagde Steam til mig: "Duplicate CD-Key", hvilket vil sige at den key jeg lige har købt allerede er I brug hos en anden Steam Account.
Det synes jeg simpelthen er for dårligt.
Stjerner: 1

REDIGERING :

Jeg skrev til GameKeys.dk support og jeg fik en ny CD-Key inden for en time, (som virkede), rigtig god support!
GameKeys.dk er generelt rigtig hurtige til at sende den købte key.
Betalingen gik nemt og hurtigt, uden problemer.
Kan kun anbefale GameKeys.dk.
Stjerner: 5

Super.

Billige priser og meget god service.

Havde problemer med download af købt spil skrev en e-mail til gamekeys.dk der gik ikke 5 min. før jeg fik svar og der var sat en undersøgelse i gang, det kalder jeg super service...

Perfekt!

Meget billige priser, og super venlige folk bag siden! Jeg købte Saints Row: The Third til den latterlig billige pris af 150 kr. Dét var året 2011s spilkøb! Efter jeg købte det gik der få sekunder og Steam var i fuld gang med at installere det!
Kan virkelig kun anbefale Gamekeys!

Første gang Battlefield 3

Det er første gang jeg benytter denne virksomhed, og første gang jeg bruger PayPal.

Det hele gik som smurt i olie. Jeg bestilte Battlefield 3, og jeg fik min key inden jeg kunne nå at tjekke min email.

Kanon!

Super priser og fantastisk kundeservice

Min key lå 5 min efter i min indbakke, efter at jeg havde vundet en af deres konkurrencer på Facebook.. Havde lidt problemer med at få keyen, til at blive aktiveret over VPN, men det var ikke noget som deres kundeservice ikke kunne klare.
Har Bagefter købt Saints Row: The Third og Assassins Creed Revelations. Key'sne lå i min indbakke lige efter at betalingen var blevet gennemført, og 1 minut efter, er var den igang med at downloade.

Swtor

jeg købte swtor fra deres side. jeg fik min key med det samme, men havde problemer med den, efter kort email udvæksling sendte de mig en ny kode som virkede. hurtigt svar og go service !

MW3 og BF3

Super tilbud, hurtig levering. Ingen problemer, og medarbejderne i butikken er til at snakke med. Thumbs up!

Football Manager 2012

Jeg bestilte FM12 hos Gamekeys.dk, min "key" lå i min indbakke 5 minutter efter overførslen af penge var bekræftet. Så top hurtig betjening og prisen kunne ikke findes billigere, hos andre udbydere.

Foruden den hurtige ekspeditionstid, er man ikke bundet af en åndsvag cd som bliver væk, eller ridset og det er et kæmpe plus.

Alt i alt en rigtig god oplevelse hos gamekeys.dk, og slet ikke sidste gang jeg har benyttet mig af deres service !

Kan varmt anbefales.

Købte Saints Row: The Third

Det gik lyn hurtigt, og jeg kunne adde min key til Steam med det samme, og kun 30 minutter senere var jeg igang med at spille.
Anbefalede det til et af mine venner, som så havde lidt problemer med sin key, men det fik vi rettet inden for en halv time og så var alle glade. :)

All in all, genial service.

Super god servic og lyn hurtigt betjening

Jeg har lige købt BF3, 1 2 3 og nu henter jeg det gennem Origin..

super fedt tak for god servic og behandling :D

Købt BF3 - Hurtig og stabil levering

Jeg købte i dag Battlefield 3 gennem gamekeys.dk Fik min Key leveret 5 min efter betalingen som også gik som smurt! 10 min efter var jeg i gang med at downloade spillet fra origin!

Så bliver det ikke hurtigerer!

Billig pris og super service

Forudbestilte Battlefield 3 RU version med lovning på at få tilsendt key den 27. oktober. Den kom allerede den 25. og endda som EU version, super! Rigtig god pris og servicen har været i top, kan klart anbefale!

gamekeys.dk Details

Visit Gamekeys.dk