GamingHost reviews

7.6

Utroligt Gode

1. Valgte min server
2. Betalte
3. 5 minutter efter var den oppe.

Det er fanme lækkert!

God support og gode servere :)!

Kan ikke blive bedre

Super!

Har aldrig hørt om gaminghost før en uge siden, og jeg har nu købt en server hos dem da jeg tænkte det skulle da prøves! og jeg har ikke andet end ros til dette firma, de har god og hurtig support og deres servere virker bare!

Thumps op for dem :)

Sygt host

Det er ikke meget mere at sige en overskriften fantastisk host

Fantastisk!

Jeg er super glad for gaminghost.dk! Jeg har været venner med bestyren siden 08, og kender ham rigtigt godt. Serverene er top notch, ingen lag.
I skal ikke tage jer af de andre kommentarer nedunder, det er helt nyt firma, og de skal lige i gang.
Det er selvfølgelig ikke deres skyld, hvis de har fået hyret nogle dårlige supportere, men de dårlige supportere er selvfølgelig blevet fyret på stedet.

Reply from gaminghost.dk

Hej Kasper, tusind tak for anmeldelsen det er altid dejligt med lidt ros :)

Dejligt svar

Skrev ind til Gaminghost.dk, for at høre om de snart begyndte at sælge mumble servere

og fik det her svar over livezilla:

Mig: Hej, hvornår kan man købe mumble servere inde hos jer?

Sebastian Kolbye: ØHH SPØRG HVORFOR MANGERE (:

Sebastian Kolbye: spørg hvor manager :)

Mig: ??

(fik derefter intet svar fra ham)
(Se billedet ellers)

Reply from gaminghost.dk

Hej Christoffer, det er jeg virkeligt ked af at høre, det er med ingen mening at være flabet over for vores kunder, ham supporteren du har snakket med er blevet fyret på stedet, vi ser ingen grund til at have en supporter som ham, men tusind tak for din anmeldelse, det hjælper os med at rette op på vores fejl :)!

Fantastisk support

Jeg har ikke så meget forstand på servere, men da jeg købte min server hos gaminghost var de så flinke at hjælpe mig med opsætning af deathmatch og mani admin :D!

Og deres servere køre dejligt, uden lag og 100% uptime.

Kan kun anbefales til andre :)

Reply from gaminghost.dk

Hej Mikkel, vi er super glade for din anmeldse, tak fordi du gad at tage dig tiden til at dele din mening :)

Vi er glade for vi kan hjælpe :)

gaminghost.dk Details

Visit GamingHost