Gamingservers reviews

Gamingservers reviews

5.7

Falsk foretagende

Jeg vil stærkt fraråde folk at smide penge efter denne udbyder da risikoen for at blive snydt er meget høj efter min mening. De markedsfører sig med "Danmarks Bedste Gamingservers" hvilket jeg nægter at tro på er rigtigt.

Derudover markedsfører de deres gameservere med "1000FPS" selvom det ikke er muligt at opnå så meget i FPS længere pga. en netcode-begrænsning.

Deres "test-servere" er nogle bannere de har hentet fra gametracker.com som slet ikke er hostet af dem.

Endvidere er de ifølge dem selv et ApS-firma selvom der intet firma er registreret med navnet "gamingservers". Det er tilsyneladende børn der prøver at lege gamehost, men det har vi desværre set så mange andre gange. Jeg vil stærkt fraråde folk at sætte deres penge her.

Dertil skal det nævnes at 80% af deres hjemmeside ikke fungerer.

Bedste servere! 5/5 Support!!

Jeg er ikke vant til at købe en server, men opdagede så GamingServers. Jeg tog chancen og købte en 16 slots FFA server. De hjalp lige fra starten med at sætte den op, og serveren kører fantastisk! Kan ikke andet end anbefale dem! 5 stjerner herfra. :-)

Host med Falsk PR

Gamingservers.dk skriver på deres hjemmeside at de er Danmarks Bedste Host hvor jeg stiller spørgsmålet hvor har de fået den pris fra.

Der næst ringer jeg til Sebastian Epelle som ejer domænet Gamingservers.dk og for fat i hans mor ud fra det nummer han har angivet til at være han via dk-hostmaster.dk.

Til slut vil jeg bare sige at mig og en Kammerat finder frem til hvor Gamingservers.dk hoster deres server fra og vi for at vide de kun har en 100/100 Mbit/s forbindelse men på deres site skriver Gamingservers.dk 15000/10000Mbit/s.

Min mening omkring Gamingservers.dk er at de laver Falske Reklame og at i ikke burde købe ved dem

Lorte host!

Hvis vi lige kigger på forsiden af Gamingservers.dk og går ind på GGservers.eu og ser så kan vi alle sammen se at de har kopieret fra GGservers.eu! Tjek selv!

Support i top! Server i top! 5/5!

GamingServers.dk er det bedste sted indtil videre. Jeg har prøvet at finde billige, og gode servere, og de levere HELE varen!! Kan klart anbefale det!

Vi ses på min server! ;-)

Is Gamingservers your company?

gamingservers.dk Details

Visit Gamingservers