Gelion reviews

Gelion reviews

7.1

Fodbold-merchandise

Fik den ide at mine to fætre skulle have noget fjollet fodbold-merchandise til jul. Man kunne ikke få lov at bestille det over amazon, så google ledte mig til denne side.

Det gik nemt med at bestille. De bruger paypal til betaling, så det eneste lidt kryptiske var at man skulle indtaste adresse sammen med betalingen og det virkede lidt disconnected fra hjemmesiden. Men det fungere åbenbart bare sådan.

Jeg manglede lidt en e-mail fra dem, om at min pakke var afsendt.
Hvilket mest var et problem fordi postanmeldelsen gik galt i byen, så jeg sad meget længe og ventede før jeg fandt ud af, at posten faktisk havde forsøgt at aflevere min pakke en uge tidligere.
Så faktisk ville det også have været min standard levering på en uge, hvis ikke det var fået galt for posten.

Is Gelion your company?

Gelion Details