gamershosting reviews

gamershosting reviews

8.6

Rigtig god sted at leje DIN hosting!

Det er et fedt sted at leje hosting, dog har der været få problemer.

4 stjerner herfra.

Mega godt :D

god support og lag fri hosting 100 % mega godt

Super god! God support! Glæder mig til flere timer inde på min server!!

Har aldrig mødt nogen så flinke som Martin og Matias de hjælper dig lige meget hvad, så køb en server hos dem du kommer ikke til at fortryde det! Kh. Oliverfrede1

Kære Oliver,

Det lyder som om at du er fuldt ud tilfreds med din minecraft server hos Gamershosting. Det er selvfølgelig noget vi sætter stor pis på, og er vi er rigtig glade for dine fine ord om os supporter!

Gamershosting er det bedste

Jeg elsker deres support deres server od dem de laver de er altid i humør til at hjælpe os og takket vær dem har jeg en virkelig god minecraft server og når den crasher så hjælper de de er rigtig søde og jeg synes det er det bedste Hosting Firma nogensinde!!! :D :)

Kære Ali,

Det lyder som om at du er fuldt ud tilfreds med dit produkt hos Gamershosting. Det er selvfølgelig noget vi sætter stor pis på, og er vi er rigtig glade for dine fine ord.

support og kvali

kan ikke være mere tilfreds med mit køb af en CSS server
har ikke haft nogle problemer og hvis der har været så er det blevet ordnet på ingen tid så 5 af 5 for supporten
server kvalitet er også helt klart en 5 af 5 ingen lag og ping på omkring 15-30. har aldrig oplevet den har været over 50 på min server

synes helt klart det er stedet man hosting sin næste server ved billige server og god kvalitet. første gang jeg oplever pris og kvalitet ikke følger hinanden og nu har jeg haft servere rigtig mange steder hvor jeg er blevet skuffet gang på gang men man kan faktisk godt kan få noget billigt som er UTROLIGT godt

Hilsen Matt

Kære Matt,

Det lyder som om at du er fuldt ud tilfreds med dit af en Counter strike server hos Gamershosting. Det er selvfølgelig noget vi sætter stor pis på, og er vi er rigtig glade for dine fine ord.

Support

Det er Fucking godt!. hvis du køber en server og du har brug for hjælp så skriver man bare ind og og så får man den beste Hjælp, Jeg vil sige at vis man skal købe en server skal man købe den der :) //Kristian

Kære Kristian,

Gamershosting.eu

Super fede server, alt at forhandle med :)

Jeg er super tilfreds med min server, super billig og stabil

Kære Jonas,

Det lyder som om at du er fuldt ud tilfreds med dit produkt hos Gamershosting. Det er selvfølgelig noget vi sætter stor pis på.

The best of the best

Du for den best support i vartilfalde den best jeg har for, du er altid sikker på du for det du har købet og hvis du har problemer med din game/voice server hjælper de dig så hurtig som muligt. det er ikke spi af penge

Kære Nicolai,

Det lyder som om at du er fuldt ud tilfreds med dit produkt hos Gamershosting. Det er selvfølgelig noget vi sætter stor pis på, og er vi er rigtig glade for dine meget fine ord.

Små priser store serverer <3

Prisen er god!
Fede server <3
matt found this review useful

Kære Frederik,

godt

Virkelige gode servere til css og mega billigt
matt found this review useful

Kære Casper,